Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 5: Guardians

Vastaus: Halo 5: Guardians

Oletusnapeilla täälläkin mennään ja hyvin ovat kontrollit iskostuneet selkärankaan.
Ainoa harmi tuossa oikeastaan on kyykistyminen tatista: toisinaan huomaa konttaavansa keskellä kiivainta kaksintaistoa hätäisen sohelluksen seurauksena. Enkä taistelukentillä tehdyn empiirisen tutkimuksen perusteella ilmeisesti ole yksin murheeni kanssa. :D
Jos löytyy 150€ ylimääräistä, niin luulisi Elite ohjaimen auttavan tohon pulmaan. Mielenkiintoista kuulla, paljonko kyseinen ohjain tuo etua moninpelin.
 
Vastaus: Halo 5: Guardians

Oletusnapeilla täälläkin mennään ja hyvin ovat kontrollit iskostuneet selkärankaan.
Ainoa harmi tuossa oikeastaan on kyykistyminen tatista: toisinaan huomaa konttaavansa keskellä kiivainta kaksintaistoa hätäisen sohelluksen seurauksena. Enkä taistelukentillä tehdyn empiirisen tutkimuksen perusteella ilmeisesti ole yksin murheeni kanssa. :D
Jotkut tuntuvat käyttävän tuota myös tarkoituksella. Väistävät headshotteja kyyristymällä kesken kaiken. On toiminut ainakin mua vastaan. Itte korjasin ton tötöilyn laittamalla crouchin holdiksi.

Default näppäimillä muutoin mennään, ja niinollen hyppääminen ja yhtäaikainen ampuminen on tuskasen vaikeeta.
 
Vastaus: Halo 5: Guardians

Minuun ei moninpeli iskenyt yhtään joten laitan tämän pre-order koodin jakoon jos joku haluaa:

"Tarjoamme yhdessä Microsoftin kanssa Halo 5 Guardiansin nopeimmille ennakkotilaajille koodin, jolla voit ladata Projection SMG with Long Barrel -aseen ja Potence SMG -aseskinin.
Tässä latauskoodisi, K2KJW-QJKXP-WR6DY-M3GRH-9J93Z"
 
Vastaus: Halo 5: Guardians

Pellen koodi oli käytetty jo.
Itselle lemppariksi on kyllä tullut breakout täydellä tiimillä ja sitten yksin warzonea. Täydellä tiimillä tuo breakout on hauskaa, ja matsit on tasaisia yleensä vaikka rankit menevät Silver2-Platinum2 tiimissä.
 
Vastaus: Halo 5: Guardians

Xbox Wiren artikkelissa kerrottaan Halo 5:tä pelatun jo yli 21 miljoonaa tuntia, joista 12 miljoonaa on kulunut kampanjaan. Halo 5 saavutti Guinnessin maailmanennätyksen eniten katsottuna pelijulkaisuna, yltäen 5,5 miljoonaan katsomiskertaan viikon aikana. Req-pakkauksista kertyneiden mikromaksujen seurauksena Halo World Championship -turnauksen palkintopotti on kohonnut 1,5 miljoonaan dollariin.

Halo 5 päihitti myyntituloissaan uusimman Bond-elokuvan julkaisupäivien vertailussa; Spectre tuotti 6,3 miljoonaa dollaria Halon 7,7 miljoonaa dollaria vastaan.

Yhteisö saa nyt äänestää omaa suosikkipelimuotoaan rankkaamattomaan Weekend Social -pelilistaan. Vaihtoehtoja on kolme, jotka ovat Shotty Snipers, Capture the Flag ja Strongholds. Itse kävin äänestämässä CTF:ää, turhan vähän päässyt Team Arenassa sitä pelailemaan. Kirjoitushetkellä 65% äänisaaliin kerännyt Shotty Snipers on kuitenkin ylivoimaisessa johdossa. Olisin itsekin voinut sitä äänestää, mutta vähän epäilen haulikkojen muuttavan pelin enneminkin team shotguns -pelimuodoksi paikoittain ahtailla kartoilla.
 
Vastaus: Halo 5: Guardians

Mistä tuo 7,7m dollaria on? Linkissä lukee 400m viikossa.

Verrokkina Halo 4, joka myi päivässä 220m ja viikossa 300m.

Edit. Google kertoi, että möi Briteissä 7,7m puntaa päivässä.
 
Vastaus: Halo 5: Guardians

Oikeastaan pidän kaikista Team Arenan pelimuodoista. Toiset ovat tosin riippuvaisempia peliseurasta kuin toiset. Oman tiimin kanssa Breakout ja lipunryöstö voivat nousta korkeuksiin ja olla todella palkitsevia. Takuu varmoja pelejä löytyy Strongholdista ja Slayerista. Siellä voi nauttia pelaamisesta myös pienemmällä porukalla tai jopa yksin.

Kentällä tetsatessa ei olla kuin täit tervassa, sikäli muuten oldskool-henkinen verkkopeli on nykyajassa tiukasti kiinni. Kiihkeät kaksintaistelut pitävät sisällään lippaiden vaihtoja ja nyrkkitappeluita. Suojat huolen siitä ettei kaaduta ensimmäiseen, eikä vielä toiseenkaan luotiin. Käytän lähes yksinomaan magnum-pistoolia, joka vaatii pääosumia ja addiktoi yrittämään parastaan. Se missä selkeästi löytyy itsellä kehittämisen varaa ovat nämä nopeat väistöliikkeet selkärepun kanssa. Tässä voisi ajatella Elite-ohjaimen tulevan kysymykseen, kun sen alapuolen vipuihin olisi nämä liikkeet pingattu suoraan. Nykyisin usein tahattomasti tapahtuvat kyykyt ovat toisaalta myös koomisuudessaan usein pelastaneet ja antaneet vielä yhden mahdollisuuden iskeä takaisin.
 
Vastaus: Halo 5: Guardians

Kyllä vähän yksinäistä sotilasta harmittaa, kun kampanjan vihollismäärät yms. on tehty 4:lle pelaajalle. Legendarylla taitaa ehkä jäädä mulla vitoskentän pomoon.

edit: Sain pomon kukistettua, ainakin miljoona yritystä tuli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 5: Guardians

Halo 5:n tuottajan Josh Holmes kertoo Twitterissä 343 Industriesin kertovan tällä viikolla lisää tulevasta päivityksestä. Kyse lienee siis Big Team Battle -pelilistasta ja siihen tulevista kartoista.

Mistä tuo 7,7m dollaria on? Linkissä lukee 400m viikossa.

Verrokkina Halo 4, joka myi päivässä 220m ja viikossa 300m.

Edit. Google kertoi, että möi Briteissä 7,7m puntaa päivässä.

Jätin nähtävästi jotain oleellista kertomatta edellisessä viestissäni. Kyse vertailussa oli juurikin brittien tuotoista.
 
Vastaus: Halo 5: Guardians

Oletusnäppäimet ovat tälläkin suunnalla käytössä. En tiedä, että uskaltaako tässä enää ruveta vaihtamaan noita. Menee vain enemmän sekaisin.

Tänään otettiin taas matseja Arenan puolella ja hyviä kamppailuja sai aikaiseksi. Pari ns. yliajoa tuli myös puolin ja toisin, mutta enimmäkseen homma pysyi erittäin jännittävänä. Breakoutissa saa sykkeen nousemaan kun on duelissa vastustajan viimeisen soturin kanssa.

Lipunryöstössä koettiin myös matsi, jossa olimme kahteen otteeseen tappiolla, mutta nousimme aivan lopussa voittoon. Nämä matsit palkitsevat todenteolla.:) Ei muuta kuin kohti uusia haasteita.
 
Vastaus: Halo 5: Guardians

Eilen tuli itse myös ostettua kyseinen peli, ihan hyvältä vaikuttaa pikaisen testaamisen jälkeen. Aika pihalla tosin oon kun ei oo aikasempaa kokemusta Haloista. Jos peliseuraa halua niin saa lisätä, gamertag Madon1zer.
 
Vastaus: Halo 5: Guardians

Kampanja oli mielestäni todella hyvä. Ehkä pari lisäleveliä olisi ollut poikaa, jotta tarinankuljetus olisi ollut ehjempää.

Tajunnanvirtaa tarinasta:
Henkisesti kampanja jätti aika rikki, mutta se on vain hienoa, että peli aiheuttaa sellaista. Kun on lapsuuden kasvanut Chiefin ja Cortanan kanssa, tarinan synkimmät hetket olivat samalla erittäin herkkiä. Ehkä menisi nelosen lopun toisinnoksi, mutta toivoisin H6:een loppua, jossa Chief voisi hyvästellä Cortanan rauhassa. Että saisimme vielä jonkinlaisen seesteisen hetken ja näkisimme vielä palasen vanhaa Cortanaa. Sellainen toive minulla olisi.

Tällaisina hetkinä tajuaa, kuinka paljon nämä hahmot merkitsevät.
 
Vastaus: Halo 5: Guardians

Ihan näin ohi aiheen.. Miten pääsee pelaan CTF ja Strongholdia? minulla ei kyseisiä muotoja näy Arenassa? :confused:
 
Vastaus: Halo 5: Guardians

Tänään vasta ehdin testaamaan shotty-snipuja.
Joka oli yllättävän kuumottavan hauskaa pikku-kentällä.

Se oli huippua että tutka oli jätetty pois!

Vieläkun saavat:

-Ison surmaajan
-Lippu hommat, niin on maukas.

Jotka vissiin seuraavaan päivitykseen tulossa.
 
Vastaus: Halo 5: Guardians

Millohan Stronghold tulee valittavaksi pelimuodoksi ettei tarvi vahingossakaan eksyä pelaamaan Slayeria tai CTF? :D
 
Millohan Stronghold tulee valittavaksi pelimuodoksi ettei tarvi vahingossakaan eksyä pelaamaan Slayeria tai CTF? :D
Eipä tuosta voi kuin arvailuja heittää. Vanhojen Halojen perusteella voisi veikata, että ennemmin tulisi Objective-pelilista, josta ei slayeria löytyisi, mutta esmes CTF, Strongholds ja oddball. Toisaalta äkkiä mahdollista on myös se, että strongholds-only pelilista tulisi äänestykseen viikonlopun pelilistaksi, jos 343 haluaa "testata vesiä". Nythän CTF on ollut äänestyksissä, muttei ole tullut valituksi.

Kannattaa laittaa vaikka Waypointin foorumeille viestiketjua, jossa pyytää tukea pelimuodolle, jos siitä tykkää.
 
Ylös Bottom