Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Herkutteletko pelatessasi?

Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

Tuohon hamppariteline kuvaan lisäisin vielä sellaisen tölkkihatun mistä letkut tulee suuhun. Noituri pyörimään, bic macci huulilla ja pari tölkkiä kylmää cokista valmiina! Ai että.. :D
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

En yleensä herkuttele, mutta kahvia otan kupin aina mukaani vierelle. Varsinkin jos pelaan aamuisin tai aamupäivisin. Iltaisin en yleensä pelaa, mutta jos sattuu myöhäksi venymään pelit niin sen suurempia eväitä ei ole. Joskus on limpparia pullo vierellä, tai jotain muuta juotavaa. Muutenkin nykyään tullee suunnilleen jokainen pelisessio nauhoteltua niin ei siinä pahemmin passaa suu täynnä karkkia tai sipsiä rouskutella samalla :D Toki sitäkin olen tehnyt.
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

Mitään sipsiä ja muuta vastaavaa on turha syödä samalla kun pelaa. Ohjaimessa sen myötä samat rasvamäärät kuin voipaketissa.
Ehkäpä joku kuivaliha sopis hyvin pelihetkiin? Ei sormet menis tahmeiks ja on hyvää.

Juomana perus kokis tai vesi. Jos on tulossa pitkä peli sessio, vettä kannattaa välillä hörppiä ettei tule pääkipeäksi, siis näin mulla.
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

Itse olen välillä syönyt gta onlinea pelatessa kisojen välillä. Siinä ehtii hyvin tekemään vaikka leivän kun odottaa, että muut saa aikaiseksi äänestää seuraavan kisan. Tosin sen syömistä täytyy odottaa seuraavaan äänestykseen. Ei ole sormetkaan tuosta tahriintuneet. Pari kertaa olen tuon tauon aikana syönyt sipsejä ja silloinkin olen fiksuna laittanut jonkun ohkasen hanskan käteen syömisen ajaksi niin ei ohjain tahriinnu.
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

En yleensä herkuttele, mutta kahvia otan kupin aina mukaani vierelle. Varsinkin jos pelaan aamuisin tai aamupäivisin. Iltaisin en yleensä pelaa, mutta jos sattuu myöhäksi venymään pelit niin sen suurempia eväitä ei ole. Joskus on limpparia pullo vierellä, tai jotain muuta juotavaa. Muutenkin nykyään tullee suunnilleen jokainen pelisessio nauhoteltua niin ei siinä pahemmin passaa suu täynnä karkkia tai sipsiä rouskutella samalla :D Toki sitäkin olen tehnyt.

Hetkinen! Väitin olevani syömättä, mutta teetähän tulee sadeaamuisin juotua, jos pelikonsoli on kädessä!
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

Itsellä on myös sama käytäntö: ei mitään rasvaista sipsiä tms. samalla kun pelataan. Iljettävää rasvaa muuten ohjain täynnä. Silloin tällöin muutama olut/lonkero tai kahvikuppi. Siinäpä ne. Harvemmin tulee syötyä mitään omien lyhyiden (1-3 h) pelisessioiden aikana.
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

Ruokaa, sipsejä, makeisia, suklaata tai chilipähkinöitä. Juomana kahvia, limpparia, vissyä, kaljaa tai mitä alkoholia nyt sattuu löytymään.

Ohjaimet saa pyyhittyä puhtaaksi ja kaupasta uusia. (ei nuo nykyiset muutenkaan kauaa kestä) Kavereita jos tulee pelaamaan ja niitä vituttaa rasvaisella pelata ni sitte oma ohjain mukaan tai olkoon pelaamatta. Muutenkin hikoilevat ohjaimet iljettävän liukkaiksi saatana! :p
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

En syö koskaan. Olutta menee joskus. Limsaakaan en juo, kun en tajua miksi sitä sokerilitkua pitää edes juoda.
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

En syö koskaan. Olutta menee joskus. Limsaakaan en juo, kun en tajua miksi sitä sokerilitkua pitää edes juoda.

Minulle tuo limukan juonti taitaa mennä samaan kategoriaan kuin tupakan polttokin eli enemmän tai vähemmän pelkkä tapa mikä on jäänyt. Mutta onhan tuo jääkylmä limppari julmettoman hyvän makuista! [emoji6]
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

Pepsi Max ainoa oikea :D Mikään pakko pelatessa ei ole syödä, mutta jos karkkia tai jotain muuta herkkua löytyy niin tulee samalla naposteltua.
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

Täällä kanssa vedetään Pepsi Maxia, sitä kun saa halvalla 8 litraa. Ja Monsteria tulee kanssa kulutettua ihan kiitettävästi, vielä kun sitä saisi laatikoissa. Ottaa päähän kantaa niitä irtotölkkejä aina kaupasta. Karkkia tulee silloin tällöin napsittua, mutta pääasiassa juomalinjalla.
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

Syödään välivideoiden yms. aikana ja kädet pyyhitään ennen ohjaimeen tarttumista
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

Jotain juomista (vedestä alkoholijuomiin) aina välillä, naposteltavaa sitten harvemmin.
 
Tuosta Pepsi MAXista tulikin mieleen, että on muutama asia mistä en tule ikinä tinkimään, nimittäin: rasva, sokeri ym. lo-fat sonta mitä kaupan hyllyillä roikkuu ja joka paikassa tyrkytetään. Ruoassa pitää olla rasvaa, kermaa, suolaa koska ne antaa maulle sen viimeisen kunnon silauksen. Karkit, limsat ja muut, niissä pitää olla sokeria ja PALJON! [emoji1] nyt tekeekin mieli sipsiä, dippiä ja kunnon säkkiä Makuunin irtokaramellejä. Namskis..

Vaimo taas ei pysty juomaan perus sokeri litku limppareita vaan aina täytyy erikseen tuoda jotain helvetin light kokista taikka zeroa ja mitä niitä nyt on? [emoji1]
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

Rasvaiset ohjaimet on ällöjä, mutta sipsit on parhaita pelatessa. Viereen voi ottaa jonkun vähän kosten pyyhkeen, mihin aina pyyhkäsee tassut ennenkun alkaa räplää ohjainta. Ja sitten pelin jälkeen pyyhkäsee vielä ohjaimesta kakat veke.

Juomana uppoo useimmiten mehu. Suuhunkin kyllä kaikki mikä irtoo syötäväksi. Millon mitäkin. Sipsiä, karkkia, suklaata, pullaa, pähkylöitä, makkaraa! :D
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

Harvoin tulee mitään syötyä. Juomana menee ihan vesi tai olut. En kuitenkaan mitään alkoholijuomia ala täysillä vetämään pelatessa. (Ellei sitten kyseessä ole joku SingStar, jolloin mä juon paljon alkoholia.)
 
Vastaus: Herkutteletko pelatessasi?

Riippuu pelistä, jos on sellainen ettei vaadi jatkuvaa keskittymistä niin jotain karkkia tms. uppoaa, yleensä aina Novellen Plus Mango-Guava juomana :)
 
Ylös Bottom