Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Headhunter

onko mahdollista saada recordia tossa licence aaa eli se 4 testi ja siela se 1 motukalla ajaminen kun siina on hand redwoodin aika 0:00 ja sanoin on tossas 3 tuo aika 0:00 missa pitaa ampua 10 ukkoa sielta rotkon toiselta puolelta
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Kuinka pitkä tämä peli on tunteina mitattuna ja montako tehtävää pelissä on? Itse ostin ton tossa lauantaina ja melkein pari tehtävää on tullut pelattua eli ei vielä kovin paljon, mutta peli tuntuu silti erittäin hyvältä. Elikkä mulla on ongelmia siinä tokan tehtävän bossissa Ramirezissa voisko joku kertoo mitä siinä pitää tehdä?


Voisko joku autaa mua tossa Ramirezissa? Täällähän on kuitenkin jonkun verran Head Hunterin läpi pelanneita.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset



Voisko joku autaa mua tossa Ramirezissa? Täällähän on kuitenkin jonkun verran Head Hunterin läpi pelanneita.

Ramirez lähettää aina kolme hämähäkkiä kerrallaan kimppuusi. Tuhoa ensimmäiset kaksi (kumpikin vaatii kaksi laukausta) mutta ammu viimeistä vain kerran jolloin se jähmettyy. Mene tämän hämähäkin vierelle ja paina X. Suuntaa se sitä ovea kohti, jonka takana Ramirez piileeksi ja paina X. Vähän ennen kuin hämähäkki osuu oveen paina vielä kerran X jolloin se hyppää ja vie energiaa Ramirezilta.

Repeat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ghegs


Ramirez lähettää aina kolme hämähäkkiä kerrallaan kimppuusi. Tuhoa ensimmäiset kaksi (kumpikin vaatii kaksi laukausta) mutta ammu viimeistä vain kerran jolloin se jähmettyy. Mene tämän hämähäkin vierelle ja paina X. Suuntaa se sitä ovea kohti, jonka takana Ramirez piileeksi ja paina X. Vähän ennen kuin hämähäkki osuu oveen paina vielä kerran X jolloin se hyppää ja vie energiaa Ramirezilta.

Repeat.


Ei näköjään oikein aivosolut toiminut, kun en tota itse keksinyt, mutta kiitos avusta ja olihan toi loppujen lopuksi aika helppo bossi.
 
Tartten vielä vähän helppiä. Siinä A-lisenssin kakkos testissä missä pitää tappaa ne vartijat hiljaisella tavalla niin, että miten se tehdään?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Tartten vielä vähän helppiä. Siinä A-lisenssin kakkos testissä missä pitää tappaa ne vartijat hiljaisella tavalla niin, että miten se tehdään?

Väännät niskat nurin. Hiippailet heppujen taakse melko lähelle ja, aivan kuten ampuessa, R1 pohjaan ja X.
 
Ylös Bottom