Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HD DVD -asema

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: HD DVD -asema

Hmmm. Sitten kun maalaan ton uudestaan niin voisi siinä samalla repiä sen tuulettimen kanssa irti sieltä.
Tai no, odotellaan Tonpan testien tuloksia.

Kerro sitten kuinka maalaus onnistui. Tekisi mieli maalata mustaksi tuo asema. Eli pistää musta assema tietokoneeseen ja valkoinen boksiin (Omistan kaksi)

Väliaikatiedoitus tuosta asemasta, josta nappasin tuulettimen: en ole vielä "kuumennustestiä" laittanut itse HD DVD -asemalle, mutta teen sen piakoin. Sen sijaan itse konsoli on ollut päällä huikeita aikoja (yksi päivä yli 8 tuntia putkeen) eikä HD DVD -asema ole luonnollisesti ollut moksiskaan. :)

Jonkin verran olen HD DVD -levyjä pyöritellyt, mutta en yli tunnin settejä putkeen. Piakoin kunnon tuloksia...

Oliskohan ihmisillä täällä tietoa, mistä lähtis halvalla HD DVD asema? Olis mukava saada tuollainen jostain ostettua nyt kun leffatkin lähtee kaupoista naurettavaan hintaan.

Oliskohan ihmisillä täällä tietoa, mistä lähtis halvalla HD DVD asema? Olis mukava saada tuollainen jostain ostettua nyt kun leffatkin lähtee kaupoista naurettavaan hintaan.
Mulla olisi yksi täysin käyttämätön asema. Jos saan pitää mukana tulevan mediakaukosäätimen, lähtee asema hintaan 15 e + postikulut.

kertokaa mullekkin mistä niitä leffoja vielä saa älyttömän halvalla.
alkaa olemaan monesta paikasta jo loppu.

tarvitsisin vielä bourne ultimatumin, fast and furious: tokyo driftin, matrix revolutionsin, transformersin ja blade runnerin.

hinta mielellään maksimissaan 10e sis postit.
monessa paikassa kun kiskotaan bournestakin yli 20e.

Voisin sulta ton vaikka pois ostaa. Laitoin sulle privaa, kaukosäädin ei pakollinen mukana. Laita vaan ehdot ja miten maksut hoidetaan niin vastailen sulle huomenissa.

Leffoista sen verran että ainakin näistä paikoista saa vielä yhtä sun toista hd leffaa:

zavvi.co.uk
play.com
hmv.com
deepdiscount.com
axelmusic.com

Ja jos hd asemaa haluaa boxille nin muistakaaseni ainakin netanttilasta sitä sai vajaalla 30 eurolla jokunen aika sitten.

Tuuletinvapaan aseman lämmitystesti

Noniin, nyt se on sitten suoritettu!

Kyseessä oli siis HD DVD -aseman lämmitystesti nyt kun olin napannut siitä tuulettimen irti (tai siis tuulettimen virtajohdon. Itse tuuletin on vielä häkkyrässä sisällä, mutta ei enää ääntä pitämässä.)

Aloitin pyörittämällä vartin mittaisen, SD-formaatissa olevan dokumentin. Sitten katsoin Superman the Movien vuoden 2000 pidennetyn version. Se kesti 132 minuuttia. Kyseessä oli HD DVD.

Tämän jälkeen oli vuorossa tavallinen DVD, elokuvana Superman II (teatteriversio). Pituutta oli 122 minuuttia.

Sitten vaihdoin taas HD DVD-leffan sisuksiin ja katsoin Superman II - Richard Donner's Cutin. Pituutta 116 minuuttia. Tämän jälkeen katsoin vielä samaiselta levyltä parikymmentä minuuttia lisämateriaaleja.

Koko homma meni non-stop. X360 oli siis koko ajan päällä, ilman mitään boottauksia tai taukoja.

HD DVD-asema ei missään vaiheessa lämmennyt YHTÄÄN. Ainoastaan HD DVD-levyt olivat hieman lämpimiä, kun ne otti leffan jälkeen ulos asemasta. DVD ei lämmittynyt sen enempää kuin normaalissa DVD-soittimessa. Mutta siis nuo HD DVD-levyjen kuumuudet eivät olleet mitään huimia, ovatpa ne tainneet olla aiemminkin yhtä lämpimiä leffan katselun jälkeen. Siis silloin, kun tuuletin oli vielä käytössä.

Näin ollen totean "operaatio tuulettimen poiston" täysin turvalliseksi. Jos laite ei lämpene yli seitsemän tunnin yhtämittaisesta toistosta, ei se lämpene muissakaan tilanteissa.

oliko sulla sitten tuo asema kovinkin äänekäs?
minulla kun boxin oma humina peittää täysin mahdolliset äänet mitä tuo asema pitää.

minulla kun boxin oma humina peittää täysin mahdolliset äänet mitä tuo asema pitää.

Silloin tällöin HD DVD-aseman humina nousi melko paljon. Sen verran, että ylitti itse boxin hurinan. HD DVD-aseman tuuletin lähti vain hyrräämään täysillä ja se kävi ärsyttämään.

Laite on muuten paikassa, jossa sillä ei ole hirveästi tilaa. Vain päällä on alle vaaksan verran tilaa ja takana jonkin verran. Mutta siis hyllyssä on, jossa ei ilma kauheasti kierrä.

Vanha boksini peitti äänen melkein kokonaan, mutta Falconilla (joka sekään ei ole täysin hiljainen) puhina kuului aika ikävästi.

Oli ainakin minua häiritsevä mökä, koska tuulettimen ääni on suht korkea. Oli myös yksi syistä (ei kuitenkaan tärkein) miksi pistin soittimen ja leffat myyntiin.

Tuuletinvapaa HD DVD -asema

Sellainen pikkuinfo vain kaikille, että tuo HD DVD -asema, josta poistin tuulettimen, on toiminut täydellisesti nämä viimekuukaudet. Operaatio oli siis todellakin onnistunut: suosittelen kaikille! :)

Ylös Bottom