Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Reach FFA turnaus huhtikuu 2011

Vastaus: Halo Reach FFA turnaus huhtikuu 2011

Ei osallistukkaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo Reach FFA turnaus huhtikuu 2011

Jos päästäisiin turhista aseita, tutkaa ja armor abilityistä MLG-säännöistä sekä Halon surkeimmasta tasosta (siis Zealotista) eroon, niin osallistuminen saattaisi kiinnostaakin.

Tiedän kuitenkin, että 50% pelin ominaisuuksista karsiminen on nykyään ammattimaista, joten tyydyn kitisemään itsekseni. Pidän vaan Halon turnausskeneä aika naurettavana juuri tästä syystä.

[edit] Olisi toki voinut osua oikeaan aiheeseen, mutta kun kaksi käytännössä samannimistä, niin tottakai väärään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo Reach FFA turnaus huhtikuu 2011

Täytyykin perua osallistuminen, live näyttäis loppuvan 8. päivä enkä löytänyt 48h-koodia vaikka piti olla yks..
 
Vastaus: Halo Reach FFA turnaus huhtikuu 2011

Ensimmäistä viestiä päivitetty.
 
Vastaus: Halo Reach FFA turnaus huhtikuu 2011

Lisäilet oman lohkon pelaajia kavereiksi, eiköhä ne sitten kutsu peliin mukaan..
 
Vastaus: Halo Reach FFA turnaus huhtikuu 2011

Joo toi meiän lohko vähän feilas. Muse (hosti) offline, promise offline, muista ei tietoa. Itsekkin muistin kymmentä vaille kuusi :rolleyes:
 
Vastaus: Halo Reach FFA turnaus huhtikuu 2011

Oon invannu kaikki. Minä ja Dr Doctor XXX ootellaa täällä. Kattelen mun kaverilistaa nii tuolta puuttuu: ZaoC,Promise, Mozelli ja Muse. Nämä siis eivät ole onlinessa vielä.

Joo !

Mersu sC
Dr Doctor XXX

2 kierrokselle.
 
Vastaus: Halo Reach FFA turnaus huhtikuu 2011

Joo-o ei taida näkyä meidän hostia. Tippuuko koko lohko nyt pois, arvotaanko jatkoon pääsijät, vai järjestetäänkö myöhemmin uusi ottelu?
 
Vastaus: Halo Reach FFA turnaus huhtikuu 2011

Joo-o ei taida näkyä meidän hostia. Tippuuko koko lohko nyt pois, arvotaanko jatkoon pääsijät, vai järjestetäänkö myöhemmin uusi ottelu?

Ne ketkä oli teiän lohkossa paikalla nii ne jatkoon :)
 
Vastaus: Halo Reach FFA turnaus huhtikuu 2011

Minä odotin 20 minuuttia eikä mitään näkynyt, joten itse olin ainakin paikalla, samoin Boxraz. Muista en tiedä.
 
Ylös Bottom