Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Helvetti Jäätyy 27. Tammikuuta!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rseppala
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
odottakaa että freeloader on omassa kädessä sitten vasta kannattaa ruveta tilailemaan...

Tarvitsetko kaksi?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Minäkin olisin mukana tilauksessa kun Freeloader vaan saapuu!
Resident Evil Zero ja Zelda kiinnostaa erityisesti!
 
Mitä enemmän kerralla tilaa sitä enemmän tulleja tulee. Yksi peli taitaa vielä selvitä ilman tulleja, mutta sen jälkeen pitäisi napsahtaa. Ja jos tilaa eri paketteina tulee postikulut jokaiseen erikseen. Eli ei hirveästi säästöjä luvassa vaikka tilaisikin isomman satsin kerralla.
 
Mutta ainakin saisi pelin, vaikka Visaa ei olisi. Uskon että muillakin on samoja ongelmia kuin minulla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tiimuboy
Mitä enemmän kerralla tilaa sitä enemmän tulleja tulee. Yksi peli taitaa vielä selvitä ilman tulleja, mutta sen jälkeen pitäisi napsahtaa. Ja jos tilaa eri paketteina tulee postikulut jokaiseen erikseen. Eli ei hirveästi säästöjä luvassa vaikka tilaisikin isomman satsin kerralla.

Hmm... Tuosta voidaan olla montaa mieltä, sillä olen tilannut dvdboxoffice.comista n. 12 peliä, 3 muistikorttia ja 2 ohjainta. Kertaakaan ei ole tullut tulleja. Peleistä olen ehkä enimmillään siis maksanut 53 euroa ja halvimmillaan 43 euroa (RE). Joten kyllä siinä jonkin verran säästöä tulee, mutta tärkeintä onkin että saa pelit aikasemmin.
 
aivan ei tarvitse säästää pahemmin... olishan se jo kiva pelata esim. metroidia..
 
Jos/kun freeloader tulee, niin minäkin haluaisin osallistua kimppatilaukseen...pelin valitsen vasta, kun freeloader nasahtaa tassuun. Voipi Metroidit yms. ilmestyä välissä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Hmm... Tuosta voidaan olla montaa mieltä, sillä olen tilannut dvdboxoffice.comista n. 12 peliä, 3 muistikorttia ja 2 ohjainta. Kertaakaan ei ole tullut tulleja. Peleistä olen ehkä enimmillään siis maksanut 53 euroa ja halvimmillaan 43 euroa (RE). Joten kyllä siinä jonkin verran säästöä tulee, mutta tärkeintä onkin että saa pelit aikasemmin.
Joo, mutta nyt on vähän eri asia kyseessä. Ensinnäkin suurin osa noista sun tavaroista on ostettu eri kerroilla. Nyt puhuttiin siitä, että jos tilaisi noita Freeloader-levyjä kerralla vaikkapa 10 kappaletta, jolloin mahdollisuudet siihen, että paketti jää tulliin, ovat suuremmat. Muutenkin DVDBoxoffice lähettää useimmiten (ei aina) tuotteet Ranskasta, EU:n sisältä, joten tulleja ei tietenkään tarvitse maksaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Joo, mutta nyt on vähän eri asia kyseessä. Ensinnäkin suurin osa noista sun tavaroista on ostettu eri kerroilla. Nyt puhuttiin siitä, että jos tilaisi noita Freeloader-levyjä kerralla vaikkapa 10 kappaletta, jolloin mahdollisuudet siihen, että paketti jää tulliin, ovat suuremmat. Muutenkin DVDBoxoffice lähettää useimmiten (ei aina) tuotteet Ranskasta, EU:n sisältä, joten tulleja ei tietenkään tarvitse maksaa.

En ole nyt varma käsitinkö oikein mitä tarkoitat, mutta tietääkseni dvdboxoffice lähettää tuotteet aina erillisissä paketeissa. Eli vaikka tilaat 10 peliä tai DVD:tä niin ei ne tulliin jää.

Ja Tiimuboylle tiedoksi: Jos tilaat oikeasta paikasta (kuten dvdboxoffice) niin postikuluja ei tule ollenkaan!
 
Olen viimeisen vuoden aikana toiminut maksumiehenä varmaan yli 25 eri tilauksessa eri puolilta maailmaa - lähinnä Englannista, USAsta, Kanadasta ja Hong Kongista. Hyväksyin mukaan kauppoihin minulle tuntemattomiakin, kunnes eräs ostaja ei halunnutkaan lunastaa tilaamiaan tavaroita. Syynä oli liian pitkään venynyt tilaus, tilaajan mielestä siis. Minun rahanihan siinä olivat kiinni, joten tilaajaa ei hirveästi asia enää kiinnostanut.

Mitä tästä opimme? Minä ainakin sen, etten rahoita kenenkään täysin tuntemattomien peliharrastusta omalla Visallani tai Amexilla.

-=Pacdam=-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
En ole nyt varma käsitinkö oikein mitä tarkoitat, mutta tietääkseni dvdboxoffice lähettää tuotteet aina erillisissä paketeissa. Eli vaikka tilaat 10 peliä tai DVD:tä niin ei ne tulliin jää.
Saattaa muuten olla näinkin. Itse vain olen tilannut aina DVD:t eri kerroilla varmuuden vuoksi.
 
DVDBoxOffice on nykyään aika huono lafka ainakin DVD elokuvien osalta (hitaat toimitukset + halvempiakin löytyy), peleistä en tiedä. Jos on edelleenkin ilmaset worldwide postitukset niin hienoa, ja vielä hienompaa on jos pakkaavat eri paketteihin. Eli eikun kimppatilaus vetämään. On myös tapahtunut sellaista, että tulli on niputtanut samana päivänä lähteneet paketit, joissa on sama lähettäjä, yhdeksi. Mutta jos nuo tosiaan lähtee Ranskasta niin riskejä ei pitäisi olla.

Joo ja Nem ymmärsi tosiaankin pointtini totaalisen väärin, oli puhe kimppatilauksista eikä yksittäisen henkilön tarpeista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tiimuboy
Joo ja Nem ymmärsi tosiaankin pointtini totaalisen väärin, oli puhe kimppatilauksista eikä yksittäisen henkilön tarpeista.
Siis... HÄH? Mitenkähän ymmärsin juttusi väärin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Olen viimeisen vuoden aikana toiminut maksumiehenä varmaan yli 25 eri tilauksessa eri puolilta maailmaa - lähinnä Englannista, USAsta, Kanadasta ja Hong Kongista. Hyväksyin mukaan kauppoihin minulle tuntemattomiakin, kunnes eräs ostaja ei halunnutkaan lunastaa tilaamiaan tavaroita. Syynä oli liian pitkään venynyt tilaus, tilaajan mielestä siis. Minun rahanihan siinä olivat kiinni, joten tilaajaa ei hirveästi asia enää kiinnostanut.

Mitä tästä opimme? Minä ainakin sen, etten rahoita kenenkään täysin tuntemattomien peliharrastusta omalla Visallani tai Amexilla.

-=Pacdam=-

joo.. kyllä tuossa vaiheessa jo kun kimppatilaukseen lähtee pitäisi olla tiedossa se että lähetys voi myöhästyä ja jos on kerran jotain tilannut niin silloin tavara pitäisi kyllä myös lunastaa vaikka olisikin myöhässä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tiimuboy
DVDBoxOffice on nykyään aika huono lafka ainakin DVD elokuvien osalta (hitaat toimitukset + halvempiakin löytyy), peleistä en tiedä. Jos on edelleenkin ilmaset worldwide postitukset niin hienoa, ja vielä hienompaa on jos pakkaavat eri paketteihin. Eli eikun kimppatilaus vetämään. On myös tapahtunut sellaista, että tulli on niputtanut samana päivänä lähteneet paketit, joissa on sama lähettäjä, yhdeksi. Mutta jos nuo tosiaan lähtee Ranskasta niin riskejä ei pitäisi olla.

Jep tuo hitaus on kyllä aivan totta mutta kyllä sen kestää :) Kolme viikkoa on ollut maksimi mitä mulla on kestänyt. Hinnat ovat kyllä mielestäni edelleen kohtalaiset, varsinkin peleissä.
 
Selittäkääs nyt tyhmälle mitenkä toi freeloader toimii
tiedän kyllä että sillä voi pelata NTSC pelejä yms mutta mitenkä?

Jos kimppatilaus tulee niin olis ihan kiva tietää, en meinaa omista Visaa ja olis kiva saada Zelda ja Metroid Prime jo nyt (en jaksa odottaa).

Eivätkös nuo pelit ole hieman halvempiakin kun tilaa ulkomailta? (plus kaikki kuljetus kustannukset yms)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Casq
Selittäkääs nyt tyhmälle mitenkä toi freeloader toimii
tiedän kyllä että sillä voi pelata NTSC pelejä yms mutta mitenkä?

Freeloader levy sisään, käynnistä kone, seuraa ohjeita televisio ruudulla ja vaihda sisään import-pelilevy. Että näin.


Jos kimppatilaus tulee niin olis ihan kiva tietää, en meinaa omista Visaa ja olis kiva saada Zelda ja Metroid Prime jo nyt (en jaksa odottaa).

Tuota tuota. Todennäköisesti Zelda ja Metroid Prime ehtivät ilmestymään ihan virallisesti Euroopassa ennen Freeloaderia. Tässä vaiheessa ei kannata rynnätä tekemään tilauksia ulkomailta. Voi käydä meinaan niin, että pöydällä pölyttyy ameriikan tuliaisina kasa pelejä, samaan aikaan kuin naapurinkakarat tahkovat jo Zeldaa yötä päivää.
 
Jaa se on noin helppoa, odotin jotain kikkailua muistikortin kanssa.
Kuulostaa idioottivarmalta systeemiltä.

Eikös Metroid Prime tule Maaliskuussa?
ja Zelda tulee "vasta" Toukokuussa.

Euroopan julkaisut
En tiedä sitten kuinka luotettava toi on.

Ehkä sitä Primeä voi juuri ja juuri odottaa
mutta Zeldasta en tiedä.
 
yllätys yllätys

Datel's Freeloader - a boot disc designed to allow multi-region gaming on the gamecube - has been put back. Again.

The codejunkies website has given a new tentative release as "February 2003".

This is the squillionth time the product has been delayed. The delays in the past have been due to "The Annual Datel Hundred Metre Whimpering Hissy Fit", "That time Todd got maple syrup on the GameCube" and "Divine Intervention".*
 
Ylös Bottom