Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3 Live ja heikko yhteys

subjectobject

New Member
En etsiskelystä huolimatta löytänyt vastausta tähän ongelmaan.

Mulla on siis 5 mbps kaapelimodeemi, joka toimii hyvin - testasin netissä ja nopeudeksi tuli jotain 4,6 mbps.

Meen Halon matchmakingin kautta moninpeliin, jossa on jatkuvasti aivan hirveä lägi. Parhaimmillaan saan signaalimittariin 3 keltaista palkkia, mutta yleensä vain yhden tai kaksi punaista. Pelaaminen niin on tietysti aivan hanurista. :mad:

Onko joku kokenut vastaavia ongelmia ja kekannut ratkaisun? Kiitti.
 
Vastaus: Halo 3 Live ja heikko yhteys

Se netin nopeus ei ole sama asia kuin viiveaika. Kokeilepa pingata joitakin (ulkomaisiakin) palvelimia. Jos on isot viiveajat niin sit ei auta kuin nettiliittymän vaihto... :p
 
Vastaus: Halo 3 Live ja heikko yhteys

kai valitset matchmakingissa prefer good connection ennen kuin alat etsiä peliä?
 
Vastaus: Halo 3 Live ja heikko yhteys

Se netin nopeus ei ole sama asia kuin viiveaika. Kokeilepa pingata joitakin (ulkomaisiakin) palvelimia. Jos on isot viiveajat niin sit ei auta kuin nettiliittymän vaihto... :p

Kiitos nopeista neuvoista.

"Good connection" ei vaikuta mitenkään. Mulla on punaiset palkit ja muilla vihreät - ja tietysti lahtaavat mua kuin susi lammasta.:(

Sori Rapala, voitko selittää vähemmän valveutuneelle mitä "pingata" tarkoittaa ja mitä pitäis käytännössä tehdä?
 
Vastaus: Halo 3 Live ja heikko yhteys

Mullakin on viime aikoina ollut vakavia ongelmia Livessä pelatessa Haloa. Yleensä toimii ok, mutta ehkä joka neljännellä kerralla aivan shit lagausta. Yhteys 3M/512K.
 
Vastaus: Halo 3 Live ja heikko yhteys

Kaapelimodeemihan muistaakseni jaetaan tietyn lähialueen käyttäjien kesken. Tämän takia sinulla voi peli lagittaa jos sinun alueellasi on innokkaita warettajia tms. Tässä mielessä ADSL-liittymä olisi parempi ratkaisu.
 
Vastaus: Halo 3 Live ja heikko yhteys

Kaapelimodeemihan muistaakseni jaetaan tietyn lähialueen käyttäjien kesken. Tämän takia sinulla voi peli lagittaa jos sinun alueellasi on innokkaita warettajia tms. Tässä mielessä ADSL-liittymä olisi parempi ratkaisu.

Ei pidä mun käsittääkseni paikkaansa nykyään - jos maksan 5 megasta, saan noin 5 megaa. Ja käväisin tosiaan läppärilläni jollain saitilla testaamassa nopeuden.

Oon siis liittynyt Xbox liveen viikko sitten ja pelaillut Haloa viime viikon lopulta. En muista oliko ongelmia aluksi, mutta eilen ja tänään huomasin yhteyteni olevan lähes jatkuvasti punaisella.

Luulen että vika on Halo 3:n/bungien servereissä, jos muillakin on välillä näitä ongelmia. Onkohan niissä jotain alueellista syrjintää, kun ainakin amerikaanoilla on aina täydet palkit....:confused:

Niin, ja onhan tänään se bungie-päivä, mikä ei varmaan ainakaan nopeuta asioita...

Täytyy varmaan kokeilla nopeutta vielä gta4:lla.
 
Vastaus: Halo 3 Live ja heikko yhteys

Itse olen palaillut tätä peliä sen julkaisusta asti ja aina on toiminut hyvin paitsi tänään on mullakin pätkinyt.. Vika siis tuskin on nettiliittymässäsi..
 
Vastaus: Halo 3 Live ja heikko yhteys

En etsiskelystä huolimatta löytänyt vastausta tähän ongelmaan.

Mulla on siis 5 mbps kaapelimodeemi, joka toimii hyvin - testasin netissä ja nopeudeksi tuli jotain 4,6 mbps.

Meen Halon matchmakingin kautta moninpeliin, jossa on jatkuvasti aivan hirveä lägi. Parhaimmillaan saan signaalimittariin 3 keltaista palkkia, mutta yleensä vain yhden tai kaksi punaista. Pelaaminen niin on tietysti aivan hanurista. :mad:

Onko joku kokenut vastaavia ongelmia ja kekannut ratkaisun? Kiitti.

Itsellä ollut aivan sama ongelma nyt yli viikon ajan. Aluksi verkkopelaaminen toimi hyvin, mutta enää ei ole pystynyt pelaamaan. Minulla on myös 5 meganen kaapelimodeemi yhteys.
 
Ylös Bottom