No en mitään syväluotaavaa analyysia pelistä anna koska olen pelannut vasta 3-4 kenttään läpi.
Ja kyllä tämä ihan tasohyppelypeli on, eli oikeaan paikkaan laitoit.
Ekaksi pisti silmään tolkuttoman pitkät latausajat. Onhan se pelialue aika laaja mutta minuutin pituisia latauksia niin se on musta jo liikaa. 50/60hz optio löytyy, mutta itse en pystynyt NTSC moodissa pelaamaan koska osa graffoista joutuu kuvaruudusta ulos. PAL-moodissa taas jää surureunoja 2 cm ylös ja alas, ei hyvä. Grafiikka on ihan Disney laatua, tosin pelihahmojen huulisynkat on päin mäntyä. Peli ruudunpäivitys myös tökkii välillä tosi pahasti.
Pelattavuudesta en nyt vielä osaa paljon sanoa, mutta itselleni ei kyllä kolahtanut oikein mitenkään. Kyllä esim. Jak&Daxter tän pelin voittaa melkeimpä joka osaalueella. Syy muuten miksi en pitempään ole pelannut on se että peli jäi jumiin savetuksessa jolloin pelästyinkin pahemman kerran jos vaikka olisi rikkonut kaikki savet kortilta. Syynä jumiin voi olla se, että kortilla oli enää 60kb tilaa, mutta mene ja tiedä... (mulla oli aikaisempi tallennus eli se savetti sen päälle kun tilttas)