Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halpa kotitettari

Jokukummatyyppi

New Member
Eli..

Ostin juuri uuden 28" TV:n, sain uudet, hyvät videot ja omistan PS2 konsolin. Nyt haluan saada 5.1 äänet ulos pleikkarista. Vaikka TV kajarit on ihan ok, ei niistä lähde kaikista matalimpia ääniä mitä tahdon :cool: Eli mitkä kajarit ostan ??? Olen HYVIN raharajoitteinen, joten ne pitäisi irrota alle 250:lla. Siis huoneessa on hyvä akustiikka ja se on kohtuullisen pieni, joten en tarvitse mitään kauhean tehokkaita, kunha bassot on kunnolliset. Mulla on tietokoneella ihan ok 5.1 kajarit, muuten siirtäisin ne, mutta niissä ei ole optista tuloa eikä niissä ole DD dekoodausta. Ja käytettyihin en koske :D

Apuva toivon :)

EDIT:
Mieleeni juolahti, saattasin saada koht. halvalla Creativen Inspire 5.1 5700 Digital kajarit... oisko mieltä?? Mielestäni ne ois ihan hyvät, mutta hinta... halvimmillaan 250....

EDIT:
Sitten myös nuo Creativen Inspire 5.1 Console GD580 kajarit. Niissä on mm. DD, DTS, DPLII. Mutta niitten kajarien teho on vähän huonompi :/ Sub oli 17W vain :/

Viimeksi muokannut moderaattori:
Creativen 5.1-kajareista varmaan paras ääni lähtee Megaworksin seteistä. Megaworks THX 5.1 maksaa 275. Megaworksin seteissä on vaan se huono puoli, että niissä ei ole dekooderiyksikköä ja kaukosäädin on langallinen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokukummatyyppi
Eli..

Vaikka TV kajarit on ihan ok, ei niistä lähde kaikista matalimpia ääniä mitä tahdon :cool: Eli mitkä kajarit ostan ??? Olen HYVIN raharajoitteinen, joten ne pitäisi irrota alle 250:lla. Siis huoneessa on hyvä akustiikka ja se on kohtuullisen pieni, joten en tarvitse mitään kauhean tehokkaita, kunha bassot on kunnolliset.

Voit kyllä unohtaa ne alimmat bassot,tai edes hyvät bassot jollain Creativen tai vastaavan valmisseteillä. Luulen kuitenkin, että olisit niihin ihan tyytyväinen.

Mustassa Pörssissä Eltax:n edullisin viiden kaiuttimen setti 199,-. Mun ekat kaiuttimet oli nämä, ihan ok ensimmäisiksi jos budjetti ei tuosta veny.

Toinen vaihtoehto on ostaa kaksi "hyvää" etukaiutinta joista riittäisi pidempään iloa, niitä voisi sitten ostaa lisää kun rahatilanne sallii. Esim. Tannoy Mercury tai Wharfedale 8.2 tms..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
Mustassa Pörssissä Eltax:n edullisin viiden kaiuttimen setti 199,-. Mun ekat kaiuttimet oli nämä, ihan ok ensimmäisiksi jos budjetti ei tuosta veny.

Toinen vaihtoehto on ostaa kaksi "hyvää" etukaiutinta joista riittäisi pidempään iloa, niitä voisi sitten ostaa lisää kun rahatilanne sallii. Esim. Tannoy Mercury tai Wharfedale 8.2 tms..

Toi Eltaxin setti on kyllä hintaansa nähden hyvä, yhdellä kaverillani on tuollainen. Ei vaan jää hirveästi rahaa vahvistimeen jos tuo 250e budjetti on tiukka.

Tilasin Creativen Decoder DDTS-100 laitteen. Sitten ostan joulun jälkeen megaworks paketin. Päädyin tähän ratkaisuun lopulta. Kiitos nyt kuitenkin kaikille:)

Saakohan 100/kpl mitään hyviä, jopa laadukkaita kajareita? Ei nyt tarvitse mitään huippuhifiä olla.

Tulisi lähinnä kotiteatteriin elokuvien katsomiseen ja pelaamisen sekä satunnaiseen musiikin kuunteluun. Ehdotuksia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
paljon tuli loppusummaksi?

Ostan ne erikseen. Decoder 150 ja en vielä ole ihan 100% varmat minkä kajaripaketin siihe sitte ostan. Kyllä mä kait saisin ne megat tingittyy 310 tai jotain sinne päin.. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Saakohan 100/kpl mitään hyviä, jopa laadukkaita kajareita? Ei nyt tarvitse mitään huippuhifiä olla.

Tulisi lähinnä kotiteatteriin elokuvien katsomiseen ja pelaamisen sekä satunnaiseen musiikin kuunteluun. Ehdotuksia?

Osta meikältä Hecon mythos 500 / mythos 300 / mythos center - paketti 600 noudettuna Helsingistä. Hyvät hifi-kaiuttimet, leffojen kanssa tarvit subia, jos haluat kaiken irti rainoista, musiikilla ei tarvitse.

100 kaiuittimet

Tuohon hintaan itse ehoittaisin aw-6i rakennus sarjaa. Jos vain hiemankaan osaa tehdä käsillään puutöitä. hifitalolta nämä saa 82 hintaan... www.hifitalo.fi
Aw-6i vastaa chorus 662 kaiuitinta(hinta 170) . Nämä chorukset ovat saaneet todella paljon kehuja... Itse sain neljä päivää sitten valmiiksi ja olen todella tyytyväinen, vaikka maalaus hieman epäonnistui...

Ostakaa minulta sonyn kotiteatteri kaiuittimet (4* tavallista ja keski ja subbari), jolloin halusin ostaa paremmat (jamon), koska rahaa oli... kaiuittimet on ollut kaapin päällä nytten vuoden käyttämättöminä... Jos kiinnostaa niin laittakaa hinta tarjous...

Expert on mainostanut TV:ssä dvd, vahvistinta ja näitä kaiuittimia 700. Kaiuittimet ovat hopean väriset ja hyvässä kunnossa... olen käyttänyt näitä itse Alle 20/h :P

Näiden kaiuittimien jälkeen ostin itselleni tollaiset jammun kaiuittimet, jonka pääkaiuittimet ja keskikaiuitin varastettiin ja jäi kaksi tollasta pientä. Nekin voin myydä jos jokin haluaa... Minusta jamot ja sonyt ovat saman kuulosia, vaikka jamoista lähteekin enemmän tehoja.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom