Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Mut ettehän te plegepojat tee mediaominaisuuksilla mitään, kun te halusitte vaan pelikoneen.
Ehkä teitä on kuunneltu. :)
Tämä avautuminen ei ole suunnattu sinulle henkilökohtaisesti, mutta nostan tämän nyt esimerkkinä viime päivinä velloneeseen keskusteluilmapiiriin. Vaikka kyseessä olisi vilpitön kehu, siihenkin täytyy vastata kuittailemalla "vastapuolelle" jollain tapaa. Tätä on ollut havaittavissa erityisen vahvasti tuolla 8. sukupolven konsolien -ketjussa. Tuollaisella piikeillä ja vastaheitoilla ei tee kuin vahinkoa. Se vain syventää niitä täysin turhia "juoksuhautoja" ja luo yhä vain vihamielisemmän kuvan siitä eri konsolivalmistajan tuotteesta pitävästä.

Juhani Tammista lainatakseni: "Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa (vastustajasta), niin keep your fucking mouth shut." Eli kauniimmin pyydettynä, lopettakaa nyt hyvän sään aikana tuollainen loputon naljailu ja irvailu. Jos haluatte nauraa, naurakaa oman lempparinne vastoinkäymisille.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Mitä henkilökunnan jryi edellä, sitä muut perässä. Kaverihan oli/on pahimpia trolleja välillä.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Mitä henkilökunnan jryi edellä, sitä muut perässä. Kaverihan oli/on pahimpia trolleja välillä.

Hieno on kasvatus ollu jos "väkivaltaan" vastataan samalla mitalla aina takaisin. Ja jopa silloin kun toinen on asiallinen.
 
Vastaus: PlayStation 4

Lienee turha tuoda tähän keskusteluun kaikkien aikojen fiaskoa mitä julkaisukonsoleiden vikaprosentteihin tulee.

Sen suurempia leirinuotioita sytyttelemättä lienee syytä korjata virheellinen väittämä. Eiköhän tuo kyseenalainen ennätys kuitenkin mene fat-mallin PS3:lle, jossa vikaprosentti oli pyöreät 100 % - Sonyhan joutui kieltämään asiakkaitaan käyttämästä konsoliaan:
Playstation 3 owners should 'stop gaming'
http://www.bbc.co.uk/newsbeat/10058914
 
Vastaus: PlayStation 4

Eiköhän tuo kyseenalainen ennätys kuitenkin mene fat-mallin PS3:lle, jossa vikaprosentti oli pyöreät 100 % - Sonyhan joutui kieltämään asiakkaitaan käyttämästä konsoliaan:
Kyseessä oli tasan vuorokauden ajan vaikuttanut bugi. 2. maaliskuuta 2010 kaikki nuo konsolit toimivat jälleen normaalisti. Laitteet eivät siis vikaantuneet pysyvästi, vaan haittaa kesti yhden päivän ajan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kyseessä oli tasan vuorokauden ajan vaikuttanut bugi. 2. maaliskuuta 2010 kaikki nuo konsolit toimivat jälleen normaalisti. Laitteet eivät siis vikaantuneet pysyvästi, vaan haittaa kesti yhden päivän ajan.

Kaikenlisäksi se ei edes estänyt pelaamista. Itselläni taisi jäädä pari trophyä samatta tuon takia, jotka sitten jouduin uudestaan pelaamaan. Aiheuttiko tämä jotain muutakin ongelmaa?
 
Vastaus: PlayStation 4

Toisin sanoen laitteiden vikaantumisprosentti oli mainitut 100, mikä tosiaankin on alan ennätys.
Mielestäni asiat eivät ole millään tapaa keskenään verrannollisia. Laitteen vikaantumisprosentilla yleisesti tarkoitetaan sitä, kuinka suuri osuus myydyistä laitteista vaatii laitteen lähettämistä huollettavaksi tai vaihdettavaksi.

Tuo ApocalyPS3-bugi kaiken lisäksi on ilmeisesti saatu korjattua firmware-päivityksellä, sillä tämän vuoden maaliskuun ensimmäiseänä päivänä (eli neljä vuotta myöhemmin) ei enää kuulunut maailmalta tapauksen uusiutumisesta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mielestäni asiat eivät ole millään tapaa keskenään verrannollisia. Laitteen vikaantumisprosentilla yleisesti tarkoitetaan sitä, kuinka suuri osuus myydyistä laitteista vaatii laitteen lähettämistä huolettavaksi tai vaihdettavaksi.

Tuo ApocalyPS3-bugi kaiken lisäksi on ilmeisesti saatu korjattua firmware-päivityksellä, sillä tämän vuoden maaliskuun ensimmäiseänä päivänä (eli neljä vuotta myöhemmin) ei enää kuulunut maailmalta tapauksen uusiutumisesta.

Mä oon tässä asiassa TT-2k:n puolella. Vaikka bugi olikin nolo ja ongelmallinen, ei se ole ollut missään nimessä syy laitteen huollattamiseen. Sen sijaan vanhat xboxit "kuolivat" kaikki samalla tavalla RROD-virheilmoituksen saattelemana.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mielestäni asiat eivät ole millään tapaa keskenään verrannollisia.

Jos nyt halutaan vääntää myös laitteistovirheen vaatimien korjaustoimenpiteiden mittakaavasta, RROD-ongelmahan oli korjattavissa selkeästi nopeammin kuin viallinen kellopiiri...
 
Vastaus: PlayStation 4

Jos nyt halutaan vääntää myös laitteistovirheen vaatimien korjaustoimenpiteiden mittakaavasta, RROD-ongelmahan oli korjattavissa selkeästi nopeammin kuin viallinen kellopiiri...
Toinen näistä ongelmista "korjasi" itse itsensä 24 tunnissa, toinen söi miljardia dollaria yrityksen kassasta.

Mutta äh, tämä on täysin naurettava ja typerä vertailu, joten lopetan tähän.
 
Vastaus: PlayStation 4

Toinen näistä ongelmista "korjasi" itse itsensä 24 tunnissa, toinen söi miljardia dollaria yrityksen kassasta

...ja toinen valmistaja korjasi asian tosiaankin omia kustannuksiaan säästämättä: laittamalla lähetin henkilökohtaiselle käynnille asiakkaan luo - toinen taas julkaisemalla lehdistötiedotteen, jossa asiakasta kiellettiin käyttämästä ostostaan.

(Joten eiköhän tämä kieltämättä sivuraiteelle ajautunut historian vääristelyn korjaaminen tosiaan ollut tässä. :) )
 
Vastaus: PlayStation 4

...ja toinen valmistaja korjasi asian tosiaankin omia kustannuksiaan säästämättä: laittamalla lähetin henkilökohtaiselle käynnille asiakkaan luo - toinen taas julkaisemalla lehdistötiedotteen, jossa asiakasta kiellettiin käyttämästä ostostaan.

(Joten eiköhän tämä kieltämättä sivuraiteelle ajautunut historian vääristelyn korjaaminen tosiaan ollut tässä. :) )

Toisen tuotteen tilalle tuli korvaava tuote ja toinen korjaantui itsekseen...
Ei tämä nyt aivan vastaavaa "rikkoutumista" kyllä ole!
;)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ja pointtisi oli?

Se että minulle on ainakin tullut jo 4x selväksi että Lebe ei tykkää plussasta. Voi elämän kevät, aina on joku joka ei siitä siitä tykkää.

Huvittavintahan tässä on se että siitä huolimatta maksat siitä. Ja neuvoit aikaisemmin muita tilaamaan vaan pari kuukautta kerrallaan vaikka itse olet vuositilaaja. ;)

No en jatka, jatka sinä puolestasi maailman tappiin asti plussan haukkumista ja minä puolestani koetan jatkossa vältellä sun vuodatuksia täällä. Onhan tuo ignore nappikin kai olemassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Se että minulle on ainakin tullut jo 4x selväksi että Lebe ei tykkää plussasta. Voi elämän kevät, aina on joku joka ei siitä siitä tykkää.

Huvittavintahan tässä on se että siitä huolimatta maksat siitä. Ja neuvoit aikaisemmin muita tilaamaan vaan pari kuukautta kerrallaan vaikka itse olet vuositilaaja. ;)

No en jatka, jatka sinä puolestasi maailman tappiin asti plussan haukkumista ja minä puolestani koetan jatkossa vältellä sun vuodatuksia täällä. Onhan tuo ignore nappikin kai olemassa.
En mä sitä hauku. Mä vaan kerron tämän saman asian jok'ikinen kerta, kun joku sanoo "pelkästään 70 peliä vuodessa on tarpeeksi hyvä syy hankkia Plussa".
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

JA sehän tuo paljon lisäarvoa keskusteluun. :rolleyes: Jollei sulla oo pistäny vielä silmään niin olet vahvasti vähemmistössä, suurin osa plussan tilaajista on varsin tyytyväisiä. Se että joku kertoo olevansa tyytyväinen ei ole ihme koska valikoima on monen mielestä hyvä.

On typerää kritisoida koko ajan plussaa ja maksaa siitä. Lopeta hyvä mies plussan tilaus josse sinusta on niin huono. Osta nyt se Xbox one ja livepaketti niin sun ei tarvi kitua paskojen plussapelien parissa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

JA sehän tuo paljon lisäarvoa keskusteluun. :rolleyes: Jollei sulla oo pistäny vielä silmään niin olet vahvasti vähemmistössä, suurin osa plussan tilaajista on varsin tyytyväisiä. Se että joku kertoo olevansa tyytyväinen ei ole ihme koska valikoima on monen mielestä hyvä.

On typerää kritisoida koko ajan plussaa ja maksaa siitä. Lopeta hyvä mies plussan tilaus josse sinusta on niin huono. Osta nyt se Xbox one ja livepaketti niin sun ei tarvi kitua paskojen pleikkapelien parissa.

Enhän mä siitä "koko aikaa" maksakaan. Kerranhan mä tästä maksoinkin (12+1 kk tarjous). Enemmän mua ihmetyttää se, miksi SÄ jaksat messuta mun Plussa-jäsenyydestä. Ja Pleikkapelithän ei ole paskoja, ei yritetä tässä nyt vääristää mun sanomisiani.

Sehän tästä hauskaa tekisikin, jos kritisoisin plus-pelien laatua ja mulla ei olisi plus-jäsenyyttä. Voi veljet.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ehdin jo korjata plussapeleiksi (typo) mutta anyways: yleensä jos minä olen tyytymätön johonkin, äänestän jaloillani enkä spämmää foorumia tasaisin väliajoin kertomalla kuinka huono palvelu se minusta on. Siksi siis.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ehdin jo korjata plussapeleiksi (typo) mutta anyways: yleensä jos minä olen tyytymätön johonkin, äänestän jaloillani enkä spämmää foorumia tasaisin väliajoin kertomalla kuinka huono palvelu se minusta on. Siksi siis.

Mut spämmäät sit jos joku ei tykkää jostain, mistä sä tykkäät?

Mä en keksi mitään muuta syytä, miksi sä jaksat meuhata tästä asian vierestä näin paljoa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ehkä haluan lukea tästä ketjusta uutta infoa ja tietoa koskien plussaa eikä tasaisin väliajoin sun vuodatusta siitä kuinka tää palvelu on paska? Varsinkin kun saat sillä aina aikaan parin sivun vastakeskustelun aiheesta.
 
Ylös Bottom