Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavy Rain

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Heavy Rain

Pitäisi silti edelleen tietää löytyykö tuosta versiosta suomi tekstitykset?
Tuntuu, että Ahvenanmaalta tilatessa on välillä arpapeliä, mikä versio sieltä sattuu tulemaan. Jos arveluttaa, osta mieluummin peruspeli Suomesta ja lataa siihen ilmainen päivitys. Lopputulos on ihan sama.
 
Vastaus: Heavy Rain

Tuntuu, että Ahvenanmaalta tilatessa on välillä arpapeliä, mikä versio sieltä sattuu tulemaan. Jos arveluttaa, osta mieluummin peruspeli Suomesta ja lataa siihen ilmainen päivitys. Lopputulos on ihan sama.

Jep näihän se taitaa mennä, eipä tuolla edes näy pelin tuotekoodia joten taidan tilata sitten perusversion ahvenanmaalta. Marketti hinnat työntää jo osittain pois joten ahvenanmaa jää parhaaksi vaihtoehdoksi.

Mitä tarkoitat tuolla ilmaisella päivityksellä, tekstityksiä storesta vaiko move tukea?
 
Vastaus: Heavy Rain

Move-tukea. Kieliversiot määräytyvät ihan sen pelin version mukaan, eikä niitä ole mahdollista saada lisää mitenkään.

Parempi pelata varmanpäälle ja tilata perusversio joka sisältää ainakin suomi tekstit. Eihän tuolla Move versiolla ole sitten mitään virkaa jos kerran move tuen saa ilmaiseksikin ladattua.
 
Vastaus: Heavy Rain

Eihän tuolla Move versiolla ole sitten mitään virkaa jos kerran move tuen saa ilmaiseksikin ladattua.
Se suurin käytännön ero lienee, että Move-päivitys haukkaa semmoisen 1,2 gigaa. Move Editionilla sitä ei tietystikään tarvita. Varsinaisessa toiminnallisuudessa ei pitäisi olla mitään eroa. Tuon lisäksi ME:ssä taitaa tulla se The Taxidermist -lisäri ilmaiseksi mukana.
 
Vastaus: Heavy Rain

Tuon lisäksi ME:ssä taitaa tulla se The Taxidermist -lisäri ilmaiseksi mukana.

Mulla löytyy "Move Edition" levyllä. Mukana tosiaan suoraan tuo Taxidermist-lisäri, official soundtrack (stereo), useita Making Of -videoita ja 3 XMB-teemaa. Siinä mielessä kyllä kannattaa valita tuo versio..

Itse peliä en ole vielä(kään) ehtinyt Movella testata..
 
Vastaus: Heavy Rain

Mulla löytyy "Move Edition" levyllä. Mukana tosiaan suoraan tuo Taxidermist-lisäri, official soundtrack (stereo), useita Making Of -videoita ja 3 XMB-teemaa. Siinä mielessä kyllä kannattaa valita tuo versio..

Itse peliä en ole vielä(kään) ehtinyt Movella testata..

Kai se on move versio sittenkin ostettava jos siinä noin paljon extraa saa mukaan, taitaa mennä pelin hankkiminen taas jäihin kunnes oikea versio löytyy.

Edit: Laitoin tilaukseen menemään move editionista. Toivotaan että sieltä ne suomi tekstit löytyy, vaikka pelaahan tuon läpi ilmankin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavy Rain

Juu kiitos tiedosta, näin sen itsekin ajattelin mutta tuo kyseinen lause ihmetytti.

Pitäisi silti edelleen tietää löytyykö tuosta versiosta suomi tekstitykset?

Omasta kappaleesta löytyy suomi tekstitykset. Tilasin Verkkokaupasta. Levyssä oleva koodi: BCES- 00802#
 
Vastaus: Heavy Rain

Mulla löytyy "Move Edition" levyllä. Mukana tosiaan suoraan tuo Taxidermist-lisäri, official soundtrack (stereo), useita Making Of -videoita ja 3 XMB-teemaa. Siinä mielessä kyllä kannattaa valita tuo versio..

Itse peliä en ole vielä(kään) ehtinyt Movella testata..

Making of -videoitahan löytyy ihan siitä vanhastakin versiosta.
 
Vastaus: Heavy Rain

Pelin sainkin jo alkuviikosta ja lyhyt tämä ainakin oli kun meni läpi kolmella pelisessiolla, mutta huhu en kyllä osannut odottaa näin mukaansa tempaavaa juonta, Heavy rain on kyllä ehdottomasti parhaimpia pelejä tunnelmaltaan ja juonneltaan mitä on vastaan tullut.

Vähän liikaa vietiin kyllä tarinaa eteenpäin kädestäpitäen eikä oikeastaan milloinkaan pitänyt miettiä että mitäs sitä nyt tekis, haastettakaan peli ei tarjonnut ollenkaan vaikka vaikeustaso oli korkeimmalla, siitäkin huolimatta huippu peli.
 
Vastaus: Heavy Rain

En itse omista kyseistä peliä mutta Demon olen pelannut ja ystävien tarinaa seurannut.. Epäselväksi jäi vain pelin ikärajaja? Mistä tuo L-18 leima tuli?
 
Vastaus: Heavy Rain

Lisäksi pelaaja sitoutetaan henkilöhahmoihin harvinaisen tiukasti, tarjoten siihen palkaksi psykologista kauhua. Ei mikään ihan normi pelitapaus siis kyseessä.

Joo ei todellakaan. Ite isän olin aika tärinöissä tuon pelin kanssa.
Aivan mahtavuutta Sonyltä että julkaisee tällaisia pelejä.
 
Vastaus: Heavy Rain

Avokki pelas 9h putkeen tätä kun pääsi kokeilemaan, harvinaista sillä ei koskaan pelaa mitään. Itse en ole vielä edes päässyt testaamaan. :)
 
Vastaus: Heavy Rain

Pelistä julkaistu näitä selittämättömiä tapahtumia taustoittava video. Sisältöä, joka loppuvaiheessa kuitenkin raakattiin pois itse pelistä. Sisältää vahvoja spoilereita!

http://www.youtube.com/watch?v=jxpdGB6Gbac

Toisaalta sääli, ettei näitä nähty itse pelissä. Noi Ethanin blackoutit olivat kuitenkin sitä luokkaa.
 
Vastaus: Heavy Rain

Pelistä julkaistu näitä selittämättömiä tapahtumia taustoittava video.. .

Kovasti olivat Madisonin osuutta typistäneet pelistä videon perusteella. Juuri tuollaista tekemistä ja "täytettä" olisin nimittäin kaivannut peliin enemmissä määrin. Kai tuolle kaikelle karsimiselle oli sitten kuitenkin hyvät perustelut. Ei vain tule kyllä yhtään syytä mieleen.
 
Ylös Bottom