Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Helvetti Jäätyy 27. Tammikuuta!!!

rseppala

New Member
Nintendo on antanut datelille luvan prässätä freeloaderia. aiemmat viivytykset johtuivat siitä, että Nintendo omistaa oikeudet GC:n mediaan, eikä antanut datelin käyttää sitä, nyt kuitenkin näin.

tammikuussa kajahtaa.

lik-sang ottaa taas ennakkoja...

Release Date
# 27 Jan 2003

tosin uskon vasta kun paketti pajahtaa luukusta lattialle.


-R-
 
en kyllä odota että tuota freeloaderia saadaan vielä silloinkaan.. mutta ne kyllä myöskään pistä vastaan jos se oikeasti tulee
 
Minkä takia Nintendo nyt sitten yhtäkkiä olisi antanut luvan painattaa Freeloaderia? :confused:
 
Vai niin. No virallinen FAQ sanoo kuitenkin näin:

"STOP PRESS: latest estimated release date is now January 2003. The delay is due to some minor technical issues in duplicating the discs, which we are currently pouring all our resources into (so much so, that we've had to postpone all Xbox development until these have been resolved)."

http://www.codejunkies.com/article.asp?c=GB&cr=GBP&cs=£&r=1&l=1&i=5210

Näitä päiviä on ilmoitettu "varmoiksi" ihan riittävästi, joten minä en odottaisi tammikuussa muuta kuin hyviä hiihtokelejä.

Tälle on muuten olemassa jo ketju toisaalla.
 
Nintendo on antanut luvan, koska Freeloader ei mahdollista mitään piratismiin viittaavaakaan. Tutkimukset ovat vain kestäneet kuin nälkävuosi.

Tuo "virallinen sana" yhdessä replyssä on sata vuotias, kun tämä uutinen lik-sangilta tuli pari päivää sitten.

Lik-sang:han poisti koko freeloaderin listoiltaan, ja nyt lisäsi sen yllättäen uudestaan, mun mukaelmalla selityksellä höystettynä.

-R-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rseppala
Nintendo on antanut luvan, koska Freeloader ei mahdollista mitään piratismiin viittaavaakaan. Tutkimukset ovat vain kestäneet kuin nälkävuosi.

Tuo "virallinen sana" yhdessä replyssä on sata vuotias, kun tämä uutinen lik-sangilta tuli pari päivää sitten.

Lik-sang:han poisti koko freeloaderin listoiltaan, ja nyt lisäsi sen yllättäen uudestaan, mun mukaelmalla selityksellä höystettynä.

-R-

Hölynpölyä. Ensinnäkin Lik-sangilla ei ole mitään tekemistä Freeloaderin julkaisun kanssa, koska se on ainoastaan jälleenmyyjä ja toiseksi virallinen sana ei ole sata vuotias vaan päivätty 18.12.2002. Hanki paremmat lasit.

"The products will only be released when they're ready and we are 100% happy with them. If you want to use the FreeLoader feature, do not buy any import game titles until a "NOW SHIPPING" announcement has been posted on the front page of codejunkies.com or you may be disappointed."

Mutta toivotaan, että tuo 27. tammikuuta olisi se oikea päivä. Epäilen vain suuresti, koska virallista ilmoitusta ei ole tullut (kuten jo totesin).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itsekin odotan Freeloaderia kuin kuuta nousevaa...
Amazon.co.uk olisi myymässä laitetta jo 10.1 samoin kuin GoblinDirect.com. Jos se nyt vihdoin tulisi niin minkä import-pelin tilaisitte? Itse tilaisin Metroid Primen, Animal Crossingin tai Resident Evil 0:llan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Scarface
Jos se nyt vihdoin tulisi niin minkä import-pelin tilaisitte? Itse tilaisin Metroid Primen, Animal Crossingin tai Resident Evil 0:llan...

Animal Leaderin (Cubivore), koska sen julkaisu Euroopassa on epävarmaa.
 
Tulipa mieleen, miten tämä EU:n tuleva laki vaikuttaa Freeloaderiin ja sitten pelien tilaamiseen jenkeistä?
 
ei mitenkään

laki ei koske dvdeiden/pelien maa koodien kiertoa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
ei mitenkään

laki ei koske dvdeiden/pelien maa koodien kiertoa

Laki ei koske DVDeiden maakoodien kiertoa, mutta mitään puhetta ei ole ollut etteikö se koskisi pelien aluekoodien kiertoa.
 
mutta eiks se nyt ole sama asia?maakodi kuin maakoodi :) en muista tarkalleen mitä olen lukenut mutta sain sen käsityksen että se ei koske maakoodien kiertoa millään tavalla.. oli se sitten dvd soitin tai konsoli (voin kyllä olla väärässä)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
mutta eiks se nyt ole sama asia?maakodi kuin maakoodi :) en muista tarkalleen mitä olen lukenut mutta sain sen käsityksen että se ei koske maakoodien kiertoa millään tavalla.. oli se sitten dvd soitin tai konsoli (voin kyllä olla väärässä)

Näin mäkin sen käsitin. Siis Nintendo ja nämä pelifirmat voi ite rajoittaa julkaisuja käyttämällä maakoodeja mutta ei kait niiden kiertäminen ole laissa kiellettyä? Vai onko?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Näin mäkin sen käsitin. Siis Nintendo ja nämä pelifirmat voi ite rajoittaa julkaisuja käyttämällä maakoodeja mutta ei kait niiden kiertäminen ole laissa kiellettyä? Vai onko?

Väittäisin että ei ole, sellaisten pelien myyntikin on itseasiassa laillista (importtien siis) mutta maahantuojat nostavat äläkän.
 
Jos tuo nyt oikeasti on totta niin pistän valoakin nopeammin Skies of Arcadia Legendsin tilaukseen.
 
Tää menee jo vähän off-topiciksi, mutta en tiedä mihin muuallekaan laittaa...

Harmi vaan että multa puuttuu toi Visa niin ei voi tehdä tilauksia. Ois kiva jos joku, jolla on visa vois järjestää jotain kimppatilaus hommeleita.
 
Varmasti tuollaisia kimppatilauksia voisi järjestää. Mutta eikö Kanis kellään sun kavereista oo Visaa? Tai sukulaisilla?
 
En, oikein usko että ketään sukulaisia löytyy joilla Visa on. Sitä niin harvoin tarttee. Kavereilta oon koittanu, mutta ei niilläkään oo Visaa.Itseltäni löytyy vain Visa Electron, jota voi käyttää vain kasvotusten.

Oiskohan täällä mahdollisesti kukaan joka voisi järjestää kimppatilauksia? Ois kiva saada ainakin Animal Crossing, Metroid Prime ja Legend of Zelda + Ura Zelda, aikaisemmin mitä tulee Eurooppaan.
 
älkää vielä innostuko odottakaa että freeloader on omassa kädessä sitten vasta kannattaa ruveta tilailemaan... itse olen kyllä heti valmis tilaamaan jos saan freeloaderin :)
 
Ylös Bottom