Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Limited tai normaali versio, kuitenkin kaikki legendary editionissa olevat extrat löytyvät netistä pari päivää julkasun jälkeen joten jos siellä jotain kiinnostavaa on niin voi kattella netistä. Limited editionissa oli ainakin mielestäni hienompi kansi joten todennäköisesti se. Sehän maksaa vain n. kympin enemmän kuin normi versio?
Ihan normi versio on ennakkotilattu. Jotenkin on alkanut tuntumaan ettei noi muut versiot ole juurikaan niin erikoisia. Ainakin itse olen vain kiinnostunut siitä pelistä, eikä noi ylimääräiset kamat niin ihmeellisiä ole olleet.
Itse päädyin Limited Editioniin. Hintaero normaaliin versioon jää aika pieneksi ja noita Making Of- pätkiä on mukava katsella, kun peli on läpäisty. Mukavana plussana on myös Sargen isännöimä kotiteatterin "kalibrointi" .
Normaaliversio tuli ennakkotilattua äskettäin. Ei antanut kukkaro periksi hankkia sitä Special editionia. Noh, jos sille käy samalteen ku Halo2:n LE:lle, niin sittenhän sitä saa jossain vaiheessa halvalla.
Legendary edition, tottakai Samassa tilauksessa mulle tulee myös 1 kpl molempia Halo 3 -langattomia ohjaimia ja Halo 3 langaton headset. Rahaa palaa n. 300, mutta menköön...
Normaali tai special, riippuen miten viikonlopun muista huveista rahaa jää. Ei kuitenkaan Halot mitään jumalpelejä ole koskaan ollut, joten ei väliä kummalla, tai vaikkapa kumpikaan, ei ole mikään kiire tuolla.