vpd:n sivuja sitä lähes joka päivä käy katsomassa sen toivossa että 2d tappelu peli näkyisi mutta ei ole nyt näkynyt
perkele.
jep sitä padmanin ykös osaahan minä huutelin ja ajattelin että viime hetkellä huudan korkeimman tarjouksen ja saan sen itselleni mutta mitäs mitäs..puol tuntia loppumisen jälkeen muistin vasta sen..
ja marvel vs capcom 2 japsi versioon itselläni ei ole modaddua konetta muuten kyllä japsi versiokin kelpaisi suosiolla.
ja tuo capcom vs snk kyllä kiinnostaisi koska siinä on snk pelien hahmoja=) ja itse pidän sen yhtiön 2d peleistä eniten..surullista kun se lopetti..jostain pitäisi hankkia fatal fury:mask of wolf importti vai mikä se olikaan=).
samurai shodown on minun suosikki pieksäntä sarja=) onkos tuossa capcom vs snk:ssä sen pelin hahmoja muuten?
eli jos joku haluaa luopua noista peleistä niin kertokaa kyllä minä ostan kaikkia mahdollisia 2d tappelu pelejä dreamcastille
kaikissa paikoissa esiinnyn tällä nimellä=)..gamefaqsissa,nesretrossa,peliplaneetassa,huuto netissä,täällä..ja ties missä=).
maili:tumelot@hotmail.com