Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Helicopter Game skaba

Podu

New Member
Tästä threadista innostuneena ajattelin että helikopteri pelistäkin voisi ottaa jonkinlaisen skaban, itse joskus siinä sain kovat pisteet (kuva tallessa)

Helicopter

Mielellään jos distance menee yli 3000, ottakaa screenshot jos vain mahdollista


1. DarQ 5175 metriä kuva
2. n/t 4987 metriä kuva
3. Podu 4835 metriä kuva
4. Sormusaave 3806m kuva
5. Wiggers 3502 metriä kuva
6. Kallekama 2987metriä
7. Ghegs 2508 metriä
8. NapaKettu 2500 metriä
9. Vision 2324 metriä
10. plator 2018 metriä
11. ErnoMies 2014 metriä
12. Muikku 1984 metriä
13. gefilus A 1678 metriä
14. Makedin 1672 metriä
15. Maseur 1634 ja Finlandia 1634 metriä
16. aadi 1372 metriä
17. maklar 1026 metriä
18. Zos kia cultus 986 metriä
19. Olge 578 metriä


Edit: omia pisteitä saa tietenkin yrittää parantaa :)
Edit2: Jos omia pisteitänne päivitätte, niin pistäkää suorilla uutta viestiä, älkää päivittäkö vanhoja viestejä, en välttämättä huomaa niitä :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Helicopter Game skaba

muuten ihan kiva peli mutta se helikopteri muka osuu esteeseen vaikka ois melkee puolsenttii vielä väliä,pöh.
 
Vastaus: Helicopter Game skaba

Joskus aikoinaan sain tuossa n. 2500 parilla yrityksellä (olin edellisenä päivänä kyllä jonkun 30 min sitä pelannut), joka ei ole vielä edes mikään erityisen hyvä tulos, kun ainakin minun mielestäni se tuli niin helposti.
 
Vastaus: Helicopter Game skaba

pelle sanoi:
muuten ihan kiva peli mutta se helikopteri muka osuu esteeseen vaikka ois melkee puolsenttii vielä väliä,pöh.

Itse en ole tuota huomannut, itse kun koitan olla mahd kaukana esteistä, mutta siinä voi olla tuollainen bugi.
 
Vastaus: Helicopter Game skaba

578 metriä. Minuun eivät ole koskaan nämä "addiktiiviset" minipelit oikeen kolahtaneet(paitsi Tetris)
 
Vastaus: Helicopter Game skaba

Tuli pitkän tauon jälkeen heti toisella yrittämällä vähän päälle 2300. Tuossa olisi voinut pidemmällekin päästä, mutta menin mokaamaan helpossa paikassa. Kuvankin otin, mutta en voi sitä nettiin laittaa, mutta tuskinpa on tarvettakaan.
 
Vastaus: Helicopter Game skaba

1984 tuli muutaman huonon yrityksen jälkeen. Ei ihan mennyt 2000 rikki :)
 
Vastaus: Helicopter Game skaba

Vähän aikaa sitten peliä koitin pitkästä aikaa, muutaman yrityksen jälkeen tuli outo kenttä, esteitä ei ollut ollenkaan, tietysti tästä hämmästyin niin pahasti että tiputin kopterini maahan, vaikka maata ei näkynyt, kyllä se kuitenkin posahti kun täysin alareunaan meni. Kenelläkään muulla samanlaista juttua käynyt?
 
Vastaus: Helicopter Game skaba

Tulos parani 1568 metriin.... :p
 
Vastaus: Helicopter Game skaba

Oli tylsä ja hiljainen työpäivä niin tätä pystyi hyvin pelaamaan. 1976.
 
Ylös Bottom