Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hinta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwertylizer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Hinta

Smirre sanoi:
Minusta pelkkä tilausvahvistuksen tekeminen ei vielä ole tuotteen sitova tilaaminen. Jos olisit jo maksanut koko loppusumman ennen kuin hinta nousi, niin sitten asia olisi jo erilainen. Silloin tuote pitäisi saada siihen hintaan minkä olet jo maksanut...

Oli tuo alustava hinta-arvio viesti siellä Wiin kohdalla ensimmäisenä tekstirivinä vielä lihavoituna

Tilausvahvistuksessa tuosta alustavuudesta mitään sanottu, ja maiksoin tilauksen jo silloin kun hinta oli 249. (tarkka päivämäärä 16.9)

Kuluttaja-asiamies oli sitä mieltä, että minun kuuluisi tuote saada tuohon hintaan, koska tuote on jo maksettu.
 
Vastaus: Hinta

Muistan myös nähneeni sen hinta-arvio tekstin, useampaan kertaankin sivua vilkuilin, mutta tosiaan jos olet jo rahat maksanut tai ns. ostanut tuotteen, niin olisihan se ihan rehtiä saada sillä hinnalla.

***
Ostin GC:n aikanaan, kun sen hinta putosi alle kahden sadan (199e) ja silloin oli päivän selvää, että koneen hankin mahdollisimman pian. Voi olla, että jotain samanlaista odottelen nytkin ellei jouluna innostu :). Hinta ei sinällään ole paha, mutta mulle on muodostunut entistä vaikeammaksi perustella itselleni uuden koneen osto yleensäkin. 270 alkaa olla sellainen hinta, että maksaisin sen heti ellei mulla olisi jo muita pelikoneita kotona, mutta suurimman kilpailijan roolissa Wiille on siis vanhat masiinat ja DS. Saas nähdä tärkeintä olisi päästä arvosteluihin yms. käsiksi.
 
Vastaus: Hinta

Tuli semmoiset vaihtoehdot, että jos minusta tuntuu sitlä, että minua on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti niin rahat takas ja tilauksen peruutus tai sit vaan maksan sen porikymppää suomilisää. Yllättäen maksan, sillä nämä hintojen muutoksiin pidetettävät oikeudet ovat heillä, mutta mielestäni asiasta pitäisi olla myös tilausvahvistuksessa asiasta maininta, varsinkin jos tilaus on jo maksettu.

Valittaminen on hauskaa :D
 
Vastaus: Hinta

Straawberry sanoi:
Tuli semmoiset vaihtoehdot, että jos minusta tuntuu sitlä, että minua on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti niin rahat takas ja tilauksen peruutus tai sit vaan maksan sen porikymppää suomilisää.

Tokihan on olemassa muitakin vaihtoehtoja, joista yksi on se, että hoidat asian viranomaistietä ja Konsolinet päätyy parinkympin takia kuluttajaviraston mustalle listalle. Tähän asti Konsolinet on ollut hyvämaineinen paikka, joten ihmettelen kyllä firman tekemää linjausta.

Kannattaa tietysti arvioida itsekin, onko tämä asia tappelemisen väärti. Luullakseni kumpikin osapuoli on kuitenkin toiminut hyvässä uskossa, vaikkei tieto olekaan kulkenut kuten olisi pitänyt.
 
Vastaus: Hinta

"Wii-konsolin Euroopan julkaisuhinnaksi on ilmoitettu 249 euroa. Suomen maahantuoja ei kuitenkaan ole varmistanut hintaa. Julkaisupäivän erä loppuunmyyty, lisäeriä tulossa heti julkaisun jälkeen."

Lukeehan tuo siellä vieläkin. Varmaan unohtaneet editoida sitä kuvausta.
 
Vastaus: Hinta

Calathia sanoi:
WHAT... and WHY?

Eiköhän Wiitä nyt kuitenkin riitä ainakin avauspäiväksi. Eri asia on sitten se tyhjeneekö hyllyt hieman myöhemmin.

269 Wiistä on muuten mielestäni aika suolainen hinta. Kai se vain on sen arvoinen... Itse en pelaamiseen ole ikinä panostanut noin suuria summia kerralla, enkä panosta nytkään (tätä taustaa vasten PS3:n hintapyyntö on absoluuttisen hullu). Wii saa tulla satasen alas ennenkuin sen hankin. Zelda polttaa näpeissä varmasti sitä ennenkin, mutta mieleni on näissä asioissa luja. Esim. DS:ää en ole ostanut, enkä osta. Opiskelijalla ei kuitenkaan ole mitään maailman suurimpia rahavarantoja...
 
Vastaus: Hinta

Ah, onneksi äitikkä on duunissa Kannelmäen prismassa ja saa 15% rabatsua joten oma wiini irtoaa siis hintaan 232 :p

Ja jos ruvetaan miettimään wiin hintaa innovaation ja "mitä uutta saat rahalla" pohjalta niin se on mielestäni 500 arvoinen. Siis aivan oikeasti.
 
Vastaus: Hinta

Calathia sanoi:
Ah, onneksi äitikkä on duunissa Kannelmäen prismassa ja saa 15% rabatsua joten oma wiini irtoaa siis hintaan 232 :p
Elektroniikasta se on -8%, peleistä -15%.
Jotku kyllä väittävät aina välillä että saa -15% myös konsoleista mutta itse en ainakaan Xboxista saanut kuin -8%.
 
Ylös Bottom