Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Harvestella

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DestiZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

DestiZ

Well-Known Member
1251119.jpg

Nimi: Harvestella
Kehittäjä: Square Enix, Gematsu
Julkaisija: Square Enix
Alustat: Steam, Switch,
Lajityyppi: JRPG, Lifesim, Farming game
Julkaisu: 4.11.2022


Nyt vasta tosiaan pääsin demon kimppuun, kun olen pantannut sitä tahalleni, demo alkaa todella hitaasti, aluksi ärsytti että jokaisen nukkumisen jälkeen tulee jonkun sortin dialogia, kun haluisi tutkia maailmaa ja viljellä. Mutta äkkiä se siitä muuttuu paljon vapaammaksi, ja voi alkaa tutkimaan viljelemään vihanneksia, ja keräilemään kaiken maailman yrttejä ja oreja. eli todella tuttu cycle tämän tyylisissä peleissä. Mutta sitä en arvannut että tässä on todellakin myös tarina isossa osassa. ja toistaiseksi se vaikuttaa kyllä erittäin mielenkiintoiselta, Taistelu on joo aluksi aika yksinkertaista mutta sopivan haastavaa. mutta niinkun tuosta uudesta Trailerista näkyy siihenkin tulee mukavasti monipuolisuutta. siitä pidän ihan älyttömän paljon pelissä että taistelu ei käytä samaa staminaa mitä käytät sitten tuo omalla tilallasi eli voit vapaasti käyttää Staminan viljelmiin ja karjan hoitamiseen ja kalastamiseen ja muuhun, pelkäämättä sitä että kun lähdet tutkimaan mannerta. että, stamina loppuisi kesken, joten tästä iso peukku squarelle

Ajanhallinta on myös tässä isossa osassa peliä, niinkun tämän tyylisissä peleissä se kuuluu ollakkin, ehkä hitusen lisäisin päiviin IRL minuutteja. nyt taitaa yhden päivän kesto olla normaali minuuteissa 18-20 minuuttia, niin haluisinki ehkä sitä sitten 25-30 minuutin suuntaan. mutta toisaalta mistä pidän niin pelissä on mahdollista tallentaa kesken päivän. ja jos huomaa että, tärkeää aikaa meni hukkaan niin aina voi ladata sitten tallennuksen. pidän myös siitä, että pelin noissa alueissa on ladder tyylisiä oikoreittejä, joita voi sitten availla, käyttämällä aikaa. Aika onkin pelissä eräänlaista valuuttaa joka täytetään sitten craftaamiseen, siltojen pystyttämiseen ja juuri noiden oikoreittien avaamiseen, muutenkin liikkuminen ja kaikki paikasta toiseen on todella vaivatonta koska pelissä on useita waypointteja per alue.

tämä tulee olemaan itselläni aika pommin varma day ostos, eli ensi torstaina lähtee peli ostoon. Jos nyt peli ei mitään katastrofi arvosteluja tule saamaan tyyliin 60, eli tämän pelin kohdalla itselleni riittää vähä heikompikin arvossana, koska pidin demosta ja tiedän että siellä on paljon tekemistä. ainakin mitä encyclopediaa tuossa tutkiskelin. Ainiin soundtrack vaikuttaa myös erittäin kovalta. ainiin ja tosiaan Demo carry over full gameen, tosin itse varmaan hommaan steam version niin sinänsä ei merkitystä

tuossa uusin traileri ja vähä informaatiota eri featureista.



Key Features

  • Quietus – A season of death that comes at the turn of each season. Crops wither and the dust of death prevents people from even walking outside. It is said that the duration of Quietus is getting longer each year.
  • World – Players will be able to explore the various cities and dungeons of the world: “Nemea Town,” where cherry blossoms bloom all year round, “Seaside Town Shatolla,” with a lively bar scene, “Lethe Village,” with its beautiful colors of the four seasons, and the snow-covered “Holy Capital Argene.” In order for players to reach the “Seaslight,” the four giant crystals that govern the seasons, they must cross a beautiful yet rugged path.
  • Daily Life – Vegetables, grains, and fruits can be grown on fields and shipped for money or used as crafting materials. They can also be used for cooking, where recipes can have the effect of recovering HP or temporarily increasing stats, which will be useful while on adventures. At home, players take care of their animals: the round bird “Cluffowl,” the dignified goat “Woolum,” and their pet “Totokaku,” which may lead to nice rewards.
  • Comrades – Players will encounter new friends, such as “Shrika,” a missionary in search of a new faith, “Heine,” a flirtatious and handsome mechanic, “Asyl,” a descendant of the Wind Readers, and “Aria,” a mysterious girl who says she has come from the future. By facing their problems and their different ways of life, you will gain a better understanding of your allies.
  • Combat – During battle, switch instantly between a wide variety of jobs, like the “Fighter,” who unleashes quick sword techniques, the “Shadow Walker,” who deals lethal blows with twin swords, or the “Mage,” who specializes in magic attacks, to be victorious. Take on strong enemies by targeting their weak points and then eliminate them with a powerful Double Break attack.
edit

oho tekijät näköjään ottaneet feedbackista oppia ja tämmöisiä muutoksia sieltä on siellä vielä tulossa final gameen :), mahtavaa


 
Viimeksi muokattu:
Siinä on parin jobin pari movesettiä, ihan hyvältä vaikuttaa Gunslinger ja Pilgrim, siitä ei kannata välittää että monsterit seisovat paikallaan kun se on ihan showcase valinta.





Mielenkiintoista pelissä näyttäisi olevan, Farming Fairyjä joilla on sitten erillaisia voimia, kuten esim Water fairy voi AEO kastella kerralla ison alueen vihanneksia, ja sitten taas Wind Fairy voi leikata viljaa AEO hyökkäyksellään. niitähän tosiaan näkyi tuossa trailerissa. mutta näköjään niille tehdään sitten erillaisia questejä ja sitä kautta levelataan niitä, olettaisin myös että kun tarpeeks noille fairyille kerää leveleitä ja bond leveleitä. he voivat hoitaa farmia puolestasi Rune Factory monstereiden tapaan.

requestttt.png

Olettaisin että tässä kuvassa on Water Fairyn Watering crops recharge attack lvl1.

ttyyliin näin.png
 
Viimeksi muokattu:


Siellä on nyt menossa Steamiin playtrought menossa japaniksi, ilmeisesti saavat pelata peliä 10 tuntia tai chapter 4 asti, joo ei ole kyllä kahta sanaa mikä versio pelistä tulee hommattua, se on ehdottomasti tuo Steam versio on se vaan niin paljon parempi kun tuo switchin versio teknisesti. pyörii 60fps ja muuta. muutenkin tekstuurit ja muut on paljon tarkempia.
 
Famitsu antoi pelille arvosanan

HARVESTELLA (Switch) – 8/8/8/7 [31/40]

Vähän kyllä huolestuttaa minkälaiset arvosanat peli lopulta saa, no Valkyrie Elisium sai famitsulta 33 pistettä ja sitten taas diofield chronicle sai 32 pistettä, eli varmaan jotain saman suuntaista pelin metascore mahdollisesti tulee olemaan, jos pitäisi veikata niin joku 72-75, joku 80 olisi kyllä iso yllätys, ja jos mennään alle 70 niin sitten pitää alkaa tutkimaan et mikä pelissä mättää, no sen oman ostopäätöksen pelin kohdalla lopulta määrittää se että kuinka pitkä peli lopulta on ja että miten paljon sitä tekemistä riittää. onko post gamea ja muuta kivaa. ja tietenkin se tärkein eli toivon mukaan peli ei ole sitten liian helppo.
 


Tuli katsottua skillupin review pelistä, huomasin että hänellä on ongelmia staminan kanssa pelissähän on tuo cooking systeemi, jolla on erittäin helppo generoida sitä staminaa, lähes jokainen ruoka generoi jonkun verran staminaa, pääasiassa jäi vähä fiilis että hänellä on tullut kiire peliä pelatessa, ja kaikki pelin farming elementit ja muut on jääneet sitten sivu-osaan hänen peli kerrallaan,

mainitsee esim että pelissä menee 10-15 tuntia että, saa mountin, aika helposti mountin saa ostettua jo demossakin. sitten sanoi että farming elementit tuntuu heikoilta, mutta eihän tuossa arvostelussa edes näy kanoja, eikä lehmiä ja muita ja muutama vihannes, vaikka pelissä on 70-80 eri vihannes eli skillupin kaveri ei ole laajentanut farmia ollenkaan, siitä en tiedä miten usein skillup on pelaillut tän tyylisiä pelejä, ainakaan stardew valleystä en löytänyt arvostelua, kritisoi myös kun vuodenaika vaihtuu, kuihtuu kasvit mutta näin se on lähes kaikissa farming simuissa, eli sanoisin moni asia mitä skill up tuossa kritisoi niin menee kyllä positiivisen puolelle jos käyttää vähä aikaa ja paneutuu, mutta ymmärrän hyvin jos Ragnarok ja tämä on ollut saman aikaan arvosteltavana, niin tämä on jäänyt vähä sivutuotteeksi hänelle.

no antoi tunnustusta kumminkin pelin taistelusysteemille ja class systeemille. ja pelillä on ilmeisesti kestoa ainakin se +50 tuntia.


Tuossa mrhappyn mielipide ekan päivän jälkeen. aika hyvin on parennaltu tuota switch versiota kun mrhappylläkin oli alunperin suunnitelmissa pelata peli steam versiolla, itse pääsee tänään sitten Steam version kimppuun :)

 
Viimeksi muokattu:
Hyvältä vaikuttaa kyllä Harvestella, ja pc versio on todella hyvä porttaus, 60fps ja 1080p ja SSD:lla latausaikoja ei ole juuri ollenkaan, ai että kun tuntuu smoothilta verrattuna switchin demoon, muutenkin kaikki tekstuurit kaikki on paljon tarkempia. Tekemistä tosiaan pelissä on aivan helvetisti, sidequestejä tulee jatkuvasti yllättäen kyllä ne on jopa ihan mielenkiintoisia ja varsinkin palkitsevia saat erittäin hyviä rewardeja siemeniä, rahaa ja Bond leveliä henkilöön jolle teet sidequesteja, Soundtrack on kyllä pelissä aivan huippu tasoa, aivan tajuttoman kovia raitoja, Main quest vaikuttaa myös mielenkiintoselta ja valinnan varaa on mukavasti kun chapter 3:ssa voit valita minne suuntaan lähdet ensimmäisenä. Farmillekin saa mukavasti kokoa, vielä ei ole kanoja ja lehmiä tullut ostettua, kun olen pyrkinyt vaan laajentamaan farmia, nyt siellä saa semmoinen 60-70 patchin vihanneksia viljeltyä. Kokkailu myös on erittäin palkitsevaa koska omia kokkauksia voi toimittaa kaupungille Rahaa vastaan.

Isot suositukset lähtee pelille ja varsinkin steam versiolle, jos on farming/live simut ja JRPG pelit lähellä sydäntä, no tässä on erittäin hyvä yhdistelmä niitä. esim tykkäsin itsekkin myös Disney Dreamlight Valleystä, mutta sitten tajusin 25 tunnin jälkeen et jotain siitä pelistä puuttuu nimittäin ne RPG elementit, niin tämä peli täyttää juuri täyttää ne saappaat mainiosti.




siinä on omaa viljelmää tällä hetkellä :), nyt ei kun myymään vihannekset ja pistetään rahoiksi ja ostetaan eka kanala ja kanat :)

tältä näyttäää.png


siinä esimerkki miten palkitsevia nuo sidequestit pelissä tosiaan on, ja sieltä tuli myös tuttu Recipe Disney Dreamlight Valleystä, kyseinen recipen ainekset onkin hyvin iskostuneet omaan muistiin :D

tuossa erimerkki.png


ja siinä esimerkkejä miten paljon pelissä on tosiaan sidequestejä, olen vasta pelanntu 5-6 tuntia, jokaisessa sidequestissä on oma oma dialoginsa ja tarinansa, vaikka itse sidequestitkin ovatkin sitä perus sidequest rakennetta, usein myös sidequestit on questlinejä että suoritat 3-4 questiä per questline

sidequestttt.png
 
Viimeksi muokattu:
onpahan ollut loistava peli omasta mielestäni Tämä "Harvest of Mana" ja tuntuu että peli sen kun paranee mitä pidämälle sitä pelaa, taitaa olla 35 tuntia nyt pelattuna ja menen vasta chapter 4:ssa. tekemistä pelissä on kyllä ihan hemmetisti, ja saan tarkkaan miettiä miten päivänsä ajoittaa, sidequesteja riittää käytänössä joka päivälle ja niistä tulee kyllä vahvasti mieleen, aika samantyylistä dialogian niissä, gameplay eli combat sen sijaan muistuttaa paljon Genshin Impactin combattia sekä Secret of manaa. mutta soundtrack onkin oikeasti vuoden parhaita soundtrackkeja Xenoblade Chronicles 3 kanssa. Farming elementit sen kun vaan monipuolistuu, itsellä on nyt Cave biome ja Water biomi missä voi sitten kasvattaa vedessä tarkoitettuja kasveja sitten taas chilit ja muut kasvatetaan tuolla Luolastossa.

Arvosteluja pelistä on hyvin vähä, tässä muutaman arvostelun yhteenveto pelistä.

that’s all my thoughts on Harvestella so far. Despite some shortcomings and clunky mechanics, it’s shaping up to be a truly memorable experience, and I’m very excited to see where it goes. Be sure to check back next week, at which point I intend to be a true farmin’ and fightin’ expert. But, if you can’t wait until then, be sure to check out our Harvestella characters, Harvestella cooking, and Harvestella romance guides to start your adventure on the right foot. I wish you a happy harvest.

Harvestella could be described as one of the best 'good' games you'll play this year. Its performance issues and rather simplistic mechanics hold it back from being great, but its quest design, dungeon exploration, and successful fusion of very distinct gameplay mechanics make it quite compelling all the same. That launch day $60 price tag feels a little high for what's on offer here, but this is absolutely a title that we'd recommend farm sim fans buy when the inevitable sales start to crop up. Harvestella may not be a challenger to Stardew Valley's crown, but it does enough to distinguish itself as a worthwhile experience anyway.

tuossa aika hyvä arvostelu

 
Viimeksi muokattu:
nyt on peliä yli 40 tuntia takana, ja täytyy sanoa että tämä on itselleni se vuoden hidden gem, olen suorittanut yhteensä varmaan 100 sidequestia, ja jokaisessa niissä on oma pikku tarinansa ja ne ovat todella hyvin kirjoitettuja ja osa niistä on jopa yllättävän synkkiä, ne käsittelevät kuolemaa, ihmissuhteita, ystävyyttä, Rakkautta ja ties mitä, usein jopa tulee tippa linssiin noiden sidequestien kanssa, pelin sidequestit kun on tehty sillai että suoritat joku 4-8 sidequestin sarjan, tälle kyseisellä henkilölle, niin niihin henkilöihin kiintyy aikalailla. plus tietenkin vielä companion/Romance questit joita on sitten 10 questia per hahmo.

Mutta se on sanottava että tämä peli ei ole tehty pelattavaksi sillai että rushii tarinaa, vaan tämä on enemmän semmonen peli että jos pelistä haluaa saada kaiken irti, niin etenet rauhassa, upotat sen 40-50 tuntia ja pyrit tekemään kaiken mahdollisen sidequestit, farming upgradet ja muut, esim tuossa skillupin review videossa kävi helposti ilmi, että hän rushin tarinan ja jätti kaiken muun pahasti kesken. sillon peli jää aika keskeneräiseksi. mutta sei ei ole tämän pelin tarkoitus. pelin tarkoitus on nauttia se rauhassa ja edetä rauhassa ja tutustua kaupunkeihin ja sen ihmisiin tekemällä sidequesteja ja siinä samalla sitten kasvattaa farmia.

Mrhappy on kanssa upottanut peliin yli 40 tuntia julkaisussa, hänelle käy sama homma kun itselle, että peli tällä hetkellä niin kova timesinker, että vielä ei ole aikaa God of War Ragnarokille, eli tämä on vain matka mitä ei voi jättää kesken vaan sen haluaa nähdä loppuun asti.

Tuossa näkyy aika hyvin että miten hemmetin laaja peli tämä on ja että miten paljon on vielä näkemättä 40 tunnin jälkeen

sinkkkerr.png
 
Viimeksi muokattu:
Mutta se on sanottava että tämä peli ei ole tehty pelattavaksi sillai että rushii tarinaa
Anteeksi, mutta tämä finglish-sana vain pisti naurattaa.

Tämä peli oli kyllä tarkoitus hankkia, mutta jotenkin peli ei vain sytytä mutta nyt noita striimejä katsellut. Jotenkin vaikuttaa todella tylsältä. Tässä on kuulemma sellainen ärsyke nimeltään Quietus. Vähän ymmärsin, että se tulee aina joka kuukauden lopulla, ja tuhoaa kaiken. Tuo on myös yksi syy, mikä ei innosta pelaamaan. Ei kyllä mitään hajua, muten tuo toimii. Noi, katsotaan vielä.
 
no se Quietus on ihan samanlainen season changer ku mitä on muissakin farming peleissä, eli 1 kuukausi on yksi season, että kasvit kuihtuu kun season vaihtuu, eli täysin normaali käytäntö farming simuissa, joo siis tarkoitin sitä, että tätä ei kannata ostaa pelkästään rpg:na vaan siihen sisältyy se farming elementti myös ja livesim, eli peli on kokonaisuus noita kaikkeja kolmea, moni sidequestikin koostuu pelkästä dialogista, eli käyt juttelemassa tiettyjen ihmisten kanssa, mutta dialogi on kirjoitettu erittäin hyvin. eli semmoista puoli visual novelli meininki mitä on tosin jo Trails of the sky Cold Steelissä. eli tavallaan jos on tottunut Cold Steelin hitaaseen etemiseen niin tämän pelin kanssa on kun kotonaan. mutta sanoisin että jos tämän ostaa sillai että menee pelkkä mainquest edellä, main quest on siis erinomainen mutta sinun pitää tehdä paljon muutakin kun sitä mainquestia, että siinä voi edetä, eli minulla ja mrhappyllä meni yli 30 tuntia ennenkö saatiin vasta chapter 3 päätökseen, tosin varmasti saa nopeamminkin, mut sit menee siihen että nukut päiviä pois, mikä ei todellakaan ole kovinkaan kannattaa pelissä.

tuossa hyvä esimerkki sit jos peli iskee niin se kanssa iskee, antoivat pelille 90 pistettä. tämä on niin sanottu täydellinen Chill game joka tosin syö aikaa, aika huolella.

 
Viimeksi muokattu:
no se Quietus on ihan samanlainen season changer ku mitä on muissakin farming peleissä, eli 1 kuukausi on yksi season, että kasvit kuihtuu kun season vaihtuu, eli täysin normaali käytäntö farming simuissa, joo siis tarkoitin sitä, että tätä ei kannata ostaa pelkästään rpg:na vaan siihen sisältyy se farming elementti myös ja livesim, eli peli on kokonaisuus noita kaikkeja kolmea, moni sidequestikin koostuu pelkästä dialogista, eli käyt juttelemassa tiettyjen ihmisten kanssa, mutta dialogi on kirjoitettu erittäin hyvin. eli semmoista puoli visual novelli meininki mitä on tosin jo Trails of the sky Cold Steelissä. eli tavallaan jos on tottunut Cold Steelin hitaaseen etemiseen niin tämän pelin kanssa on kun kotonaan. mutta sanoisin että jos tämän ostaa sillai että menee pelkkä mainquest edellä, main quest on siis erinomainen mutta sinun pitää tehdä paljon muutakin kun sitä mainquestia, että siinä voi edetä, eli minulla ja mrhappyllä meni yli 30 tuntia ennenkö saatiin vasta chapter 3 päätökseen, tosin varmasti saa nopeamminkin, mut sit menee siihen että nukut päiviä pois, mikä ei todellakaan ole kovinkaan kannattaa pelissä.

tuossa hyvä esimerkki sit jos peli iskee niin se kanssa iskee, antoivat pelille 90 pistettä. tämä on niin sanottu täydellinen Chill game joka tosin syö aikaa, aika huolella.

Olen lukenut näitä sinun postauksia ja pitkästä aikaa olisi peli mikä oikeasti kiinnostaisi oikein kunnolla. Toivon yli kaiken että saapuisi joskus Xboxillekin. :D
 
ei vaan voi kun kehua peliä, huhhuh tarina otti kyllä semmoisia kierroksia, chapter 4 jälkeen, että heikompaa hirvittää ei olisi tullut mielenkään että tässä pelissä on vielä kaiken muun lisäksi näin hieno tarina, nyt menen epilogissa, joten todennäköisesti tänään saan pelin tarinan päätökseen, niin sanoin sillon että chapter 3 meni 30 tuntia, no nyt menen chapter 9:ssa :D, ja tunteja varmaan semmonen +55-60 :), tuo soundtrack vaan yllättää se on aivan käsittämättömän kova. se että kukaan ei ole vielä upannut biisejä youtubeen on täydellinen vääryys.

mutta sen sijaan apple storesta löytyy, Kuunnelkaapa siitä vaikka Disc 1 34, 27, 33, 35 Disc 2 30, 19, 31, 32, 18, 23, 9, 10, 12, Tainno jos on aikaa niin kuunneelka jokainen sample tuolta soundtrackilta :), laitoin tahalteen japanin storen soundtrackin ettei nimet vaan vaan spoilaa. Mutta huomaa kun Disc2:lla mennään Late gamessa niin soundtrackin raidatkin muuttuu suhteellisen eeppiseksi.


näköjää ei toimi suoriltaan tuo player niin pitää painaa tosta, vie in apple music niin menee tuonne sivulle.

.

älkääkä katsoko missään nimessä MRhappyn streamiä, enää tässä vaiheessa, jos on tarkoitus joskus pelata peli niin kannattaa pitää se täytenä yllätyksenä, mitä kaikkea pelissä tulee tapahtumaan loppu puolella. hän itsekkin varoittaa siitä.

 
Viimeksi muokattu:

Japanissa peli on myynyt todella hyvin, ollen viikon toiseksi myydyin ja ohittaen Bayonetta 3, Persona 5 royalin ja muut viikottaisessa myynnissä, lupaa hyvää sitä ajattelen että, jospa sieltä tulisi ne PS4-PS5 ja Xbox series X versiotkin. jos peli vaan myy tarpeeksi.

Tämä on aika paljon sanottu kaverilta joka pelaa about joka ikisen suht ison JRPG julkaisun mitä julkaistaan. hän on ainakin pelannut tänä vuonna uuden star ocean the divine forcen, Live a Liven, Diofield Chronicle, Xenoblade chronicles 3, Eiyoden Chroniclen, Valkyrie Elysiumin, Octopath travelerin, Triangle Strategyn ja varmaan jäi monta muuta mainitsematta niin lävitsi.


 
Viimeksi muokattu:
Tässä pelissä mies-hahmo näyttää aivan naiselta.
Eikös tuo ole aika tavallista japanilaisissa peleissä? Ainakin JRPG:eissä on mielestäni hyvinkin yleistä. Ja käsittääkseni tämä peli on hieman kuin maataloussimun ja JRPG:n risteytys. Ehkä joskus alesta hankintaan.
 
tosiaan peli tuli pelattua tuossa pari päivää sitten läpi tunteja taisi olla 68, ja vielä jäi paljon post contenttia varastoon, ja kyllähän tässä oli itselleni vuoden yllättäjä, kyllä tämä, omaan vuoden top 5-7 menee omissa papereissani, mutta silti kiistaton kärkipaikka on varattu Xenoblade Chronicles 3:lle, Mrhappy:lehän tämä tosiaan on se JRPG of the year, ja kulma parhaita tarinoita JRPG peleissä, mitä se on kokenut vuosiin, (tän tosiaan pelasi myös Xenoblade Chronicles 3 lävitse) Tarina oli kyllä todella kovaa tasoa omastakin mielestänikin. siihen kun olisi saanut vielä ääninäyttelyn niin aijai.

se mistä pidin pelissä erittäin paljon oli nuo sidequestit että ne oikeasti käsitteli oikeita arkipäivän asioita ja ongelmia ja yllättävän synkkiäkin sellaisia, character developmenttia myös nähtiin mukavasti, mainitaan nyt esimerkkinä vaikka että yhdessä questlinessä yksi tyyppi lopetti työnsä ja sen sijaan alkoi ryyppäämään, tai että miehensä menettänyt nainen asuu nyt leskenä ja odottaa vieläkin puolinsonsa tulevan kotiin, tai sitten lapsen adoptio questi tai sitten pappi joka kuuntelee ihmisten syntejä ja haluaa korjata itse ne synnit, tuossa muutama mainitakseni, lähes kaikissa sidequesteissä, on erittäin hienot tarinat ja dialogi, harvoin nähdään näin syvällisiä arkipäivän asioita koskevia questejä, mitä tämä peli tarjosi. sitten on vielä erikseen nuo character bond questit joita jokaisella companionilla on 10 kappaletta ja niissäkin kaikissa erittäin hienot ja uniikit tarinat.

mainitaan vielä sen verran, että Switch porttauskin on ihan hyvää tasoa kun Mrhappy sen tosiaan switchillä pelasi, mutta PC versio on kumminki se parempi versio. lyhyemmät latausajat ja parempi fps. Mutta ei siinä Switch versiossakaan sen kummempaa vikaa ole.

pistetään loppuun vielä mrhappyn twiittaus ja kiteytys.

 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom