Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3 nykyisellekin Boxille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mindfield
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mindfield

New Member
Soitin eilen peruakseni mun Xbox Live-tilauksen. Sain muuten palvelua suomeksi. Asiakastukihenkilö kysyi, miksi haluan lopettaa tilauksen. Vastasin, että mua ei enää kiinnosta mitkään Live-pelit, kun mun rakas Halo 2-klaani on lopettanu pelin pelaamisen. Sitte se heittiki ylläri-pyllärin.

- "Tiesittekö, että Halo 3 ilmestyy myös nykyiselle Xboxille sen kolmekuuskymmpisen lisäksi?"
- "Täh?"
- "Nykyisiä Xboxeja on kuitenkin niin paljon olemassa maailmassa, ettei niiden tukemista aiota lopettaa ihan heti uuden ilmestymisen jälkeen"

Siis mistä joku asiakastukihenkilö tietäis tollasta tietoo, mitä ei mun tietääkseni ole julkastu missään muualla? Ja jos ei ole vielä julkista tietoa, ni miks se sitte vaa tollee heitti tollasen informaation poikasen? Tietysti mä oon ollu koko vuoden intissä, ni en oo seurannu pelialan uutisia yhtä tarkasti kuin ennen.

Tosin onhan noita muitakin pelejä, joita tehdään sekä nykyselle että 360:lle, kuten Battlefield: Modern Combat eli on se mahollista. Mutta mitenköhän ne ehtii, jos nyttekin Halo kolmosen julkaisupäivä on PS3:n julkaisupäivää ennen.

Nojoo :confused:

Vastaus: Halo 3 nykyisellekin Boxille?

Olisit kysynyt henkilön nimeä. :rolleyes:

Netissä pyörii muutenkin aikamoista legendaa Xbox Liven asiakaspalvelusta. :D

Eihän tuo mahdotonta varmaankaan olisi, mutta tyhmää. Halo 3 tulee kuitenkin myymään koneita, jolloin niiden koneiden olisi järkevintä olla uusia bokseja eikä vanhoja. Eli uskonko tähän huhuun? En.

Eiköhän Halo 3 valjasteta vetämään uuden XBOXin markkinoita nousuun. Bill Gates lupasi jossain vaiheessa julkaisupäivän samaan hetkeen PS3:n kanssa ;)

Ylös Bottom