Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

haluan 2d mätkinnän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja From Finland
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mutta mutta..en löydä ensimmäistäkään 2d mätkintää mistään..eli marvel vs capcom 2,street fighter sarja,capcom vs snk..taitavat kaikki olla kiven alla.

Möin juuri Huuto.netissä Marvel vs. Capcom 1:en, Marvel vs. Capcom 2 oli myös myynnissä, mutta huutoja ei tullut kuin 40% hintavarauksestani - kyseessä avaamaton Japsi-versio 100% kunnossa.

PAL-versiona tuo MvC2 on aika vaikea saada, onnistuin hankkimaan itselleni parikin, toisen möin viikko sitten ilman kansia ja manuskaa omakustannushintaan täällä.

Hinnat tänään UK:ssa ...

... Capcom vs. SNK £22.99
... Jojo's Bizarre Adventure £7.99
... Tech Romancer £6.99

Kappas vain, SF-pelit on myyty loppuun.

-=Pacdam=-

jahas, taitaapa olla moni dc:n omistaja 2d mätkinnöistä pitävä. Kyseinen peli tyyppi on kyllä hankala hankinta. Itsekin satuin hommaamaan MvC2:sen ihan tuurilla (Pacdam veikko sattui haluamaan eroon ko. pelistä ja tarjous oli todella houkutteleva) VPD:ssä oli tosin jokin aika sitten SF3(:sta)

vpd:n sivuja sitä lähes joka päivä käy katsomassa sen toivossa että 2d tappelu peli näkyisi mutta ei ole nyt näkynyt:mad:
perkele.

jep sitä padmanin ykös osaahan minä huutelin ja ajattelin että viime hetkellä huudan korkeimman tarjouksen ja saan sen itselleni mutta mitäs mitäs..puol tuntia loppumisen jälkeen muistin vasta sen..

ja marvel vs capcom 2 japsi versioon itselläni ei ole modaddua konetta muuten kyllä japsi versiokin kelpaisi suosiolla.
ja tuo capcom vs snk kyllä kiinnostaisi koska siinä on snk pelien hahmoja=) ja itse pidän sen yhtiön 2d peleistä eniten..surullista kun se lopetti..jostain pitäisi hankkia fatal fury:mask of wolf importti vai mikä se olikaan=).
samurai shodown on minun suosikki pieksäntä sarja=) onkos tuossa capcom vs snk:ssä sen pelin hahmoja muuten?

eli jos joku haluaa luopua noista peleistä niin kertokaa kyllä minä ostan kaikkia mahdollisia 2d tappelu pelejä dreamcastille
kaikissa paikoissa esiinnyn tällä nimellä=)..gamefaqsissa,nesretrossa,peliplaneetassa,huuto netissä,täällä..ja ties missä=).
maili:tumelot@hotmail.com

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom