Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei tämä ole ehkä sellainen moninpeli, jossa pitäisi olla jatkuvasti jotain loottia kuittaamassa tai pelätä että menee jotain ohi jos ei ole jatkuvasti pelaamassa, joten voi pelata ihan omaan tahtiin pelin silloin tällöin.Olipahan uutinen. Kiinnostusta kyllä on, mutta onko tarpeeksi aikaa upottaa tällaiseen moninpeliin? Pelattavaa kun on niin pirusti, mutta sitten taas pitäisi näyttää ostokäyttäytymisellä, että hyvä kun Playstationin pelejä tulee Xboxille.
Hyvä näin tosiaankin! Itselleni peli oli jonkin sortin pettymys, ja jäi kesken aika alkuvaiheisiin, mutta varmaan tuosta saisi hyvin irti sopivassa porukassa, jotka aloittaisivat homman samaan aikaan. Itselläni pelaaminen tapahtui ensin hetken yksin, ja sen jälkeen peliä jo paljon pelanneen kaverin kanssa, jolla oli ehkä vähän liiankin iso ero osaamisessa ja tietämyksessä pelistä itseeni nähden. Tekee helposti sellaisen statistin fiiliksen tuollainen asetelma, vaikka toki apuja saa hyvin. Itse pidän co-oppaamisessa enemmän siitä, kun jaetaan yhdessä kummallekin tai koko porukalle uusia ja ehkä yllättäviäkin kokemuksia.Kyllä tämä on todella hauska peli. Varsinki hahmojen kommentit ja huudot taisteluissa. Alku intro toi muistot star troopers leffasta. On todella hienoa että tuli boxille. Silloin aikoinaa ku tämä julkaistiin, niin katselin paljon striimejä ja olin sillee et: "hitto ku pääsis ite pelaa tätä"
Itselläni pelaaminen tapahtui ensin hetken yksin, ja sen jälkeen peliä jo paljon pelanneen kaverin kanssa, jolla oli ehkä vähän liiankin iso ero osaamisessa ja tietämyksessä pelistä itseeni nähden. Tekee helposti sellaisen statistin fiiliksen tuollainen asetelma, vaikka toki apuja saa hyvin. Itse pidän co-oppaamisessa enemmän siitä, kun jaetaan yhdessä kummallekin tai koko porukalle uusia ja ehkä yllättäviäkin kokemuksia.