Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Mitä siellä transfiguration courtyardilla pitää tehdä kun siellä on se häkkyrä keskellä sitä aukiota? Oon ollu jumissa jo toista viikkoa tuossa kohtaa et joku jos vois auttaa niin olisin kiitollinen.
olen jumissa siinä kohtaa, kun pitää taistella kuolonsyöjiä ja Luciusta vastaan taikaministeriössä. Miten siitä pääse läpi, kun ukot kuolevat koko ajan? pelaan peliä ds'llä.
Ne kivihirviöt on: Pimennon huoneen edessä, Transfiguration nimisessä luokkahuoneessa vasemmalla häkkien takana, Hospital Wing:in lähellä, meet vaan jostain ovesta ulos ns. parvekkeelle ja kulje vasemmalle (ylös jos kuva kulma eri), Yhen sillan varressa (en muista nimeä, mutta meet Enterance Hallin poikki siitä ulos ja siihen suuntaan jossa on ihminen ja silta, Toinen tie tuosta edellisestä ja siitä meet Valtavaan pihaalueeseen ja meet ne portaat ylös ja niiden toiseen päähän..
Mitä voit tehdä kun sinulla on vain 2 tehtävää (Gryffindor Common Room:issa ja Room of Requiment:issa).. Mitä voit tällöin tehdä.. Olen pähkäillyt tätä 3 viikkoa joten voiko joku auttaa?