Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Infinite

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suolan kera sitten taas huhut.

Vuotaneita tietoja Forgesta joka on nyt niin kehittynyt että voit luoda omia pelimodeja, esim. BR työkalut olisi lisätty peliin jotta pelaajat voivat luoda oman kun devit eivät saaneet toimivaa aikaiseksi ainakaan julkaisuun.

Onko pelin julkaisuaika paljastunut.

Mikäli huhu pitää paikkaansa, olen valmis pistämään yritykseni konkurssiin ja pelata koko kuukauden ajan Halo Infinitea. Onneksi aika menee sen verran nopeasti, että ei edes huomata, kun Halo Infinite on jo ladattuna. :eek:

Halo on minun tämän vuoden odotetuin peli, toivottavasti tätä ei ryssitä tai menetän toivoni Halon suhteen.

Halo on minun tämän vuoden odotetuin peli, toivottavasti tätä ei ryssitä tai menetän toivoni Halon suhteen.
Sama täällä. Tää on viimeinen mahdollisuus 343:lle mun mielestä.

Eiköhän ne 20v -juhlapäivänä sen julkaise. 15.11.2021. Oma veikkaus.

Eikös nyt oo kuukauden viimeinen torstai, tuliskohan sieltä taas jotain infoa tänään. :)

Eikös nyt oo kuukauden viimeinen torstai, tuliskohan sieltä taas jotain infoa tänään. :)

Jos 343 nyt mokaa, voisiko seuraavan Halon tehdä id Software, joka on mielestäni onnistunut hyvin Doomien teossa?

Sieltä sitä infoa tuli ja keskittyvät ääniin tällä kertaa.

Jos 343 nyt mokaa, voisiko seuraavan Halon tehdä id Software, joka on mielestäni onnistunut hyvin Doomien teossa?
Ei ollenkaan huono idea, mielummin id kuin 343 mun mielestä, jos tämäkin menee pieleen. Noh katsotaan tää Infinite nyt alta pois ensin. :D Kyllä sieltä ennakkotunnelmien perusteella vaikuttaa tulevan parempi ku nelonen ja vitonen.

Sieltä sitä infoa tuli ja keskittyvät ääniin tällä kertaa.

Noniin, hienoa. En tykännyt uusien Halojen äänimaailmasta, joten vanhojen osien äänimaailman/tunnelman tavoittelu kuulostaa todella hyvältä jutulta.

Viimeksi muokattu:

Tämän perusteella on varmaan vähän turha toivoa muun kuin 343 työstävän pääosin Haloa seuraavan kymmenen vuoden ajan. Eikös tämän ole huhuttu GaaS-tyylinen peli olevan?

Tämän perusteella on varmaan vähän turha toivoa muun kuin 343 työstävän pääosin Haloa seuraavan kymmenen vuoden ajan. Eikös tämän ole huhuttu GaaS-tyylinen peli olevan?
Ehkä ennemmin vertaisin tätä Master Chief Collectioniin kuin puhtaasti GaaS tyyppisiin pelehin. Niin tai näin 343 on sen verran iso studio, että vaikka peli olisi kuinka GaaS, niin ei se koko studiota työllistä.

Ei varsinaisesti. Hieman toki niistäkin elementeistä on puhuttu. Mutta ei mitenkään sen kaltaisesti mitä vaikkapa joku Destiny on ollut.

Ylös Bottom