Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo sai Vuoden Peli-palkinnon pelitistä (Kyöpeli-gaala)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Kilpailu synnytää parempia pelijulkaisuja IMO. Jopa Tilt on vähentänyt mobiilihässäköitään kritiikin edessä ja panostanut enemmän peliarvioihin...

Onko noin? Yleensä katsoin ohjelmaa siihen asti kun mobiilipaskaa alettiin lyödä eteen, jolloin teevee meni kiinni. Pitänee katsoa kokeeksi taas kun sattuu teevee päälle :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut

Kari k : jospa he pitävät Tilttiäkin "uhkana" eikä ns. tärkeänä yhteistyökumppanina?

Tilt.tv on kyllä niin löyhää muka journalismia ettei se edes ansaitse paikkaa missään peli gaaloissa. "Peli" ohjelma jota yritetään myydä Pelkosen tisseillä on aika surullinen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arca
Tilt.tv on kyllä niin löyhää muka journalismia ettei se edes ansaitse paikkaa missään peli gaaloissa. "Peli" ohjelma jota yritetään myydä Pelkosen tisseillä on aika surullinen...

Jore puhui asiaa, kuten tavallista. Tilt.tv:stä en tunnusta minäkään pitäväni, mutta kun väitetään koko suomalaisen pelibisneksen kokoontuvan Kyöpelit-gaalaan, niin ainoan kansallisella kanavalla pyörivän alan televisio-ohjelman puuttuminen joukosta tekee ison loven väitteeseen. Näinkin pienessä maassa olisi pelilehdistön vedettävä yhtä köyttä sen sijaan, että yksi esittää ainoata ja oikeata.
 
Mun mielestä tilt.tv:sä ne arvostelee välillä ihan turhia pelejä kuten game boy golorille jotai marioo tai vastaavaa ja juontaja ku olis eri nii se vois olla hyvä ohjelma! :cool: Ja ne mobiili paskat pois! :mad: Jos ei rahaa muten tienaa nii lopettakoot koko ohjelman sanon minä! :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Mun mielestä tilt.tv:sä ne arvostelee välillä ihan turhia pelejä kuten game boy golorille jotai marioo tai vastaavaa
Nekin ovat pelejä siinä missä Halokin on.
ja juontaja ku olis eri nii se vois olla hyvä ohjelma!
Ohjelman laatu on huono, oli juontaja kuka tahansa.
Ja ne mobiili paskat pois! :mad:
Ne on jo.
Jos ei rahaa muten tienaa nii lopettakoot koko ohjelman sanon minä! :mad:
Kyllä ne tienaa.
 
Tiltin haukkuminen mobiilipelien takia on aika säälittävää, kun eihän ohjelmassa ole kohta vuoteen ollut yhtään mobiilipeli juttua. Jos ei tiedä ohjelmasta mitään, niin parempi olla hiljaa.

Jospa Pelit järjestää ensi vuonna suuren Kyöpeli- gaalan joka lähetetään suoranalähetyksenä tv:stä, sitä ennen pyörii viikkojen ajan äänestys mainoksia. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Tiltin haukkuminen mobiilipelien takia on aika säälittävää, kun eihän ohjelmassa ole kohta vuoteen ollut yhtään mobiilipeli juttua. Jos ei tiedä ohjelmasta mitään, niin parempi olla hiljaa.

Jospa Pelit järjestää ensi vuonna suuren Kyöpeli- gaalan joka lähetetään suoranalähetyksenä tv:stä, sitä ennen pyörii viikkojen ajan äänestys mainoksia. ;)
joo joo niin aina mutta se Jaana Pelkonen alkaa vähä ottaa aivoon... Onko muita samaa mieltä? PS. Olen arca nimisen henkilön kanssa täysin samaa mieltä! Pelkonen hittoo! :p
 
Aivan sama kuka tiltissä juontaa, koska pelithän ne ovat pääasia. Player on parempi peliohjelma. Ja TV2:lla pyörii Joystick (FST), joka on myös parempi kuin tilt.tv.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ooz
Ja TV2:lla pyörii Joystick (FST), joka on myös parempi kuin tilt.tv.

Parempi? Tarkoittanet pahempi? :)

Peliohjelmien top100 voisi mielestäni mennä vaikkapa näin:

1. PC-peliluola
2. Player

sijat 3. - 98. tyhjää

99. Tilt.tv
100. Joystick


edit: pakko oli korjata...sijat 3. ja 4. muka tiltille ja jöystickille, nouuu :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Parempi? Tarkoittanet pahempi? :)

Peliohjelmien top4 voisi mielestäni mennä vaikkapa näin:

1. PC-peliluola
2. Player
3. Tilt.tv
4. Joystick

No ehkä sen paremmuuteen vaikuttaa myös se, että haluaa vaihtelua tiltiltä.. PC-peliluola on erittäin hyvä ja jätin sen pois koska se ei arvostele konsolipelejä..
 
Joystick? Parempi kuin Tilt? Salli minun nauraa h0h0h0! Katselin tänä aamuna jakson sitä. Siinä arvosteltiin Ratchet & Clank ja mitä se akka siitä vääntää "lapsellinen tasohyppely lapsenmielisille vanhemmillekin...".

Ja Tilt vetäsi kyllä pohjanoteerauksen. Suoraa lainausta.

"GTA3: Vice City tullee PC:lle marraskuussa..." :D
 
Ylös Bottom