Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hiljaisempi 360, miten?

Vastaus: Hiljaisempi 360, miten?

Kyllä se on turha nykyboksilla yöllä pelata jos läheisyydessä koittaa joku nukkua. Mikroaaltouuni ilman PLING ääntä.

Kyllä täällä vain pelataan yölläkin. ;) Eikä ainakaan lasta ole haitannut. Tai naapureita. Ja kone on yhä julkaisun lähimainingeissa ostettu boksi. Eikä ole vielä hajonnut, kertaakaan. :)
 
Vastaus: Hiljaisempi 360, miten?

Tää hiljaisuus järjestyy sit tos 19. päivä ja siitä eteenpäin, ei pidä meinaan juurikaan ääntä kun pelaa kiintolevylle asennettua peliä.. ;) Ja se on fakta välillä enää muista että boxi on päällä kun tossa beta testaillu tota NXE. :)
Pelkästään cpu&gpu-tuulettimet pitää enemmän meteliä kuin PS3, ainakin minulla. En ihan vielä uusisi koko laitetta (julkaisussa hankittu) vaikka halvalla saisi. Odotan lisää parannuksia hiljaisuuteen, jos Microsoft niitä enää saa aikaiseksi.
 
Vastaus: Hiljaisempi 360, miten?

Pitäisi Boksin huomattavasti hiljentyä kun kohta tulee tämä uusi päivitys, joka mahdollistaa pelien ajamisen kovalevylle. Sitten ei enää tarvitse (toivottavasti) tuskailla mekkalan kanssa.
3090290.gif
3090260.gif
 
Vastaus: Hiljaisempi 360, miten?

Pelkästään cpu&gpu-tuulettimet pitää enemmän meteliä kuin PS3, ainakin minulla.

Falconkin voisi olla paljon hiljaisempi jos MS edes vähän panostaisi tuulettimien laatuun. Turhaa ininää pitävät monet..
 
Vastaus: Hiljaisempi 360, miten?

Falconkin voisi olla paljon hiljaisempi jos MS edes vähän panostaisi tuulettimien laatuun. Turhaa ininää pitävät monet..

Itse olen samaa mieltä, viime viikolla hommasin 360:n ihan kokeilumielessä josko sillä tulisi pelattua, mutta ei ei ei....naapuritkin häiriintyvät kun boxi huutaa viimeistä päivää. Eikä tosiaan tuo DVD-asemakaan o´le kovin hiljaisimmasta päästä...
 
Vastaus: Hiljaisempi 360, miten?

Viimevuonna oli Mikrobitissä juttu kuinka boxi hiljennetään. Lehden numero on 9/2007
Hiljensin nuiden ohjeiden mukaan oman XBoxin ja kyllä siitä hiljaisempi tuli.
Tuo DVD asema pitää vieläkin kohtuullista hurinaa, mutta jospa siitä seuraavan päivityksen jälkeen pääsisi eroon..

Eli bitumimattoa DVD aseman ympärille ja Talismoon Whisper Fan alkuperäisen tilalle.
 
Vastaus: Hiljaisempi 360, miten?

1. tuuletin vaihtunut whispermoon tai mikä olikaan. (selvä ero vaikka ei itsellä alkuperäinenkään ihan hillitön rääkyjä ollut) :confused:

Onko tuo talismoon whisper fan kuinka vaativa asentaa?
Kykeneekö siihen tälläinen perusjamppa ilman suurempaa pienelektroniikka kokemusta?
 
Vastaus: Hiljaisempi 360, miten?

Onko tuo talismoon whisper fan kuinka vaativa asentaa?
Kykeneekö siihen tälläinen perusjamppa ilman suurempaa pienelektroniikka kokemusta?

Helppoa se on, kun tarvii vaan laittaa piuha kiinni ..
 
Ylös Bottom