Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juustokahvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3 peliapu

The Covenant-kentän lopulla on Halo-hologrammeja sisältävä massiivinen käytävä. Tapa brutet, Truth ja flood, minkä jälkeen hypit renkaiden läpi seuraavanlaisessa järjestyksessä: 4 6 5 4 5 3 4. Ensimmäiseksi renkaaksi lasketaan lähimpänä hissiä oleva rengas, seitsemäs on lähimpänä Truthia. Kallo ilmestyy sillalle, joka vie Truthin luo.



ei vaan luonnistu multa, yhtn live apuu tai jtn :( ?
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Ihan vinkkinä kaikille että YouTubesta löytyy kanssa aika pitkälti näiden Skullien löytymiskohdat.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Mulla on vaan yks kallo jota en oo saanu. Se on toi STORM (kait) kentän kallo.. Miten sen saa? vaikken koskisikaan toiseen "tankkiin" niin se kallo ei tuu sen hökötyksen päälle.
APUAA!! :)[/QUOTE]

Ootko varma, että oot pelannu kentän alusta saakka ja vaikeustasona vähintään Normal?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3 peliapu

Mulla on vaan yks kallo jota en oo saanu. Se on toi STORM (kait) kentän kallo.. Miten sen saa? vaikken koskisikaan toiseen "tankkiin" niin se kallo ei tuu sen hökötyksen päälle.
APUAA!! :)

Ootko varma, että oot pelannu kentän alusta saakka ja vaikeustasona vähintään Normal?[/QUOTE]



Olen varma.. Heroicilla on kanssa pelannu kentän läpi mutta ei se kallo ikinä sinne tuu. :(
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

apuaaa

yritin saada tota rogue helmettiä ja nyt minulla lukee että olen spartan officer, silti ei rogeta spartan helmet valikoimasta löydy ?
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

apuaaa

yritin saada tota rogue helmettiä ja nyt minulla lukee että olen spartan officer, silti ei rogeta spartan helmet valikoimasta löydy ?

Saitko tuota Spartan Officer -saavutusta? Se nimittäin saattaa bugata niin, että sinun ansaittava tuo luutnantin sotilasarvo jossain yksittäisessä playlistissä, jotta saat saavutuksen.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Minäkin kehityin luutnantiksi mutta en saanut tuota saavutusta. Ärsyttää, vaikken rogue-kypärää haluakaan. Eikös muuten ole niin että Hayabusa-kypärän saa käyttöön kun on saanut kampanjassa kaikki kallot? Minä olen kerännyt ne jo mutta en ole saanut kypärää vieläkään kokoelmaan!
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

miten noita esim zombi pelejä pääsee pelaa
ja sitten onko ketää joka auttais legendarylla pelaa campaignia läpi
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

miten noita esim zombi pelejä pääsee pelaa
ja sitten onko ketää joka auttais legendarylla pelaa campaignia läpi

Infectionia pääsee pelaamaan tavallisesti vain Custom Gameissa eli itse tehdyissä matseissa. Toisinaan Bungie lisää playlist-valikoimaan myös Infection-playlistin, mutta näitä näkyy melko harvoin.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Infectionia pääsee pelaamaan tavallisesti vain Custom Gameissa eli itse tehdyissä matseissa. Toisinaan Bungie lisää playlist-valikoimaan myös Infection-playlistin, mutta näitä näkyy melko harvoin.
Rumble Pitistä löytyy ihan pysyvänä pelimuotona Brains, eli eräs zombie-pelimuoto. Painotus on 8,1%, joten "ihan" joka kerta ei sitä pääse pelaamaan.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

aina valmiina auttamaan kaikkia Legendarylla tehtävässä... yhdellä ukolla pelattu yksinpelikin läpi Legendarylla ja nykyisellä ukolla menossa. :)
Saa laittaa kaveripyynnön jos vaan Halo3 peliseura kiinnostaa.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

invuu vaan mullekin kun alatte legendarylla menee, neljällä pelaajallahan se on mukavinta ja nopeinta kun voi juosta vaan, ellei välttämättä haluu listii jokaista vihuu.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

invuu vaan mullekin kun alatte legendarylla menee, neljällä pelaajallahan se on mukavinta ja nopeinta kun voi juosta vaan, ellei välttämättä haluu listii jokaista vihuu.

Täällä kanssa legendaarista apua kaipaa/tarjoaa. Ei meinaa millään onnistua Cortanan läpipääsy. Gamertagi: Coppis
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Täällä kanssa legendaarista apua kaipaa/tarjoaa. Ei meinaa millään onnistua Cortanan läpipääsy. Gamertagi: Coppis

No cortana on varmaan ärsyttävin mappi legendarylla, ainakin omasta mielestäni. Parilla hypyllä pääsee oikasemaan ja cloakingin kun käyttää oikeissä kohissa niin pystyy kyllä aika nopeesti juoksemaan läpi.

PS. Ilmeisesti FR on jo tullut coppikselta.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

invuu vaan mullekin kun alatte legendarylla menee, neljällä pelaajallahan se on mukavinta ja nopeinta kun voi juosta vaan, ellei välttämättä haluu listii jokaista vihuu.

Minäkin voisin tulla mukaan. Voistitte avittaa muo vidmaster challenge annualissa kun mulla ei sitä ole ja haluisin tehdä sen. Tiedän miten pitää tehä, mutta ei ole tarpeeks peliseuraa.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Tulipahan vedettyä yksinpelikampanja läpi ja tietenkin Legendarylla :D Cortanassakaan menny sen enempää aikaa kuin tasan tunti... ;) Pari "hullua" kohtaa tuli kyllä juostua pakon edessä läpi suojat vilkkuen seuraavalle checkpointille.
Vielä tarttis vetää Co-Op (hoituu kyllä erään kaverin kanssa) + tuo Vidmaster Annual...
 
Ylös Bottom