Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Harvestmoon: a Wonderful life

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vegeta89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Harvestmoon: a Wonderful life

tervis sanoi:
Mitä mieltä olette pelistä sanotaan vaikka 3 pelivuoden jälkeen? Minusta ainakin se alkaa olla yksitoikkoista, ja rahasta ei ole pulaa kunhan saa seed makerin ja pari banaanipuuta pystyyn. Alussa HM:AWL oli ihan loistava, mutta lopulta se meni liikaa samojen askareiden toistamikseksi.

Joops, itsekkin sain rahaa paljon tuolla tavalla, mutta myöhemmin sain selville, että tämä oli pelintekijöiden "virhe" tai jotain sen tyylistä.
Vei peli-innon tuo.

Tekijät korjasivat asian HM:AWL For Girls pelissä. Siinä puun siemenet maksavat 300 rahaa, eli siemenistä saa sitten 150 rahnaa.

Missäs ne kaivokset on joissa voi käydä auttelemassa? Saako siitä palkkaa ja tartteeko siihen jonkun lapion tjsp.?

EDIT: Sain jo vastauksen

Sain vajaa viikko sitten Harvest Moonin ja on paljon parempi peli kuin osasin odottaa. Kai se on se oman työnsä näkeminen se juttu, joka saa pelaamaan.

Olen nyt pelannut arviolta 15h ja vasta ensimmäisen vuoden neljäs vuodenaika eli talvi menossa. Samalla tahdillako pelissä edetään 30 vuotta? Jos näin niin läpipääsemiseen vaaditaankin rapia 1015h. Öh... ei kai nyt sentään? :confused:

FelisLeo sanoi:
Jos näin niin läpipääsemiseen vaaditaankin rapia 1015h. Öh... ei kai nyt sentään? :confused:

Wonderful Lifessä on kymmenen pelivuotta, loput kaksikymmentä nähdään välidemojen yms. muodossa.

Mutta on kyllä hieno peli. Vaikka varsinainen maanviljely on napannut minua aina vähemmän ja vähemmän, olen fiilistellyt todella paljon esim. kalastamalla vesiputouksen luona sateisena aamuna. Samanlaista tunnelmaa ei ole tullut vastaan missään muussa pelissä.

tervis sanoi:
Mitä mieltä olette pelistä sanotaan vaikka 3 pelivuoden jälkeen? Minusta ainakin se alkaa olla yksitoikkoista, ja rahasta ei ole pulaa kunhan saa seed makerin ja pari banaanipuuta pystyyn. Alussa HM:AWL oli ihan loistava, mutta lopulta se meni liikaa samojen askareiden toistamikseksi.

Näin on. Olen nyt neljännen pelivuoden syksyssä ja homman nimenä on lähinnä vain ajan kanssa parannella jo olemassaolevia asioita: parempaa maitoa, juustoa, voita, parempilaatuisia hedelmiä ja juureksia jne. Siinäpä se sitten onkin.

Täytyy pelata yksi vuodenaika ja sitten joku toinen peli väliin ja jatkaa taas. Sen verran yksitoikkoinen peli Harvest Moon on alun jälkeen.

Juu minäkin huomasin millainen rahasampo tuo seed maker ja puut ovat, ei sen jälkeen yksinkertaisesti enää jaksa pelata.

Morred sanoi:
Juu minäkin huomasin millainen rahasampo tuo seed maker ja puut ovat, ei sen jälkeen yksinkertaisesti enää jaksa pelata.

Kyllästyneille kerron seuraavaa:

Neljännen pelivuoden vaiheilla Takakuran mökkiin ilmestyy kaksipäinen puhuva kasvi Tartan. Kun sille juttelee rapia viiden päivän ajan säännöllisesti se kysyy, haluatko tehdä hybridejä. Yhdistelmäsiemenien kokeilu on kiintoisaa hommaa ja olen löytänyt jo hulppeat 10 uutta viljelykasvia ja kaksi uutta puulajia olen istuttanut.

FelisLeo sanoi:
Kyllästyneille kerron seuraavaa:

Neljännen pelivuoden vaiheilla Takakuran mökkiin ilmestyy kaksipäinen puhuva kasvi Tartan. Kun sille juttelee rapia viiden päivän ajan säännöllisesti se kysyy, haluatko tehdä hybridejä. Yhdistelmäsiemenien kokeilu on kiintoisaa hommaa ja olen löytänyt jo hulppeat 10 uutta viljelykasvia ja kaksi uutta puulajia olen istuttanut.

Kappas, kuulostaa jännältä, mikäs se lumimies muuten on jota joskus tapasin talvella? Entäs antaako vai eikö anna luolamiehelle rahaa, siis hyötyykö siitä mitenkään?

Morred sanoi:
Kappas, kuulostaa jännältä, mikäs se lumimies muuten on jota joskus tapasin talvella? Entäs antaako vai eikö anna luolamiehelle rahaa, siis hyötyykö siitä mitenkään?

Tällaista oli GameFAQsissa:

Injured Lizard: To obtain the Injured Lizard, you need to become friends with Mukumuku. Simply give him LOTS of fish. You can give him several day. Keep giving him fish, and you'll eventually receive the Lizard from him. The Lizard functions like the Cat.

Ylös Bottom