(Nyt tulee rankkaa typoo)
Eka pelikone, 1989-1990, NES. Sain vanhemmiltani joululahjaksi kun olin n.4v. taapero, (Pelinä tietty Super Mario 3 [Myöskin sain jonku Nipan futiksen ja Track & Field II:n]). Niitä sitten tohkeissani pelasin, kunnes kehiin tuli MegaDrive. Pelinä tietty (Jo elävä legenda) Sonic the Hedgehog 3. Sitä tuli väännettyä muutamia tunteja päivässä (Oi niitä aikoja, kun vain oma mielipide painoi pelien ostossa), eikä minkäälaista merkkiä kyllästymisestä. Myöhemmin tietty hommasin sille Sonic 1 ja 2:n, Sonic & Knucklesin (Sonic -fani kun olen

), ja muita mukavia. Oudoin ostokseni oli ehdottomasti Madden '94 MD:lle, en tajunnu pelistä yhtään mitään, mutta iloisesti pelasin (Ja hävisin aina). Sitten tuli PSX joka mullisti taas, ensimmäistä peliä sillä en muista, mutta ensimmäisten joukossa oli mm. Loaded, Tekken, Worms, jne... Myin PSX:n, ja ostin N64:n tilalle, kun se tuli, eka peli oli Mario Kart 64 (Yhä überpeli, vaikkei enään olekkaan mulla). Myöhemmin tuli niin mahtavia pelejä kuten GoldenEye, Mario 64, Pilotwings, Zelda: Ocarina of Time, Turok 2, ja muita mukavia. Sitten lähti 64 ja tilalle DC, ekana pelinä oli (Ja on edelleen mulla) Sonic Adventure. Muita mahtavuuksia oli/on mm.Record of Lodoss War, JSR, WWF: attitude, Shenmue, Quake, Unreal Tournie, F355(?), DoA2: LE, Crazy Taxi 1&2 + jotain muita classicoita.
No siinä se oikeastaan on (GB:istä tuskin on tarvis pitää mitään esitelmää). Toistaiseksi parhain pelikokemukseni on ollu DC:llä, kaikki sen pelit on hyviä (jos ei huomioida paria kelvotonta tekelettä). Tunti on päättynyt.