Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HALOn 2 uutta asetta?

Rutabaga

Member
Noh, suurin osa teistäkin tietää että HALOon pitäisi saada uusia aseita jollain konstilla. Onko juttu täysin perätön vai onko se todella totta?
Onko joku jo teistä saanut nämä kaksi?
hmmm, itse en voi muuta kuin arvailla mitä nämä kaksi voisi olla.
jostain olen lukenut että jonkun ukko olisi ollut pelinkehittäjä tiimissä ja että hänellä olisi halosta sellanen versio missä olis hakeutuva sinko ja aikapommi, vaikka tuota on vähän vaikee uskoa :rolleyes: .
ja sitten jossain foorumilla olis sanottu että ne olis fuel rod cannon (se jota hunterit kantaa) ja sitten liekkäri.
jossain taas sanottiin että se olis minigun, vaikka tuota en kyllä usko sillä halon ensimmäisissä beta-kuvissa master chiefillä oli kädessään minigun ja peli on muuttunut VÄHÄN siitä.

siis olisko kenelläkään mitään omaa kokemusta tai luotettavaa tietoa miten nämä kaksi saataisiin käyttöön ja miten?
sillä erinäisillä foorumeilla on puhetta että peli pitää läpäistä 20 kertaa millä vaikeustasolla vaan tai että pitää mennä peli legendarylla läpi alle 3h :confused: (joka on silkka mahdottomuus)
 
Joo, oon kans nähny noista keskustelua. Taitaa olla hevosmiesten juttuja koko homma...joku lämpimikseen keksiny tommosen huhun.
 
Joo, valitettavasti ei oo totta. Halo.bungie.orgin boardilla yks niistä halo-tiimin jäsenistä kumosi tuon väittämän.
 
Internetissä pyöri myös sellainen huhu, että jos pelaa 3:ssa tunnissa läpi legendaryllä niin saa kannettua useampaa asetta kerrallaan. Mahdollisten koodien olemassa olo kiistetään esimerkiksi tuolla: http://support.bungie.com//perlbin/blam.pl?file=solution-listing.html&pr_id=337&sl_id=0&rated=0
Mutta eräät innokkaat halon pelaajat keksivät keinon, kuitenkin keinon saada kantaa kolmea asetta:
http://halo.bungie.org/tipsntricks/display.html?collection=recklessangel.threeweaps
Harmi vaan, että tuo on vain ensimmäiseen rataan. Ja tuossa on vielä ohjeet miten saman voi tehdä co-oppina pelatessa:
http://halo.bungie.org/tipsntricks/display.html?collection=cabal.342
 
Joo, kuulin samaa, mut ei legendaryä alle kolmessa tunnissa läpäse... Jos olisi joku muu keino ni kertokaa ihmeessä...

Toinen huhu oli se et ois piilotettuja ajoneuvoja....??
 
Joo, ja yks huhu oli, että jos pelaa legendaryllä puoleen tuntiin silmät kiinni ja 3 promillen kännissä saa käyttöön 96 saabin wagonin sijaan...
 
ja mä kuulin huhua että jos pelaa 4h putkeen eikä irrota silmiä tv:stä niin siihen ilmestyy toinen telkkari siihen viereen hetkeksi ja kaikki muukin tuplaantuu, ja päätä särkee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
ja mä kuulin huhua että jos pelaa 4h putkeen eikä irrota silmiä tv:stä niin siihen ilmestyy toinen telkkari siihen viereen hetkeksi ja kaikki muukin tuplaantuu, ja päätä särkee.

Toimii myös kaikilla muillakin peleillä. Testattu juttu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
ja mä kuulin huhua että jos pelaa 4h putkeen eikä irrota silmiä tv:stä niin siihen ilmestyy toinen telkkari siihen viereen

Myy äkkiä se toinen telkkari, voit saada hyvät rahat siitä...:D
 
Jossain englantilaisella sivulla oli, että jos pelaa pelin läpi Legendarylla, niin saa kaksi uutta asetta. Miten on muuten niiden miekkojen laita, joita on mm. screeneissä???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan heXte
Jossain englantilaisella sivulla oli, että jos pelaa pelin läpi Legendarylla, niin saa kaksi uutta asetta. Miten on muuten niiden miekkojen laita, joita on mm. screeneissä???

Vanhoja versioita Halosta. Siitä on myös poistettu mm. Minigun, Flamethrower ja se viidakkoveitsi.
 
Ylös Bottom