Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HDLoader

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arttq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: HDLoader

previa sanoi:
Ja toimiiko verkkopelit aivan kiltisti kun tuo on kiinni?
Eivät. HDloader ei osaa emuloida levyissä olevaa DNAS-tunnistusta, joten se blokkaa kaiken verkkoliikenteen. Jos haluat pelata verkossa, täytyy aina käyttää alkuperäistä levyä.

Mitenkäs kovalevy reagoi ollessaan pystyasentoon käännetyn PS2:n sisuksissa? Tuleeko ongelmia vai toimiiko moitteetta?

feldon sanoi:
Mitenkäs kovalevy reagoi ollessaan pystyasentoon käännetyn PS2:n sisuksissa? Tuleeko ongelmia vai toimiiko moitteetta?

hööö, muuten perhanan hyvä kysymys.
itse kyllä olen pitänyt konetta pystyssä aina, ja hyvin on toiminut.
ei tullut mieleen että tykkäiskö kiintolevy siitä, mutta hyvin on ainakin toiminut tähän asti.
kannattaa sitten tukea kovalevy pahvin tai paperin palasilla, ettei se hölsky sisällä.
ihan vaan mielenrauhankin takia.

Hmmm... Hyvä kysymys. Itselläni kuuluu joskus outo tärinä ääni, kun olen joutunut viedä pleikkaa huoneesta huoneeseen(Faija haluu kattoo DVD:eit). Suosittelen kylläkin tukea kovalevyä ettei tule mitään kosketus häiriöitä tms. Pelien lataus nopeus nopeentuun aika merkittävästi , mutta joissakin peleissä sitä ei oikeen huomaa onko se nopeutunut tai ei(esim.GTA:SA aloitus lataus). Ja muistakaa että kaikki pelit ei toimi kovalevyllä, mutta joitakin pelejä on saatu toimimaan tietokoneen avulla(joutuu asentamaan patchin esim. Jak3). Jotkut pelit ei toimi jollei ole joku Mode päällä ja niitä on 3 erilaista, jotka saat näkyviin kun valitset jonkun pelin ja painat Selectiä. Jos joku haluaa käydä kattoo näitä yhteen sopivuuksia, niin käykää HDAdvance sivuilla tarkistaakseenne mitkä pelit toimivat.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom