Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Haze

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jujze
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Voi hyvä helvata Snake minkä teit. Mä päästän kohta TK:n häkistään ja silloin sulle tulee kiire.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Zoukka sanoi:
Voi hyvä helvata Snake minkä teit. Mä päästän kohta TK:n häkistään ja silloin sulle tulee kiire.
Joo, näitä juttujahan ei voi sanoa ääneen koska sillon ei ole HC eikä kuulu yleisesti hyväksyttyjen sisäänpäin lämpeävien pelaajien foorumi sisäpiiriin. Jokatapauksessa se on fakta, ei mielipide, että GE ja PD ovat pahasti vanhentuneita. Aivan sama hyväksytäänkö sitä vai ei.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Jos Goldeneyen & Perfect Darkin kontrollit päivitettäisiin tähän päivään, ne olisivat kyllä edelleen hyviä räiskintöjä. N64:n ohjain vain on tuntumaltaan nykyään niin hirveä (kun on tottunut parempaan), että se vie nautinnon pois varsinkin Goldeneyen ja Perfect Darkin lajityypin peleistä (tasohyppelypelien ynnä muiden kanssa ei ole hirveästi ongelmia).
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Solid Snake sanoi:
Joo, näitä juttujahan ei voi sanoa ääneen koska sillon ei ole HC eikä kuulu yleisesti hyväksyttyjen sisäänpäin lämpeävien pelaajien foorumi sisäpiiriin. Jokatapauksessa se on fakta, ei mielipide, että GE ja PD ovat pahasti vanhentuneita. Aivan sama hyväksytäänkö sitä vai ei.

Paskapuhetta. Ellemme sitten ole tähän asti pelanneet noita pelejä juuri vain siksi, että se boostaa egoa ja voimme sitten lesota baareissa naisille miten olemme HC-pelureita kun GE ja PD kelpaa. Yritäs uudestaan.

Ainut vanhentunut asia noissa peleissä on kahden tatin puute. Ja sekin on vain tottumuskysymys. Grafiikkahuorat sitten erikseen.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Zoukka sanoi:
Paskapuhetta. Ellemme sitten ole tähän asti pelanneet noita pelejä juuri vain siksi, että se boostaa egoa ja voimme sitten lesota baareissa naisille miten olemme HC-pelureita kun GE ja PD kelpaa. Yritäs uudestaan.

Ainut vanhentunut asia noissa peleissä on kahden tatin puute. Ja sekin on vain tottumuskysymys. Grafiikkahuorat sitten erikseen.
Sovitaan sitten vaikka niin, mutta jos on päässyt pelaamaan uudempia FPS-pelejä edes vähän niin kyllä siinä seurassa GE:t ja PD:t tuntuvat nykypäivänä jo paskoilta tekeleiltä. Tosin, pelit ovat toisille vain merkkiin tuijottamista, yleisten mielipiteiden seuraamista ja ns. "ringissä runkkaamista".
Ei sillä, että yhtään kiinnostaisi asiasta alkaa kanssasi väitellä. Jos viihdyt noiden pelien parissa niin hyvä, pelaa niitä ja pidä hauskaa. Fakta on silti se, että ne ovat vanhentuneita ja pahasti eikä jaksa sinnitellä kuin pelkällä nostalgian voimalla nykyisten edistyneempien pelien rinnalla.

Palataan siis aiheeseen puhumaan Hazesta. Jos jäi jotakin vielä sanomatta niin kirjoita viesti paperille ja heitä se jorpakkoon.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Jos jäi jotakin vielä sanomatta niin kirjoita viesti paperille ja heitä se jorpakkoon.

Joo no tämän jälkeen en kyllä kirjoita edes sinne paperillekaan :rolleyes:


Se cinemaattinen traileri oli muuten aika cheesy :) Taattua Free Radicalia. Toivottavasti mukana onpaljon huumoria vaikka näennäisesti "vakavalla" linjalla mennäänkin.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Zoukka sanoi:
Se cinemaattinen traileri oli muuten aika cheesy :) Taattua Free Radicalia. Toivottavasti mukana onpaljon huumoria vaikka näennäisesti "vakavalla" linjalla mennäänkin.

todellakin, FRD on tullut vuosien saatossa tutuksi,
harmi vaan ettei hazessa pääse pelailemaan päättömänä zombina tai piparimiehenä :D

muistan kun näin hazen ensimmäisen (?) videon,
se oli kauan ennen kolmekuuskybää ja pleiskari kolmosta,
jo silloin päätin että "tämä on pakko saada".
paljolti siihen vaikutti juuri kehitystiimi, ensimmäinen splitters oli yksi ensimmäisiä ps2-pelejäni,
ja sitä tulee vieläkin tahkottua, hahmot on vaan niin erikoisia ja FRD:n huumori puree tehokkaasti,
olisipa vaan hazessakin mukana edes hitusen tuota TS-aikaista huumoria. :cool:
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa kyllä, mutta haluaisin vähän off topiccina kysyä tuosta TimeSplitters 4:sesta, että kellään linkkiä sivuille josta saisi lisäinformaatiota. Toivottavasti parantavat mapmakeria, nimittäin TS2-3:sessa sain aina kaiken muistin menemään. Tämänkin tosin pitäisi muuttua niin, että muistirajoitusta ei ole vaan mitä monimutkaisemman kartan teet, sitä enemmän se vie tilaa kovolta.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Aleksi sanoi:
Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa kyllä, mutta haluaisin vähän off topiccina kysyä tuosta TimeSplitters 4:sesta, että kellään linkkiä sivuille josta saisi lisäinformaatiota. Toivottavasti parantavat mapmakeria, nimittäin TS2-3:sessa sain aina kaiken muistin menemään. Tämänkin tosin pitäisi muuttua niin, että muistirajoitusta ei ole vaan mitä monimutkaisemman kartan teet, sitä enemmän se vie tilaa kovolta.
Pelistä ei ole kerrottu muuta kuin se, että se on tulossa.

Mapmakerista sen verran, että edellisissä osissa PS2:n (ja myös XBoxin ja GC:n) vajavainen muisti rajoitti todella paljon. XBoxilla oli kovalevy, mutta ei siinäkään sen suurempia karttoja voinut tehdä. Kovalevyltä suoraan kartan lataaminen lienee liian hidasta tai jokin muu este siinä on. Tosin nythän on kuitenkin konsoleissa huomattavasti enemmän muistia, joten suurempia karttoja pitäisi pystyä tekemään TS4:ssa. Minä toivoisin, että Map Makeriin saataisiin nyt muutakin kuin tunnelin osia ja huoneita. Miksei voisi tehdä ulkoilma kenttiäkin?
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

jep jep ja kenties tätä User made contenttiakin olisi kiva kyseiseen peliin saada. Ellei muuta niin näitä mappeja ainakin.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Solid Snake sanoi:
Pelistä ei ole kerrottu muuta kuin se, että se on tulossa.

Mapmakerista sen verran, että edellisissä osissa PS2:n (ja myös XBoxin ja GC:n) vajavainen muisti rajoitti todella paljon. XBoxilla oli kovalevy, mutta ei siinäkään sen suurempia karttoja voinut tehdä. Kovalevyltä suoraan kartan lataaminen lienee liian hidasta tai jokin muu este siinä on. Tosin nythän on kuitenkin konsoleissa huomattavasti enemmän muistia, joten suurempia karttoja pitäisi pystyä tekemään TS4:ssa. Minä toivoisin, että Map Makeriin saataisiin nyt muutakin kuin tunnelin osia ja huoneita. Miksei voisi tehdä ulkoilma kenttiäkin?

Hyvä homma että on tulossa. Anteeksi nyt että tässä ketjussa tästä vielä turisen mutta pakko sanoa omat "2 cents". :p Tosiaan nyt jos muistia on enemmän niin pitäisi pystyä tekemään kunnon karttoja. Omasta mielestäni olisi hauska jos Mapmaker olisi vähän niin kuin Warcraft 3:sen karttaeditori. Eli voit tehdä moninpeli karttoja ilman sen suurempaa sähellystä, mutta myös tarinavetoisia karttoja, cut scenien kanssa yms. ja liittää ne sitten toisiinsa yhdeksi isoksi kamppanjaksi.

Ja tosiaan kunnon ulkoilmakentät, eikä vain päälleliimatun oloista "taustalla näkyy aurinko" systeemiä. Odotukset on kyllä taas korkealla, sen verran viihdyttäviä aikaisemmat TS:ät ovat minulle olleet. Mutta odotellaan....
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

http://threespeech.com/blog/?p=420#more-420
For us, the biggest draw was Haze, the latest first-person shoot-em-up developed by Free Radical Design, a Nottingham outfit formed by some of the team who developed the legendary GoldenEye for Rare Software, who have more recently received acclaim for the TimeSplitters game and the excellent psychological action-adventure Second Sight. Theyre basically the guys who proved that you can do top-notch fps games on consoles not just the PC.

Haze hurrah will be ready in time for Christmas, and will be a PS3 exclusive (at least for a while there is an Xbox 360 version in the offing, but it wont surface until some time next year, and the PS3 is the lead platform). Which will claw back some bragging rights about Xbox 360 owners going on about Halo 3.

You play Shane Carpenter, a soldier employed by the private army run by the shadowy Mantel corporation, a company which pretty much runs every aspect of the near-future world in which the game is set. As Free Radicals scriptwriter Rob Yescombe put it: Your hair-gel, your microphones, your laptops they would all have been made by Mantel. But the companys main businesses are its private army/arms manufacturing wing, and its pharmaceutical wing.

So, as a Mantel soldier, you get unlimited access to the wonder-drug Nectar, which turns you into a super-soldier by heightening perception take a hit and youll be able to anticipate things like mines going off, see hidden soldiers who are miles away, and even find your aim becomes steadier. It even gives you a melee blast a melee attack with the force of an explosion although, sadly, that wasnt demonstrated. As with all drugs, theres a downside if you overdose on it, you lose the ability to distinguish between friend and foe and, indeed, the ability to control when you shoot so youll probably take out your nearby squad-mates. All to the accompaniment of some mad visual effects.

Haze takes place over a three-day period in a war that is raging in South America Free Radical says there are 12 environments in the game, and we saw a super-lush jungle, a quarry area in which you proceed in buggies and a huge warehouse. Four people can play the game co-operatively (dropping in and out whenever they fancy). Free Radical has gone big on the storyline (something of a first for the company, as anyone who played TimeSplitters will testify) and, amusingly, got people in from RADA and the RSC to do the voice acting.

Free Radical strongly hinted that, as the game progresses, youll find that everything in your war is not as clear-cut as it seems when youre hopped up on Nectar, everything looks bright and shiny, your fellow soldiers are distinguished by fluorescent yellow highlights on their body armour and the bodies of enemies you have killed disappear instantly. But as the effects of the Nectar wear off, the enemies you shoot will bleed and wont disappear, and the environments take a much more monochrome, grimier look. The Daily Mail will have fun discovering what an integral part drug-taking plays in Hazes gameplay.

Free Radical also promised that the game will have a satisfying online experience the companys Derek Littlewood said: You can have up to 24 players online. We do have the traditional modes like Capture the Flag, but theres also a narrative multiplayer mode which will change your understanding of what happens in the single-player game.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

samuel6 sanoi:
Todella makealta kuulostaa tuo Nectar-ajatus, saa nähdä kuinka hyvin se sitten toteutuu.

Jep, gamersyden episodissa näytettiin ekaa kertaa tuo idea Nectarin takana ja nosti heti mielenkiinnon kaksinkertaseksi peliä kohtaan. Tuli jopa kylmät väreet videota katsellessa. Toivottavasti vaan saavat idealle enemmänkin tukea, jottei jää vain mukavaksi mainostettavaksi yksityiskohdaksi.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Upean näköisiä gameplay-trailereita. Viidakko osuudet muistuttavat tosissaan Crysista. :cool:
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Hummeri sanoi:
Upean näköisiä gameplay-trailereita. Viidakko osuudet muistuttavat tosissaan Crysista. :cool:
Olikos tässä tuhoutuva ympäristö? Moninpelissä kun sattuis tulee tommosia jungleja niin siellä varmaan hiippailaan ihan himona ettei istuva vihu huomaa ketään.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Traddash sanoi:
Olikos tässä tuhoutuva ympäristö? Moninpelissä kun sattuis tulee tommosia jungleja niin siellä varmaan hiippailaan ihan himona ettei istuva vihu huomaa ketään.
Nectaria suoneen, ja taas mennään :cool:
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Storesta imuroitu traileri on kyllä aika näyttävää jälkeä. Mielenkiinto heräsi.
 
Ylös Bottom