Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Herjaa parent id:tä

scorn

New Member
Eli missä voisi olla vika, kun en pääse liveen, se valittaa jotain, että vika on jossain vanhempien windows live idssä. Oon 19 vuotias, niin ei pitäisi edes tarvita mitään vanhempien sähköpostijuttuja. Ennen on toiminut normaalisti
 
Miten poistaa parent id käytöstä?

Miten siis ton parent id:n saa pois käytöstä? Sillon kun tein live tilin, niin olin alaikäinen ja tarvitsin vanhempien sähköpostiosoitteen tilini rekisteröitymisessä. Nyt olen kuitenkin jo yli 18 ja haluaisin saada tuon parent id:n pois tilistäni, koska se on alkanut ärsyttämään, kun en voi muuttaa kaikki tietoja ilman parent id:tä. Osaisiko joku auttaa millä saisin sen pois tilistäni? :confused:
 
Vastaus: Miten poistaa parent id käytöstä?

Sainkin asian jo selville, miten poistaa käytöstä. :)
 
Vastaus: Miten poistaa parent id käytöstä?

Sainkin asian jo selville, miten poistaa käytöstä. :)
Olisitko hyvä ja jakaisit ratkaisevan tiedon meille muillekin? Siitä voi olla kovasti apua, kun joku seuraavan kerran törmää samaan tilanteeseen.
 
Vastaus: Miten poistaa parent id käytöstä?

Olisitko hyvä ja jakaisit ratkaisevan tiedon meille muillekin? Siitä voi olla kovasti apua, kun joku seuraavan kerran törmää samaan tilanteeseen.
Kyllä, totta kai :) Eli tässä on linkki ohjeeseen. Toivottavasti tästä on apua kaikille, jotka tämän asian kanssa tarvitsevat apua. ;)
 
Ylös Bottom