Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3 -peliapu

Vastaus: Halo 3 peliapu

Mites sen UNSC spartan achin saa? Minulla on 27 exp pistettä eikä sitä näyt vaikka xbox360achievments sivulla näkyy että se vaatii 20 exp,,,
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Eli mun pitää saada 20exp tietyssä playlistissä,esim Social Slayer?
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Voisiko joku neuvoa hyvän konstin rakentaa se tunneli Sandboxissa kallon luo, kun ei tahdo laatikot ym. riittää ja tapposäteet pääsevät sisään pienestäkin raosta?
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Voisiko joku neuvoa hyvän konstin rakentaa se tunneli Sandboxissa kallon luo, kun ei tahdo laatikot ym. riittää ja tapposäteet pääsevät sisään pienestäkin raosta?

Oletko muistanut hyödyntää kuplasuojia?

Eli mun pitää saada 20exp tietyssä playlistissä,esim Social Slayer?

Käsittääkseni sinun tulisi saavuttaa luuntantin arvonimi jossain playlistissa, ihan sama missä.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

olenko nobo vai mitä mut kun löydän sellase pääkallo nii pitääkö se viedä jonnekki vai mitä sille pitäs oikein tehä

Jep, muaki kiinnostaa että mihin se skull pitää raahata. 1 kentäs raahasin loppuun asti mutta mitää ei tapahtunu..
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Jep, muaki kiinnostaa että mihin se skull pitää raahata. 1 kentäs raahasin loppuun asti mutta mitää ei tapahtunu..

ei sitä tarvitse mihinkään raahata, kunhan sen vaan ottaa käteen. Ja jos ihmettelette miksei achievmenttiä heru niin kyseessä saattaa olla ns SILVER skull
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Aivan, niin tietysti! En ole, hyvä minä!

Ja löytyykö se kallo varmasti muokatuista kentistä? Yhden kaverini kanssa etsittiin sellaisesta mutta se ei ollut siellä.
Hyvä kysymys muuten. :) En ole kokeillut, mutta ihan "tavallinen" esinehän kallo on, joten oletettavasti sen voi poistaa tai siirtää.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Kyllähän sen kallon siellä pitäisi olla. Mutta kun haettiin skullia mappi overloadaamalla niin se katosi välillä. Tunneli toimii kyllä 100 varmasti, eikä skullia voi kyllä forge pallona poistaa.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Miten pääsen pelaamaan onlineen? tartteeko siihen olla se heroic map vai mikä olikaa :)

No helpoiten se kai onnistuu käynnistämällä Halo 3 ja valitsemalla matchmaking. Heroic map pack on ilmainen, kuten myös cold storage joka on yksittäinen mappi, eli heroic nyt ainakin olis hyvä olla en nyt muista onko pakollinen jokaisella playlistillä. Sitten olis hyvä olla live aikaa. Kun on noi asiat hanskassa, niin siellä matchmaking lobbyssa pääset valitsemaan mitä haluat pelata esim. valitset social playlistin ja sieltä social slayer, jonka jälkeen "Start matchmaking" ja peli hoitaa loput.

Yksinkertaisinta tietysti olisi (olettaen että live aikaa on ja kavereita löytyy kaverilistalta) pyytää jotakuta halon vähän paremmin tuntevaa kutsumaan sinut partyynsa ja näyttämään miten homma pelittää.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Ei tarvitse olla mitään muuta kuin Halo 3 ja Liven kultajäsenyys.
Menenpä tästä kohta Sandbox-kalloa hakemaan! :)
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Kaverin kanssa tarvittaisiin 1 tai 2 pelaajaa, jotta saataisiin tuo Vidmaster: Annual auki.
Jos jotkut haluaa pelata ja auttaa asiassa/tarvitsee myös itse ko. achin niin ei muuta kuin frendipyyntöä kehiin.
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Khyl muuten mutta pelattiin noin 4 päivää sitten viimeksi läpi. aikasemmin oisi tullut viestiä niin mukana oltas oltu!
 
Vastaus: Halo 3 peliapu

Kaverin kanssa tarvittaisiin 1 tai 2 pelaajaa, jotta saataisiin tuo Vidmaster: Annual auki.
Jos jotkut haluaa pelata ja auttaa asiassa/tarvitsee myös itse ko. achin niin ei muuta kuin frendipyyntöä kehiin.

Kaveripyyntöä laitettu.

E: Potkivat sitten pihalle kun ei ollut mikkiä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3 peliapu

Miten voin nähdä screenshotin ottajan/mapin tekijän/clipin tekijän gamertagin?
Joskus "ennen vanhaan" se mielestäni onnistui..
 
Ylös Bottom