Vastaus: Heavenly Sword
Hassusti oma kokemus on juuri ollut päinvastainen. DMC, Bayo, NG, Dante ja kumppanit eivät ole olleet läheskään yhtä hauskoja pelattavia. Ihmettelen vain mitä loogisuutta on jumalattomissa kombojen viljelyssä kun HSssä siirtyminen oikeaan paikkaan ja counttereiden kyttääminne ja oikein ajoitetut hyökkäykset ovat paljon syvällisempiä pelaamisen kannalta. Sekä se että muissa tuntuu kuin hahmo huitoo ilmaa kun HSssa miekan iskun tulokset näkee.
Olenkohan ainoa johon tämän pelin taistelusysteemi ei oikein uponnut? Nyt peluussa DMC4 jossa taistelusysteemi, kontrollit, kombojen suoritus yms. toimii todella loogisesti ja hyvällä tuntumalla.
Hassusti oma kokemus on juuri ollut päinvastainen. DMC, Bayo, NG, Dante ja kumppanit eivät ole olleet läheskään yhtä hauskoja pelattavia. Ihmettelen vain mitä loogisuutta on jumalattomissa kombojen viljelyssä kun HSssä siirtyminen oikeaan paikkaan ja counttereiden kyttääminne ja oikein ajoitetut hyökkäykset ovat paljon syvällisempiä pelaamisen kannalta. Sekä se että muissa tuntuu kuin hahmo huitoo ilmaa kun HSssa miekan iskun tulokset näkee.