Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heljppiä Morrowindiin!!!pliis...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nixte
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nixte

New Member
tuota noin...menin ja osti sitten morrowindin kun en jaksanut syksyn odottaa.

eli tilanteeni on seuraava: kuulun taistelijoiden kiltaan (fighters gild)...ja minun pitäis ottaa "code book" eräältä hahmolta (nimeä en muista). elikä miten tämän kyseisen kirjan saisi? olen liittynyt varkaiden kiltaan, ja pitäisi hoidella alkemisti päiviltä ja ottaa timantti, jos se vaikka toisi luottamusta ja saisin kirjan? jos tuo on oikea ratkaisu, niin miten alkemistin saisi helpoiten päiviltä, kun siellä jököttää se saakelin vartija ja maagikin taikoo jotain ihme summoneita...

hahmoni on level 2 örkki, armor 22 ja joku frostsword joka tekee 1-18 vahinkoa + 2-5pts frostdamage (noin keskimäärin jokaisella iskutyypillä)

auttakaa pliis...alkaa mennä hermot...:confused:

Kun en siltä alkemistilta muuten saanut sitä, mikä se nyt olikaan, niin nappasin se mukaan ja kepitin karkuun. Se suuttu perkuleesti, mutta ei saanut kiinni :D

hehee...paljonkos sulla toi sneak oli? ja miten pystyy varastamaan...? olen nähnyt ainoastaan yhden arkun kohdalla mulle tulleen sinne sen "sneak" merkin...toimiiko se painamalla A:ta?aivan...älkää pitkö mua tyhmänä, olen aloittelija...:rolleyes:

täh? missäs se sitten oikein on? siinä tiskillä vai?...oot kyllä ihme epeli...marssii sisään ja ulos tosta noin...:D

Jos olet liittynyt thieves guildiin, et voi saada code bookkia ennenkuin olet suunnattoman levelin varas jotta voit sen kääntää huomaamatta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Jos olet liittynyt thieves guildiin, et voi saada code bookkia ennenkuin olet suunnattoman levelin varas jotta voit sen kääntää huomaamatta.

no...persekeles mitenkäs sen sitten saa???!!!

Joo, näin on marjat, keiu puhuaa asiaa :D

Sanomattakin on selvää, että sen alkemistin luo on turha mennä sitten enään toista kertaa, jos vaan otat sen tavaran. Siinä se on pöydällä, en nyt muista mikä, mutta jotain :D

Lisäys; jos haluat joltakin jotain, kannattaa kokeilla lahjontaa, se toimii todella hyvin, jo ihan pelin alussa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
no...persekeles mitenkäs sen sitten saa???!!!

Lahtaat sen ämmän ja saat monoa thieves guildista. Näes Thieves guildin ja Fighters guildin tehtävät menevät ristiin useammassakin paikassa, et oikeastaan voi kuulua kumpaankin ellet ole mennyt peliä läpi jo pariin kertaan että tiedät tarkalleen mitä tehdä ja missä järjestyksessä :P

joo kiitoksia vihjeistä. hokasin itse sen lahjonta- hommelin ja sain sen...mutta iiiiso käsi kaikille auttajille...:D

laitetaan tämä nyt tännekin...elikä tuli eräs tärrrkeä kysymys mieleen...

tuota noin...minulla on probleema: ensinnäkin, mitä nuo soul gemit ovat?

ja tämä sitten veikatakseni liittyy soul gemeihin, kun menee sitten enchanttaajalle, ja haluaa tehdä aseestaan maagisen, niin tämä pyytää soulgemejä, joita minulla ei tietenkään ole.

siispä kysymykseni kuuluu: Miten noita sieluja saa otettua ja mitä siihen tarvitaan?

olen hilkulla level 8 örkki...jos tuota tietoa tarvitsee...auttakaa...pliis!!!

Ylös Bottom