Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo, 343 Guilty Spark

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaxor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Blaxor

New Member
Juu, elikkäs oon aika kauan ollut samassa kentässä jo jumissa mutta nyt uskalsin tännekin saapua kyselemään. Eli oon siinä kohdassa jossa on se energia silta joka vilkkuu, ongelmana on että ei oo mitään hajua mitä tossa kohassa pitäs tehä. Helppiä? :rolleyes:

Vastaus: Halo, 343 Guilty Spark

Sillasta ei pääse, muistaakseni pitää hypätä alas ja mennä ovelle, jossa vihreät valot. Sieltä pääset seuraaviin huoneisiin, jossa muistaakseni piti laatikoita apuna käyttäen hyppelehtiä ylös.

Pääsin ton sitte, nyt ono sellasesssa kohassa missä on jotain laatikoita tms. ja niiden päällä raadeltua floodin porukkaa. Siellä on 2 ovea, toinen on sellane "paisunu" eli ei pääse ja toine hajonnu mistä pääsee sellaseen paikkaan jossa ei oo mitään ovia. Tuolla huoneessa jossa on noita raadeltuja floodeja laatikoiden/pakettien päällä on sellane homma missä on ne lasit ja siellä ylhäällä on niitä floodin gruntteja(?). Eli apua kaivattas, oon kattonu seinää myöten koko homman... Vai oonko mahollisesti kämmäny jotain? :confused:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Arcane sanoi:
Sillasta ei pääse, muistaakseni pitää hypätä alas ja mennä ovelle, jossa vihreät valot. Sieltä pääset seuraaviin huoneisiin, jossa muistaakseni piti laatikoita apuna käyttäen hyppelehtiä ylös.

ihan pakko päteä sen verran että kyllä sen vilkkuvan sillan yli pääsee,mutta umpikujaanhan tuo taisi johtaa :p

pelle sanoi:
ihan pakko päteä sen verran että kyllä sen vilkkuvan sillan yli pääsee,mutta umpikujaanhan tuo taisi johtaa :p
Aivan, kerran kun hyppää oikeassa kohtaa niin helposti mennään toiselle puolelle.

pelle sanoi:

höh, olisi bungie saanu jonkun extran laittaa sillan onnistuneesti ylittäville. :rolleyes:

Ylös Bottom