Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HDTV / PeliTV Hankintaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: HDTV / PeliTV Hankintaan

Luckyman sanoi:

Mikäs lcd töllö tuollaseen kykenee?Ite kahtelin jostan citymarketista jotain thomsonia ja siina oli joku 25ms. :eek: Ei varmaan kannata mitään pilipali vekotinta ostaa pelikäyttöön. :D
 
Vastaus: HDTV / PeliTV Hankintaan

jonips sanoi:
Täh? Mikä telkkari sulla oikeen on? aika pieni toi vasteaika.
Unohdin tosiaan sanoa että ei ole TV saan LCD näyttö. Itselle tosiaan 8ms riittää juuri ja juuri, välillä tulee pientä haamukuvaa.
 
Vastaus: HDTV / PeliTV Hankintaan

Teemu Uotila sanoi:
Jos ulkomailta uskaltaa tilata, niin saksasta lähtee ainakin:

Thomson 27" (879e)

Panasonic 26" (hiukan parempi vasteaika.1086e)

BenQ 32" (1240e) Hinta-laatu -suhteeltaan ehkä paras.

Noissakin jälkimmäisissä tuota kuvaa joutuu skaalaamaan alaspäin, joka ei paranna sitä kuvanlaatua, en tosin ole nähnyt, että miltä se näyttää, mutta olen ymmärtänyt, että nämä digitaalinäytöt pitävät siitä, että saavat kuvasignaalin natiiviresoluutiona. Kiinnostaisi kyllä nähdä, että miltä se näyttää skaalattuna.
 
Vastaus: HDTV / PeliTV Hankintaan

Dr Evil sanoi:
Noissakin jälkimmäisissä tuota kuvaa joutuu skaalaamaan alaspäin, joka ei paranna sitä kuvanlaatua, en tosin ole nähnyt, että miltä se näyttää, mutta olen ymmärtänyt, että nämä digitaalinäytöt pitävät siitä, että saavat kuvasignaalin natiiviresoluutiona. Kiinnostaisi kyllä nähdä, että miltä se näyttää skaalattuna.

Totta kyllä, että alaspäin skaalauksessa kuva pehmenee ja detaljien erottelukyky heikkenee. Tottakai natiivireso on aina suositeltavaa, mutta jos vaihtoehtona on alaspäin skaalaus tai ylöspäin skaalaus, niin sitten mieluummin jälkimmäinen (tietenkin).
 
Vastaus: HDTV / PeliTV Hankintaan

FatDiamond sanoi:
Itse olen jo pidemmän aikaa harkinnut Panasonicin AE700E tykkiä, rahat olisi kasassa perjantaina tykkiin mutta kun pitäisi saada jostain vielä rahat screenin tekoon, pimennysverhoon, kattotelineeseen ja kaapeleihin (mm. 10m HDMI-kaapeli ~85e)

Tykki tuli tänään ja 6h näyttää olleen päällä, 720p materiaali näyttää todella hienolta, jäi suu auki välillä kun niitä katseli.
 
Vastaus: HDTV / PeliTV Hankintaan

Oliver sanoi:
Sharp on esitellyt uutta LCD-näyttöään, joka voi näyttää kahta eri kuvaa yhtäaikaa, riippuen siitä, katsooko ruutua vasemmalta vai oikealta.
Voipi tarjota uusia mahdollisuuksia moninpeliin. :)
http://www.itworld.com/Comp/3952/050714sharplcd/

Jumal....! Toi on jo cool! :cool:

Itse alan jo olemaan niin pihalla näistä uusista televisiotekniikoista, etten enää yhtään tiedä mihin rahani laittaisin. Tämänhetkinen 36" Panasonic TV alkaa olemaan minun mittapuullani aikansa lopussa. Mutta mitä ihmettä tilalle? Argh.

Otan asiantuntevia lausuntoja vastaan. Kuvitellaan sitten heti alkuun että kaikki konsolit ja dvd:t sun muut härpäkkeet sen tulisi näyttää. Ja laadukkaasti.
 
Ylös Bottom