Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavenly Sword

Vastaus: Heavenly Sword

Olenkohan ainoa johon tämän pelin taistelusysteemi ei oikein uponnut? Nyt peluussa DMC4 jossa taistelusysteemi, kontrollit, kombojen suoritus yms. toimii todella loogisesti ja hyvällä tuntumalla.

Hassusti oma kokemus on juuri ollut päinvastainen. DMC, Bayo, NG, Dante ja kumppanit eivät ole olleet läheskään yhtä hauskoja pelattavia. Ihmettelen vain mitä loogisuutta on jumalattomissa kombojen viljelyssä kun HSssä siirtyminen oikeaan paikkaan ja counttereiden kyttääminne ja oikein ajoitetut hyökkäykset ovat paljon syvällisempiä pelaamisen kannalta. Sekä se että muissa tuntuu kuin hahmo huitoo ilmaa kun HSssa miekan iskun tulokset näkee.
 
Vastaus: Heavenly Sword

Hassusti oma kokemus on juuri ollut päinvastainen. DMC, Bayo, NG, Dante ja kumppanit eivät ole olleet läheskään yhtä hauskoja pelattavia. Ihmettelen vain mitä loogisuutta on jumalattomissa kombojen viljelyssä kun HSssä siirtyminen oikeaan paikkaan ja counttereiden kyttääminne ja oikein ajoitetut hyökkäykset ovat paljon syvällisempiä pelaamisen kannalta. Sekä se että muissa tuntuu kuin hahmo huitoo ilmaa kun HSssa miekan iskun tulokset näkee.

Hehe, enpä tiedä... ehken vaan osaa :D Toisaalta näin lyhyessä pelissä pitäisi mekaniikka saada aika nopeasti haltuun, jotta pelaamisesta saisi kaiken ilon irti. No, kaikesta huolimatta erittäin nautittava peli.
 
Vastaus: Heavenly Sword

Jonkin verran tuota tuli tahkottua tuossa. Suurimman :mad: aiheutti kylla piiiitkat lataustauot ja niiden peraan ne kivat jo kolmetoista kertaa nahdyt videot kun noissa pomo-matseissa tuli paihin..
No, toisaalta tietty hyva etta kerkes hakee kupin kahvia ja rauhoittumaan valilla kun tuli sitten kuoltua taivaallisen-maggipakin viereen jota se suuri soturi ihmeemme ei osannut rikkoa.. :eek:

Ja Heavy Rain kokemuksen jalkeen noi QTE:t on onnettomat...
 
Vastaus: Heavenly Sword

Mun kauan toivoma klassikkopelijakso tästä nauhoitetaan viikonloppuna. Nyt voi heittää podcastin rakennusaineiksi muistoja vuosien takaa tai fiiliksiä mahdollisesta uudelleenpeluusta.

Itselle tuli sellainen fiilis uudelleenpeluun jälkeen, että tällaisia pelejä saisi olla paljon enemmänkin. Toivottavasti Ninja Theory saa jatkossakin vapaat kädet kehittää uusia IP:itä. Lisää ensi viikon tiistaina.
 
Ylös Bottom