P
Poistettu jäsen 5945
Guest
VIimeinen kohta on jotain mikä kuulostaa aika mullistavalta, tekee pelistä paljon monipuolisemman ja eri lähestymistavat tarjoaa täysin erilaisen kokemuksen.
Älä vaihda avataria

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
VIimeinen kohta on jotain mikä kuulostaa aika mullistavalta, tekee pelistä paljon monipuolisemman ja eri lähestymistavat tarjoaa täysin erilaisen kokemuksen.
@Pirate fin on meidän tuttu ja turvallinen avatarin vaihtaja, mutta jos muut tutut nimimerkit alkavat tätä tekemään, niin kohta ei tiedä kenelle vastaa.Älä vaihda avataria![]()
@Pirate fin on meidän tuttu ja turvallinen avatarin vaihtaja, mutta jos muut tutut nimimerkit alkavat tätä tekemään, niin kohta ei tiedä kenelle vastaa.![]()
Alien teemalla menen ainakin itse hamaan loppuun asti.Kyllä tuo on hämäävää ku näitä avatareja vaihdellaan niin ekana pitää kattoa niminerkki että kukas tämäki kaveri on![]()
Heh, tulee vaan kyllästyttyä noihin omiin avatareihin todella nopeasti.@Pirate fin on meidän tuttu ja turvallinen avatarin vaihtaja, mutta jos muut tutut nimimerkit alkavat tätä tekemään, niin kohta ei tiedä kenelle vastaa.![]()
Tuo on kyllä loistava avatar! Tulen aina hyvälle tuulelle, kun katson sitä.Heh, tulee vaan kyllästyttyä noihin omiin avatareihin todella nopeasti.
Nyt kyllä yritän pitää Conkerin mahdollisimman pitkään![]()
Onko pelin julkaisuaika paljastunut.
Sama täällä. Tää on viimeinen mahdollisuus 343:lle mun mielestä.Halo on minun tämän vuoden odotetuin peli, toivottavasti tätä ei ryssitä tai menetän toivoni Halon suhteen.
Ja saa luvan olla hyvä peli tai meikäläinen vetää kunnon itkupotkuraivarit, koska on sen verran kovat odotukset tätä kohtaan, niin ei saa epäonnistuaSe on tultava!
Sama täällä. Tää on viimeinen mahdollisuus 343:lle mun mielestä.
Eiköhän ne 20v -juhlapäivänä sen julkaise. 15.11.2021. Oma veikkaus.
Eikös nyt oo kuukauden viimeinen torstai, tuliskohan sieltä taas jotain infoa tänään.![]()
Sieltä sitä infoa tuli ja keskittyvät ääniin tällä kertaa.Sama täällä. Tää on viimeinen mahdollisuus 343:lle mun mielestä.
Eiköhän ne 20v -juhlapäivänä sen julkaise. 15.11.2021. Oma veikkaus.
Eikös nyt oo kuukauden viimeinen torstai, tuliskohan sieltä taas jotain infoa tänään.![]()
Ei ollenkaan huono idea, mielummin id kuin 343 mun mielestä, jos tämäkin menee pieleen. Noh katsotaan tää Infinite nyt alta pois ensin.Jos 343 nyt mokaa, voisiko seuraavan Halon tehdä id Software, joka on mielestäni onnistunut hyvin Doomien teossa?
Noniin, hienoa. En tykännyt uusien Halojen äänimaailmasta, joten vanhojen osien äänimaailman/tunnelman tavoittelu kuulostaa todella hyvältä jutulta.Sieltä sitä infoa tuli ja keskittyvät ääniin tällä kertaa.
![]()
INSIDE INFINITE – MARCH 2021
<p>Welcome back to another Inside Infinite, our monthly blog series where we provide an in-depth look at key components of Halo Infinite. In this installment, we’ve asked the 343 Audio Team to bring you closer to their process than ever before. If you haven’t seen our previous Inside Infinite...www.halowaypoint.com
Ehkä ennemmin vertaisin tätä Master Chief Collectioniin kuin puhtaasti GaaS tyyppisiin pelehin. Niin tai näin 343 on sen verran iso studio, että vaikka peli olisi kuinka GaaS, niin ei se koko studiota työllistä.![]()
Halo Infinite is a platform for the next ten years, dev says
Halo Infinite is the start of a platform for the future, 343 Industries' Chris Lee confirmed. Lee said that Infinite will grow over time versus going with numbered Halo titles.www.altchar.com
Tämän perusteella on varmaan vähän turha toivoa muun kuin 343 työstävän pääosin Haloa seuraavan kymmenen vuoden ajan. Eikös tämän ole huhuttu GaaS-tyylinen peli olevan?
Ei varsinaisesti. Hieman toki niistäkin elementeistä on puhuttu. Mutta ei mitenkään sen kaltaisesti mitä vaikkapa joku Destiny on ollut.![]()
Halo Infinite is a platform for the next ten years, dev says
Halo Infinite is the start of a platform for the future, 343 Industries' Chris Lee confirmed. Lee said that Infinite will grow over time versus going with numbered Halo titles.www.altchar.com
Tämän perusteella on varmaan vähän turha toivoa muun kuin 343 työstävän pääosin Haloa seuraavan kymmenen vuoden ajan. Eikös tämän ole huhuttu GaaS-tyylinen peli olevan?