The Great Samu
New Member
Vastaus: halo 3 ps3:lle
En voi
Enkä anna jollekin microsoftille yhteistietojani. Paitsi onhan heillä ne kun wintoosaa käytän. edit. Live messenger käyttäjä toimii, mutta pitäisi säätää kaikkea ihan epäoleellista enkä jaksa millään.
Kyllä varmaan pärjäisin, mutta mielummin odotan sitä todellista haukkaa jota ei tarvitse Saksaan lähettää. Vaikka kone kestäisi sen elinkaaren loppuun saakka, en tahdo elää siinä pelossa että joudun sen lähettämään Saksaan jonain päivänä. Koneiden rikkoutumisprosenttien pitäisi olla lähempänä yhtä-viittä kuin seitsemääkymmentä. Ei kauheasti minua vakuuta...
Minustakin tuntuu että GT5sta taitaa tulla pelkkä "grafiikkapäivitys", mutta millainen päivitys se onkaan! En ole koskaan nähnyt yhtä kaunista peliä. Tietenkin sarjan ystävän petyn jos pelissä ei muuten suurta muutosta ole kuin grafiikat, mutta ostopäätökseeni se ei vaikuta. Kyllä Forza 2 uudisti enemmän kuin esimerkiksi GT4 GT3sta, tai ilmeisesti GT5 GT4sta. Sen myönnän, mutta arvostelijoille riittää harmittavan usein pelkkä grafiikkapäivitys.
Ehkä tekstini voidaan tulkita hyökkääviksi, mutta yleensä pystyn myöntämään Sonyn ja Nintendon konsoleiden huonot puolet, paitsi Nintendon
Ja saatan tuoda ne esille tai en ainakaan kiistä niitä, vaikka usein Nintendon tai varsinkin Sonyn konsoleita joutuu vain puolustamaan... Kyllähän minä yritän ymmärtää boxin omistajia... duh. On useimmiten vain niin puolueellista tekstiä että ei kauheasti siinä voi omaa ymmärrystään osoittaa kun joutuu kaiken aikaa todistaa toisen väittämät vääriksi tai tuoda omat mielipiteensä esille riippuen tilanteesta. Yritän tuoda teksteissäni esille sen että se on vain oma mielipiteeni eikä sitä pitäisi niin tosissaan ottaa, enkä ole kova perustelemaan, joka taas on huono sillä silloin muut saavat väärän käsityksen. Tai siis monet väittämäni olisivat varmasti vähemmän hyökkääviä jos jaksaisin perustella niitä kunnolla.
Opiskelinörtti, teini en ole.
Count_M sanoi:No minä olenkin vain kasvanut isoksi, en aikuseksi (Ikää mulla on melkein kolkyt vee ja tsekkaappa tuo minun gamertagini).
En voi

Ottaen huomioon että koneessa on kahden (yleisimmän vian kanssa kolmen) vuoden takuu, niin ei noita koneita nyt aivan joka vuosi tule ostettua. Jos sä nyt ostat boksin, niin eiköhän sillä pärjää aika hyvin koko koneen elinkaaren loppuun asti.
Kyllä varmaan pärjäisin, mutta mielummin odotan sitä todellista haukkaa jota ei tarvitse Saksaan lähettää. Vaikka kone kestäisi sen elinkaaren loppuun saakka, en tahdo elää siinä pelossa että joudun sen lähettämään Saksaan jonain päivänä. Koneiden rikkoutumisprosenttien pitäisi olla lähempänä yhtä-viittä kuin seitsemääkymmentä. Ei kauheasti minua vakuuta...
Toki GT5 on loistava, mutta mä en usko että se on enää niin loistava kuin aikaisemmat osat. Tämä vain sen takia että kyseessä taitaa taas olla vain pelkkä "grafiikkapäivitys", eikä peli tuo mitään uutta sarjaan. Odotan toki itsekkin GT5:sta innolla ja se saattaa olla SE peli minkä vuoksi minä PS3:n joskus tulen hankkimaan.
Minustakin tuntuu että GT5sta taitaa tulla pelkkä "grafiikkapäivitys", mutta millainen päivitys se onkaan! En ole koskaan nähnyt yhtä kaunista peliä. Tietenkin sarjan ystävän petyn jos pelissä ei muuten suurta muutosta ole kuin grafiikat, mutta ostopäätökseeni se ei vaikuta. Kyllä Forza 2 uudisti enemmän kuin esimerkiksi GT4 GT3sta, tai ilmeisesti GT5 GT4sta. Sen myönnän, mutta arvostelijoille riittää harmittavan usein pelkkä grafiikkapäivitys.
No sun tekstit on aikalailla "hyökkääviä" ja ainakin minä saan niistä kuvan jossa 16-17v opiskelijateininörtti kaahkoaa sen oman merkin puolesta vailla halua tai ymmärrystä nähdä muita vaihtoehtoja..
Ehkä tekstini voidaan tulkita hyökkääviksi, mutta yleensä pystyn myöntämään Sonyn ja Nintendon konsoleiden huonot puolet, paitsi Nintendon

Opiskelinörtti, teini en ole.