Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juustokahvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3 peliapu

Onko kukaan muu törmännyt seuraavaan ongelmaan liven puolella: kun yritän liittyä Ranked Big Team Battleen, kone herjaa "Heroic map pack required" eikä päästä millään läpi.
Ko. karttapaketti löytyy luonnollisesti ladattuna ja muut pelimuodot onnistuvat, joten onko kyseessä vika bungien päässä vai meikäläisellä? :confused:

Yllättävän usein valittaa tuota kaikissa missä vaaditaan se Heroic packi. Ensiksi näin:

1. Takaisin peli omaan alkuvalikkoon ja takaisin matchmaking valikkoon. Muutama toisto on suotavaa.
2. Guiden kautta palaaminen dashboardille ja takaisin peliin.

3. Viimeisenä kikkana: paketin uudelleen lataus, koneen sammutus, peliin.

Noilla kun säätää miten sattuu niin jossain vaiheessa kyllä toimii =)
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Onko kukaan muu törmännyt seuraavaan ongelmaan liven puolella: kun yritän liittyä Ranked Big Team Battleen, kone herjaa "Heroic map pack required" eikä päästä millään läpi.
Ko. karttapaketti löytyy luonnollisesti ladattuna ja muut pelimuodot onnistuvat, joten onko kyseessä vika bungien päässä vai meikäläisellä? :confused:

En oo törmänny... Ainoa mikä tulee mieleen, niin poistat tuon packin ja lataat uudestaan :confused:
 
Ei käynnisty

Kopsasin pelin savet ja pelaajan tiedot kovolta kortille ja vaihdoin toiseen boxiin, mutta peli ei käynnisty. Antaa kyllä resume game kohdan, mutta hetken ladattuaan hyppää takaisin alkuvalikkoon. Ideoita?
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Onkos tuossa jotain jippoa, kun pelattiin kaverin kanssa Sierra 117-ruutu läpi ja saatiin yli 15000 pointsia, mutta ei tullut saavutusta..? Saako skulleja käyttää? Entäs onkos vaikeustasolla väliä? Toimiiko Co-opissa?
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Onkos tuossa jotain jippoa, kun pelattiin kaverin kanssa Sierra 117-ruutu läpi ja saatiin yli 15000 pointsia, mutta ei tullut saavutusta..? Saako skulleja käyttää? Entäs onkos vaikeustasolla väliä? Toimiiko Co-opissa?

Ettei vain olisi ollut yhteiset pisteet? Pisteytys pitää siis olla "Free for all", eli ns. "kilpailu", eikä yhteenlasketut.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Ettei vain olisi ollut yhteiset pisteet? Pisteytys pitää siis olla "Free for all", eli ns. "kilpailu", eikä yhteenlasketut.

Ei ainakaan noin ollut miulla. Kaverin kanssa liven kautta sohellettiin pari kenttää yhteispojoilla vahingossa ja silti acheja tuli, eli kai se siinäkin on niistä omista pisteista on kiinni. Tai sitten mie muistan aivan päin seiniä :D
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Onko kukaan muu törmännyt seuraavaan ongelmaan liven puolella: kun yritän liittyä Ranked Big Team Battleen, kone herjaa "Heroic map pack required" eikä päästä millään läpi.
Ko. karttapaketti löytyy luonnollisesti ladattuna ja muut pelimuodot onnistuvat, joten onko kyseessä vika bungien päässä vai meikäläisellä? :confused:
Mulla sama homma jos menee liian nopeesti matchmakingiin se ei kerkee ladata vielä noita mappeja. Mee aluks custom games ja paina siitä map kohasta mistä valitaan mappi ja sit se alkaa lataa niitä mappeja. Sit ku ladannu nii takas pelaan :D
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Mulla sama homma jos menee liian nopeesti matchmakingiin se ei kerkee ladata vielä noita mappeja. Mee aluks custom games ja paina siitä map kohasta mistä valitaan mappi ja sit se alkaa lataa niitä mappeja. Sit ku ladannu nii takas pelaan :D

Joskus kun itse katson sitä custom gamesin karttalistaa niin sieltä puuttuu joko legendary- tai heroic-kartat, tai joskus kummatkin. Jos näin käy, niin matchmaking ei toimi ja ainoa ratkaisu on mennä dashboardille ja peli uudestaan käyntiin.

Eihän tuo kovin paha homma ole, mutta vähän ärsyttää kuitenkin..
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Nyt tulee blondi taas kyselemään tyhmiä mutta voiko Campaign-tehtäviä suorittaa Livessä? Siis niitä perustehtäviä? Jos voi, niin miten? En edes löydä mitään search game-kommentoa. Ainakin niitä pystyy hostaamaan mutta kukaan ei liity niihin...

Jees, olipas typerä kysymys...
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Nyt tulee blondi taas kyselemään tyhmiä mutta voiko Campaign-tehtäviä suorittaa Livessä? Siis niitä perustehtäviä? Jos voi, niin miten? En edes löydä mitään search game-kommentoa. Ainakin niitä pystyy hostaamaan mutta kukaan ei liity niihin...

Jees, olipas typerä kysymys...

Voi suorittaa, mutta kampanjatehtäville ei ole samanlaista seuranhakujärjestelmää kuin kilpailumuotoiselle moninpelille eli toisin sanoen ystävälistan jannuilla on pärjättävä.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Miten sitten niitä lipunryöstöjä ja muita voi pelata Livessä? Jos sellaisia edes on. Itse pääsin vain johonkin deatchmatch-tyyppiseen peliin :D Vai pitääkö jokaiseen peliin itse kutsua kaverit mukaan?
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Miten sitten niitä lipunryöstöjä ja muita voi pelata Livessä? Jos sellaisia edes on. Itse pääsin vain johonkin deatchmatch-tyyppiseen peliin :D Vai pitääkö jokaiseen peliin itse kutsua kaverit mukaan?

Valitset sieltä playlist-valikosta Team Objective, Social Skirmish tai Big Team Battle niin voit saada lipunryöstöjä. Lone Wolvesissa pelataan kaikki-vastaan-kaikki-periaatteella, kun taas Team Slayerissa pelataan vain Team Slayeria eli Team Deathmatchia.

Playlistejä voi tarkastella tarkemmin Bungie.netistä: http://www.bungie.net/online/playlists.aspx
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Ettei vain olisi ollut yhteiset pisteet? Pisteytys pitää siis olla "Free for all", eli ns. "kilpailu", eikä yhteenlasketut.

Pisteet voivat olla yhteenlasketut. Sillä ei ole mitään merkitystä. Tämän takia saavutuksia on helppoa hankkia kaverin kanssa.

Vaikeustasolla ei ole väliä saavutuksia hankittaessa. Kuitenkin tason mukaan saa lisää pisteitä eli pistekerroin kasvaa.

Rookie 1x
Normal 1x
Heroic 2x
Legendary 4x

Skulleja saa käyttää saavutuksia hankittaessa ja tämä on minunkin suositus. Suosittelen valitsemaan usein pelityyliin sopivat skullit esim. skulli joka nostaa kaikkien vastustajien rankingin maksimiin, ei ole haittaa päähän osuville pelaajille. Huom. silver skullit eivät anna pistekerrointa. Voit käyttää siis maksimissaan 9 skullia. Suosittelen kuitenkin, että käytät vähintään kolmea skullia ja mestarina voit ottaa enemmän.

Mikäli sinulla ei ole skulleja niin kirjoita youtubeen "halo 3 skulls" niin löydät videon skullien paikoista. Ennen videon katsomista kannattaa ottaa kynä ja paperi käteen, sillä IWHYB skullia voi olla aika hankalaa saada jos ei kirjaa tarvittavia tietoja ylös. Jotkut skullit vaativat nokkeluuden lisäksi myös taitoa. Kannattaa siis opetella mm. kranaatti hyppelyä.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Kertokaa mulle yks juttu. Olen löytänyt kaikki kallot, mutta joistakin kalloista en saa sitä achievementtiä! Miten saisin sen kaikista pääkalloista enkä vain osasta?
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Kertokaa mulle yks juttu. Olen löytänyt kaikki kallot, mutta joistakin kalloista en saa sitä achievementtiä! Miten saisin sen kaikista pääkalloista enkä vain osasta?

Oletko siis löytänyt kaikki ns kultaiset kallot, joista pitäisi saada saavutus, mutta et ole kaikista saanut? Kalloja on nimittäin myös sellaisia, josita ei saa saavutuksia. Nämä ovat ns. hopeisia kalloja. Kallotilanteen voi tarkistaa kampanja-aulasta painamalla X-nappulaa, jolloin noita kalloja voi säätää päälle ja pois.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Oletko siis löytänyt kaikki ns kultaiset kallot, joista pitäisi saada saavutus, mutta et ole kaikista saanut? Kalloja on nimittäin myös sellaisia, josita ei saa saavutuksia. Nämä ovat ns. hopeisia kalloja. Kallotilanteen voi tarkistaa kampanja-aulasta painamalla X-nappulaa, jolloin noita kalloja voi säätää päälle ja pois.

Jaa pitää kokeilla. Kiitti.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

auttavia tapoja skullien metsästykseen co-opissa



Skulli : Catch
Map : The storm

Ensimmäiseksi tuhoatte kaverin kanssa kaikki vaitsi oviwraitin
ja sitten ajatte warthogilla/kuljetus Warthdogilla Nokka pystyyn siihe siilon seinämää
toinen kaveri menee konepellin päälle, toinen nousee toisen pelaajan päälle ja hyppää siitä sitten siilon päälle noukkimaan kallon

Huom. kikkaa voi myös käyttää toisissa mapeissa



Skull : Cowbell
Map : The Ark


Scarab tankin tuhottuanne MOLEMMAT ottavat grav liftin
kun siinä kohdassa olette , toinen pistää yhden Grav liftin ja toinen toisen samanlaisen sen päälle näin saatte pitempään, ja pääsette melkein varmasti perille




Skullej voi mun kanssa yrittää pyydystää, myös suhtkoht kaikki terminaalit muistan


GT : ssanttu

kiiti ja kuitti
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

apuu IWHYBD kallon kanssa :s ?

The Covenant-kentän lopulla on Halo-hologrammeja sisältävä massiivinen käytävä. Tapa brutet, Truth ja flood, minkä jälkeen hypit renkaiden läpi seuraavanlaisessa järjestyksessä: 4 6 5 4 5 3 4. Ensimmäiseksi renkaaksi lasketaan lähimpänä hissiä oleva rengas, seitsemäs on lähimpänä Truthia. Kallo ilmestyy sillalle, joka vie Truthin luo.
 
Ylös Bottom