Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heman

Cerbeross

New Member
Siis eikö joskus ollu puhetta että Heman peli tulee? voi luoja lapsuuden paras muisto.. ja peli siitä mitään tietoo???
 
Kyllähän tuo peli ainakin oli hyvää vauhtia tulossa, tosin en ole kuullut koko projektista mitään uutta n. puoleen vuoteen.

Skeletor on kingi! :cool:
 
Kannattaa tsekata, miltä nuo "legendaariset" He-Man -ukkelit näyttivätkään:

Ai hemmetti!

Kyllä tuli muistoja lapsuudesta mieleen kun tunnisti noita ukkoja mitä itsellä ja kavereilla oli sillon.

Pitänee varmaan mennä penkomaan vanhempien kellariin jos vaikka löytyis kaikkee kivaa He-man tavaraa.:D

He-Man oli ihan ykkösjuttu. Ja ritari-ässä kans.:D
 
Muistattekos vielä niitä pieniä sarjakuvavihkoja mitä sai niiden lelujen mukana? Löysin niitä juuri melkoisen hivakan tuolta kellarin perukoilta. Huh, mikä nostalgiapommi!! Nyt niistä ymmärtääkin jotain - 1980-luvulla ei englannin taito ollut vielä kovin hyvä.
 
Mulla on noihin sarjakuviin liittyvä AITO huvittava tarina:
Lukekaa jos haluutte, tää tapahtu sitte mulle ihan oikeesti!

Ku olin pieni ni mutsi oli perhepäivähoitaja (ja on edelleen) ni tultiin jostain retkelt kotiin ja oikastiin takapihan kautta omenapuiden ohi.

Meikäläinen ku ei oikeen hyvin nää ni juoksin sitte omenapuun oksaan ja tuli saakelinmoinen haava tohon poskeen eikä siin sitte muuta ku puolarmetsän sairaalaan...

Broidi vei ja mutsi anto mulle muistaakseni Skeletorin mukaan lohdutukseks. :)

Sairaalas ku ne hoitsut yritti puuduttaa tota mun poskee ni tappelin vastaan niin saakelisti, et meni puudutuspiikki poskest läpi. :(

Sillon ku ne tappeli sen puuduttamisen ja "mun valmistamisen" siihen et se lekuri ompelis mun posken ni se lekuri lueskeli sen Skeletorin mukana tullutta sarjista :D

Niin ja sitte ku kaikki oli ohi ja oltiin lähös ni vilkutin ilosena takas ja sanoin: Hei hei, oli hauska tavata!

Tota on sitte huvittuneina jälkeen päin muisteltu.


Nii, ja sellanen viel et mul on viel tallella sellanen saakelin iso laatikko kaikkee He-Man ja Ghostbusters krääsää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
http://www.tdk-mediactive-us.com/corporate/press/

Tuolla oli peli HE-MAN: POWER OF GRAYSKULL. En vaan päässyt tällä selaimella katsomaan tuleeko muillekin kuin GBA:lle.
TDK Mediactive owns the exclusive rights to publish interactive Masters of the Universe games for console systems manufactured by Sony, Nintendo® and Microsoft, as well as for the PC . The publisher currently has additional titles in development for release in fall 2003.
 
#ISO PIIITKÄ HUOKAUS# Vielä puuttuu peli Transformersseista.... siinä sitä oli vasta jotain! ;)
 
loppuvuonna 2003 on tulossa peli nimeltänsä Knight Rider eli ritariässä, pelintekijöinä saksalainen Davilex/Koch media, näin luin suomalaisesta Pleikkari2 lehdestä numero 15 mahtaakohan tuo taas pitää paikkaansa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan El Magico
#ISO PIIITKÄ HUOKAUS# Vielä puuttuu peli Transformersseista.... siinä sitä oli vasta jotain! ;)

Jep, Transformerssit vetäisi He-mania turpaan koska vaan ja missä vaan! Ja kyllä! vilkaiskaapa

tätä !!!
Mitä herkkua, kun pääsee olemaan itse Optimus Prime!

edit: Taikka omana (silloinen) suosikkinani Bumblebeenä vetämään niitä Decepticoneja turpaan! ...lisäsin tämän jälkikäteen koska en muistanut enään nimiä... =/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom