Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juustokahvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3 peliapu

Juustokahvi sanoi:
Eli tänne vinkkejä ja avun huutoja koskien uutta haloa.

olenko nobo vai mitä mut kun löydän sellase pääkallo nii pitääkö se viedä jonnekki vai mitä sille pitäs oikein tehä
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Apuva livepelaamiseen!

Hitto, ei voi olla noin hidas ja hankala käyttää tuota moninpeliä.

Siis miten pääsen pelaamaan esim. sitä zombi modia? Pääsin pelaamaan sen matchmeikkerin kautta jotain peliä, mutta senkin lataaminen kesti tuskasen kauan ja se heitti minut randomisti pelaamaan joittenkin kanssa.

Miten tuota nyt käytetään? Miten tossa pääsee pelaamaan just sitä modia kun haluaa ja valitsemaan sen huoneen minkä haluaa?
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Mulla ois semmonen kysymys, että miten mä pystyn liittymään itse esim Capture The Flag peliin? Kun tuolta Matchmaking osasta koittaa ettii, niin se tekee uuden sellasen huoneen, eikä sinne koskaan tule ketään. Että miten pääsen liittymään niihin muiden tekemiin huoneisiin? Kiitos jo etukäteen! :rolleyes:
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Miten tuossa pelissä voi tallentaa? kun pelissä menee jonkun checkpointin kautta, lopettaa pelaamisen, pelaa myöhemmin uudelleen, niin peli alkaa "jakson/kentän" alusta, eikä checkpointista, meni tuossa justiinsa noin tunnin pelit hukkaan.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Zos kia cultus sanoi:
Miten tuossa pelissä voi tallentaa? kun pelissä menee jonkun checkpointin kautta, lopettaa pelaamisen, pelaa myöhemmin uudelleen, niin peli alkaa "jakson/kentän" alusta, eikä checkpointista, meni tuossa justiinsa noin tunnin pelit hukkaan.
öö.. painat starttia ja sieltä Save and quit?
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

ATomiH sanoi:
öö.. painat starttia ja sieltä Save and quit?

Toimiiko toi? Muistan ainakin, että GOW:ssa ja PDZ:ssa sekä monissa muissa kenttä piti vetää alusta, jos lopetti kesken "checkpointtiin".

Vahvistakaa joku.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

save and quit niin peli jatkuu seuraavalla kerralla viimeisimmästä check pointista
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Wixxer sanoi:
save and quit niin peli jatkuu seuraavalla kerralla viimeisimmästä check pointista

Jeah. Hyvä. Tietty semmosia mokia voi tulla että pelaa vahingossa ilman profiilia. hehe.
Mulle kävi niin stuntmania pelatessa.:o

Mutta siihen ei taas auta kuin panna pää vaihtoon.:D
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Kuinka pelissä voi nauhoittaa? itse olen muutaman tunnin moninpeliä tahkonnut ja en ole keksinyt että kuinka matseja voi nauhoitta tai kuinka screensotteja otetaan.

Löytyykö skullit kentistä jo ensimmäisellä läpipeluu kerralla vai pitääkö peli vetää ensin läpi ennen kuin niitä voi löytää ja kun löytää yhden ja poimii se maasta niin pitääkö kenttä mennä läpi vai riittääkö Save and Quitin ottaminen valikosta?
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Mitenköhän legendaryllä pääsee läpi kolmosmissionin ajelukohdassa sen mestan missä tipahdetaan hieman alaspäin alemmalle tasolle ja sen jälkeen tulee aukea missä on helvetisti porukkaa, kaksi sniputornia ja ainakin kaksi tykkiä mistä ne miniörkit ampuu.

Itse olen kokeillut omaa ajoa, jolloin AI ei osaa ampua oikeisiin paikkoihin ja aina tulee pataan. Sitten taas jos ammun itse, niin AI ajaa aina keskelle sotaa ja häviän. Mitään raukkataktiikoita tai helppoa keinoa päästä läpi tuota kohtaa? Ensimmäinen oikeasti paskamaisen vaikea kohta :(
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

sindersson sanoi:
Kuinka pelissä voi nauhoittaa? itse olen muutaman tunnin moninpeliä tahkonnut ja en ole keksinyt että kuinka matseja voi nauhoitta tai kuinka screensotteja otetaan.

Löytyykö skullit kentistä jo ensimmäisellä läpipeluu kerralla vai pitääkö peli vetää ensin läpi ennen kuin niitä voi löytää ja kun löytää yhden ja poimii se maasta niin pitääkö kenttä mennä läpi vai riittääkö Save and Quitin ottaminen valikosta?

Menet vain sinne Theater-modeen, niin siellä näkyy matsit, joita olet pelannut. En muista kuinka monta viimeisintä, olisiko ollut kaksitoista. Jos haluat säilyttää jonkin pidempään, pitää se tallentaa erikseen.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Pibe sanoi:
Mitenköhän legendaryllä pääsee läpi kolmosmissionin ajelukohdassa sen mestan missä tipahdetaan hieman alaspäin alemmalle tasolle ja sen jälkeen tulee aukea missä on helvetisti porukkaa, kaksi sniputornia ja ainakin kaksi tykkiä mistä ne miniörkit ampuu.
Voitko ottaa kuvan tuosta kohdasta, koska itselleni ei tule nyt juuri mieleen, mutta on tuo kohta jo ohitettu legendarylla ja yksin.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Pibe sanoi:
Mitenköhän legendaryllä pääsee läpi kolmosmissionin ajelukohdassa sen mestan missä tipahdetaan hieman alaspäin alemmalle tasolle ja sen jälkeen tulee aukea missä on helvetisti porukkaa, kaksi sniputornia ja ainakin kaksi tykkiä mistä ne miniörkit ampuu.

Kyseessä on ilmeisesti kohta,josta jatketaan taistelun jälkeen sen energiaseinän läpi sinne tunneliin?
Itse ainakin hyppäsin ajoneuvosta helvettiin ja liikuin jalkaisin ja tiputtelin vihollisia kauempaa,jos nyt on edes sama kohta...
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Hydro sanoi:
Kyseessä on ilmeisesti kohta,josta jatketaan taistelun jälkeen sen energiaseinän läpi sinne tunneliin?
Itse ainakin hyppäsin ajoneuvosta helvettiin ja liikuin jalkaisin ja tiputtelin vihollisia kauempaa,jos nyt on edes sama kohta...
Juuri sama. Pitänee kokeilla. Ei vaan ole oikein kunnon aseita. Bärrässäkin oli muistaakseni aika vähän panoksia.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Pibe sanoi:
Juuri sama. Pitänee kokeilla. Ei vaan ole oikein kunnon aseita. Bärrässäkin oli muistaakseni aika vähän panoksia.

Muistaakseni niisä bunkkereissa tai mitä lienevätkään on aseita ja ammuksia,ainakin siinä mikä on lähempänä sitä tunnelista tulevaa tietä.
On muuten kosolifin halo3-arvostelussa yks kuva kyseisestä kohdasta...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3 peliapu

Perkele, on toi hullua legendaryllä. Pari brutea saa aina hengiltä, koska ne on aika helvetin tyhmiä (varmaan tarkoituskin), mutta että 10 lentävää avoimessa tilassa? Elikkä Kolmosmissionissa ollaan jumissa. Pääsin just sen kohdan, missä tapetaan eka gravityhammer jätkä ja eloonjääneiden kanssa mennään johonkin random hissiin. NOOOH, enhän mä sitten muistanu venailla niitä omia, joten niistä nyt ei oo mitään apua ja se elitekin kuolee aika pikaiseen sinne brutejen jalkoihin. Miten niitä saa parhaiten tiputettua?/miten te tapatte ne?
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

sinappipipo sanoi:
Perkele, on toi hullua legendaryllä. Pari brutea saa aina hengiltä, koska ne on aika helvetin tyhmiä (varmaan tarkoituskin), mutta että 10 lentävää avoimessa tilassa? Elikkä Kolmosmissionissa ollaan jumissa. Pääsin just sen kohdan, missä tapetaan eka gravityhammer jätkä ja eloonjääneiden kanssa mennään johonkin random hissiin. NOOOH, enhän mä sitten muistanu venailla niitä omia, joten niistä nyt ei oo mitään apua ja se elitekin kuolee aika pikaiseen sinne brutejen jalkoihin. Miten niitä saa parhaiten tiputettua?/miten te tapatte ne?
Needler on kultaakin kalliimpi kun Bruteja metsästää. Kahdeksan laakia kerralla yhteen niin se on nirri pois.
 
Ylös Bottom