Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikaeli
Ainakin näin etukäteen tämä vuosi näyttää paljon paremmalta kuin vuosi 2003. Uusia vedet kielelle nostattavia julkaisuja on luvassa vuoden jokaiselle kuukaudelle. Oman listan kärjessä on Steel Battalion-Line of Contact. Perässä tulee sitten Cthulhu, Halo 2 ja Pro Evolution Soccer. Rope rintamalla on tullut ja tulee todella paljon julkaisuja, joten ropettajat voivat olla tyytyväisiä.
Artikkeliisi viitaten myös minä olen kaivannut enemmän simulaattorimaista toimintaa ja esimerkiksi SW:Rogue Leaderin julkaiseminen Xboxille olisi todella mukava yllätys. Gamecuben saa tosin nyt niin halvalla, että toisen konsolin hankkiminen tuon pelin takia voisi olla paikallaan. Kunhan sen vaan saisi jotenkin uskottavasti perusteltua vaimolle ;-) Paikallaan olisi myös joku sotaisa lentosimu.
Strategia puolella PC jyrää aika selkeästä, mutta olen samaa mieltä siinä, että kyllä noista peleistä saisi ihan hyvän käännöksen aikaseksi myös konsoleille. Aikanaan sellainen sotapeli kuin Panzer General löysi tiensä myös PS onelle ja kyllähän sitä pleikkarillakin ihan mielellään pelasi, tosin PC versio oli toki paljon parempi. Olisi ihan hauska tietää kuinka paljon tuota pelia aikoinaan pleikkarille myytiin. Mutta taitaa olla vaan mielikuvituksen puutetta, että strategia pelejä ei konsoleille niin vaan tipu.