Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

hei kaikki

ali88

New Member
hei (olen täällä uusi)


mitä mieltä olette luigi,s mansion pelistä mun mielestä swe on paras peli mitä on tullut mulla on varmaan kaikki siihen liittyvät pelielokuvat ja haluaisin kuitenkin tietää että mahtaako tulla niitä paketteja joihin sisältyy gamecube pelikonsoli,ohjain ja joku peli. :D :p
 
Luigi´s mansion oli erinomainen peli, mutta todella lyhyt. Muistaakseni pelasin sen läpi päivässä tai kahdessa. Silti erinomainen sijoitus.
 
voi kiitos eka joka vaivautuu vastaamaan

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Luigi´s mansion oli erinomainen peli, mutta todella lyhyt. Muistaakseni pelasin sen läpi päivässä tai kahdessa. Silti erinomainen sijoitus.


kiitos kun viitsit vaivautua vastaamaan en oikein osaa vielä käyttää mutta olen vielä sen verran nuori etten pääse kesätöihin tienaamaan sitä onneks on kesällä synttärit niin aion ostaa ekana pelinä Luigi,s mansonin:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ali88
haluaisin kuitenkin tietää että mahtaako tulla niitä paketteja joihin sisältyy gamecube pelikonsoli,ohjain ja joku peli. :D :p

Ei tule ellei kauppiaat itse niitä tee!
 
No heipähei, on se Luigi ihan OK (toivoo nimimerkki 5h yhteensä sitä pelannut), mutta eipä se minua juuri kiinnosta.
 
Ylös Bottom