Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

harmitus peli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lloope
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lloope

New Member
Eli kun tässä nämä gallupit nyt niin muotia on, niin teenpä minäkin:
Eli minkä pelin puuttuminen pelikokoelmistasi harmittaa sinua eniten, sellainen peli jota haluaisit kokeilla tai omistaa muuten vaan sen, mutta jostain syystä et kuitenkaan omista sitä.
Minulla sellainen peli ainakin on half-life, DoD ja cs, ei oo niitä vaan tullu laitettua, enkä enää viitti ja cs:sää ja dod:a ei saa ostettua...
Niin ja sitte vielä medal of honor: allied assault, ei taitais koneen tehot siihen riittää

Tenchu 2
Ykkösosa on loistava, mutta kakkonen on jäänyt tyystin kokematta. Ei enää oikein innosta ostaa psx:lle pelejä.

Alan itse jo pikkuhiljaa päästä yli tuosta "mun PC:n tehot ei riitä yhtään mihinkään" syndroomasta. Pari vuotta vanhoja pelejä sillä vielä jotenkuten pelailee, mutta kyllä se aina kiusaa lueskella uutta Pelit lehteä tai käydä liikkeiden PC-peliosastoilla.

Castlevania: Symphony of the Night. Olen pelannut paljonkin, mutta en omista sitä, vaikka piti ostaa jossain vaiheessa. Nyt kun on PS2, niin ei oikein huvita etsiä vanhoja PSX-pelejä. Onneksi on GBA ja Castlevania: Circle of the Moon, joka on the next best thing :)

Minulla sellainen peli ainakin on half-life, DoD ja cs, ei oo niitä vaan tullu laitettua, enkä enää viitti ja cs:sää ja dod:a ei saa ostettua...
Väärin...ainakin Cs:ssän saa kaupasta stand-alone versiona.

Peli jonka tahtois omistaa...hmm...Super Smash Bros. Melee ehdottomasti...mutta ei enää kauaa MUAHAHAHAHAHAH!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Castlevania: Symphony of the Night. Olen pelannut paljonkin, mutta en omista sitä, vaikka piti ostaa jossain vaiheessa.
Samoin.

Tosin itse haluaisin vielä kyllä omistaakin pelin. Myisikö kukaan?

Eipä noista uusista peleistä oikein kunnon harmituksen kohteiksi taida olla. Jos nimittäin markkinoilla kaupan olevan pelin puuttuminen harmittaa tarpeeksi (=yli pelin hinnan verran), niin sen kun vaan ostaa sen.

Eli menee sinne puolelle, missä saatavuus on huono, retrovehkeisiin. Esim. orkkis Atari 2600 ja siihen legendaariset Space Invaders, Pac-Man yms. olisi ihan kiva.

Mitäköhän noista joutuu nykyään maksamaan? Tietääkö kukaan?

Oon samaa mieltä Nemesiksen ja Viperin kaa. kyl mua harmittaa kun myin ton Castlevania, ja nyt sitä on mahdoton löytää:(

Saturnin Panzer Dragoon Saga. Nykyisin aika rapean hintainen ja vaikeasti paikannettavissa oleva tapaus tämä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Saturnin Panzer Dragoon Saga. Nykyisin aika rapean hintainen ja vaikeasti paikannettavissa oleva tapaus tämä.
Ei olisi paha peli tuo.

Tosin Radiant Silvergun kiinnostaisi vielä vähän enemmän :o

Ylös Bottom