Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hamsteri vai vuokraaja?

Vastaus: Hamsteri vai vuokraaja?

Ehkä vähän kumpaakin. Riippuu paljon taloudellisesta tilanteesta :) Leffoja hyllyssä n. 30 ja muutama boxi, niistä n.5 on alelaaritavaraa, joiden myymisestä ei tulisi kuin takkiin ja muut omasta mielestä huippukamaa jotka säilytän. Kesäisin tulee leffoja enemmän ostettua. Käyn joensuusta asti helsingissä töissä (siis kesällä) ja asustelen viikonloppujakin siellä ja leffoilla saa aikaa hyvin kulutettua.

Seuraava hankinta olisi jonkinlainen Lone Gunmen DVD boxi. Huippu sarja!!
 
Vastaus: Hamsteri vai vuokraaja?

Hamsteri, ja ylpeä siitä.

Normi-DVDt: 250-300kpl
DVD-boksit (elokuva- ja tv-sarjat): yli 50 kpl
BD: 2kpl :D

Syksyllä pitää mennä katsastamaan Bluray-soittimia, kun tuo PS3n melu on DVD-soittimeeni verrattuna aivan järkyttävä. Sitten voisi ruveta keräämään uudet leffat talouteen ihan teräväpiirtona.
 
Vastaus: Hamsteri vai vuokraaja?

Hamsteri, olen koko ikäni aikana vuokrannut vain 2-4 elokuvaa ja koin sen liian hankalaksi nysväämiseksi. Helpompi nuo leffat on omasta hyllystä poimia.
 
Vastaus: Hamsteri vai vuokraaja?

Hamsteri, olen koko ikäni aikana vuokrannut vain 2-4 elokuvaa ja koin sen liian hankalaksi nysväämiseksi. Helpompi nuo leffat on omasta hyllystä poimia.
Itse taas koen sen valtavan levymäärän kanssa sähläämisen hankalaksi nysväämiseksi. Leffoja tulee ja menee koko ajan uusia, joten eipä tule oikeastaan ikinä katsottua uudestaan jo kertaalleen katsastettuja elokuvia. Omistan 2 DVD-kiekkoa, molemmat lahjaksi saatuja. :D Yleensäkin materiaalin keräily on mielestäni kohtuullisen turhaa, kamat kiertoon vaan ja sillä rahalla uutta tilalle on mun tyyli, mieluummin kerään niistä saatuja kokemuksia näin anti-kliseisesti sanottuna. Tietty toiset tykkää sitten muhkummasta.

Ja jos tästä ei käynyt selville niin vuokraaja olen. :) Vielä enemmän tulee tallennettua digiboxille hyviä leffoja, etenkin kun on näitä viikonloppuja jolloin maksukanavat näkyy ilmaiseksi.
 
Vastaus: Hamsteri vai vuokraaja?

Hamsteri, ikinä en ole elokuvia vuokrannut ja enkä myöskään tule vuokraamaan.
 
Vastaus: Hamsteri vai vuokraaja?

Kyllä leffat tulee ihan ostettua. Tällä hetkellä on vain vähän päälle 100 kpl DVD-leffoja mutta lisää hankitaan koko aika. Lähinnä kauhua keräilen ja ehdottomasti kokoelman helmi on Hellraiser / Hellbound: Hellraiser II - Limited Edition Tin Box.
 
Ylös Bottom