Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman 2 ja Silent Hill 2...Kukaan pelannut vielä?

astromatic

New Member
Hitman 2 ja Silent Hill 2...Kukaan pelannut vielä xboxilla?

Eli onko kukaan vielä pelannut noita pelejä (mieluiten läpi). Olisi kiva tietää noista peleistä vielä perus-suomalainen arvio, ennen kun ostan molemmat. mulla ei ole ps2:ta joten en ole tota silent hilliä ikinä pelannut, mutta resident evil on kuulemma lähellä tota pelä ja siitä olen pelannut kaikki julkaistut versiot läpi (paitsi GC:n). ja hitman 1 oli ihan jees (tosin todella vaikea)...kertokaa ihmeessä jos on kokemusta noista kahdesta pelistä xboxilla!?!
 
Lyhyesti:
Hitman2 on PALJON helpompi kuin alkuperäinen (minusta huono juttu)

Silent Hill 2 on erittäin pelottava 4:30 yöllä kaikki valot pois pelatessa ;)
Hieman näkyy tuo PS2 efekti graffoissa mutta tunnelma on todella kohdallaan.
 
hyviä on

Ostin molemmat tossa perjantaina, Hitmania en ole ehtinyt pelaamaan kuin ensimmäisen kentän, vaikuttaa ihan hyvältä.

Silent hill on aina silent hill :) jos tykkäsit ykkös osasta tykkäät varmasti myös tästä, suosittelen lämpimästi.
 
Ostin molemmat pelit ja silent hilliä olen nyt pelannut lähes koko päivän/yön ja on todella mielenkiintoinen (pelaan normal settingseillä molemmissa vaihtoehdoissa)...Hitman 2 vaikuttaa vähän siltä että täytyy paneutua oikeen kunnolla jotta pääsisi tehtävän läpi sillä tarkoitetulla tavalla, joten en siitä vielä osaa sanoa muuta kuin että loistava grafiikka ja ohjattavuus ym.
silent hill 2 ei oikeen graafisesti säväytä vaikka poistaisi sen filtteri-hommelin, mutta on silti juonellisesti aika "jännä" (tosin nyt jumissa siinä pelissä) ja ohjattavuushan siinä on aivan kauhea, mutta siihenkin tottuu...

Ei sitten muuta kuin että kertokaa vaan lisää kommentteja molemmista (loistavista) peleistä vaikka omistankin nyt molemmat.
 
Pelihän on upea, graffaltaan. Ohjaus vaatii vähän totuttelua kyllä. Yksi xboxin parhaista peleistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan astromatic
Ostin molemmat pelit ja silent hilliä olen nyt pelannut lähes koko päivän/yön ja on todella mielenkiintoinen (pelaan normal settingseillä molemmissa vaihtoehdoissa)...Hitman 2 vaikuttaa vähän siltä että täytyy paneutua oikeen kunnolla jotta pääsisi tehtävän läpi sillä tarkoitetulla tavalla, joten en siitä vielä osaa sanoa muuta kuin että loistava grafiikka ja ohjattavuus ym.
silent hill 2 ei oikeen graafisesti säväytä vaikka poistaisi sen filtteri-hommelin, mutta on silti juonellisesti aika "jännä" (tosin nyt jumissa siinä pelissä) ja ohjattavuushan siinä on aivan kauhea, mutta siihenkin tottuu...

Ei sitten muuta kuin että kertokaa vaan lisää kommentteja molemmista (loistavista) peleistä vaikka omistankin nyt molemmat.

Viddu ja mä kun menin tilaa SH2:nen!!
Siinähän piti olla graffat paljon paremmat kuin PS2:lla???
No toivotaan että peli muuten on kelvollinen vaikka graffat olisivatkin heikohkot...
Ja jos totta puhutaan moni ei pitänyt PS2-version grafiikoista ja kaikilla "meillä" oli odotukset X:n version paremmasta jäljestä!
Tottahan te puhutte siinä että sitä jälkeä ei pidä tuijottaa liikaa koska kokonaisuus ratkaisee viimesijassa mut saisi se ulkonäkökin olla kohdallaan kun kerran masiinassa riittää puhti!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99
Viddu ja mä kun menin tilaa SH2:nen!!
Siinähän piti olla graffat paljon paremmat kuin PS2:lla???
!"¤!#%!#&½!!:mad:

Valitsetko pelit grafiikan perusteella? Voi voi...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99
Viddu ja mä kun menin tilaa SH2:nen!!
Siinähän piti olla graffat paljon paremmat kuin PS2:lla???
!"¤!#%!#&½!!:mad:

No jopas on pahanlaatuinen grafiikkahuor...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99
Viddu ja mä kun menin tilaa SH2:nen!!
Siinähän piti olla graffat paljon paremmat kuin PS2:lla???
!"¤!#%!#&½!!:mad:

No ei hyvältä se sunkaan elämä näytä, kun graffojen perusteella pelis ostat...
 
Itseasiassa Silent Hillissä on paljon skarpimmat grafiikat kuin PS2:lla (osittain tietysti myös sen takia, että PS2:lla kuvan "kohinaa" ei saanut pois). Lisäksi ääniin on tuotu kolmas ulottuvuus, joka kyllä tuntuu keskiyöllä pelatessa ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Itseasiassa Silent Hillissä on paljon skarpimmat grafiikat kuin PS2:lla (osittain tietysti myös sen takia, että PS2:lla kuvan "kohinaa" ei saanut pois). Lisäksi ääniin on tuotu kolmas ulottuvuus, joka kyllä tuntuu keskiyöllä pelatessa ;)

Viimeisen kerran: PS2:lla SAA tuon "noise effectin" pois päältä. Xbox versiossa on paremmat grafiikat kuin PS2- versiossa, vaikka siinäkin hemmetin hyvät.

En tajua, miten teistä tämä peli ei ole näyttävä? Varjo/Valoefektithän on hemmetin hienoja ja tekstuurit PS2 peleistä näyttävimmät. Samaten se sumu... Pelin hahmotkin on yhtä hienosti tehty kuin RE-remakessa, vaikkakin niiden liikkeet ovat hieman tönkköjä. Kaiken lisäksi tuossa Xbox-versiossa on DD 5.1 äänet niin en menisi kyllä mistään valittelemaan. :mad:
 
Minun mielestä oli vaan hyvä että noise filtteriä ei saanut pois kuin vasta läpäisyn jälkeen (ps2). Kokeilin ilman ja suuri osa tunnelmasta katosi samalla. Grafiikka oli tarkotuksella karheaa, tuli semmoinen olo kuin olisi elokuvassa (kaikki tietää jotka katsellu jotain 7:nen sukupolven vhs-kopioo Evil Deadista). Harva peli on imaissut niin mukaansa, ja varsinkin yöllä tuntui kuin olisi oikeasti ollut paikan päällä!

No ehkä kaupunki näkymä oli hieman ankea, mutta sisätilat olivat mielestäni erittäin kauniit/kauheat.
 
Tota Hitmania en ole pelannu, mutta kyllä mun mielestä toi SH2 oli pleikalla kyllä ihan hyvä. Sitä oli oikeesti karmivaa pelata yöllä pimeässä huonessa. Äänet oli hyvin tehty ja mä voin vaan kuvitella miltä ne kuullostaa DD 5.1 :nä. Varmaan aika makeen kuullosta.
Ja mun mielestä se grafiikka oli hyvää pleikalla. Se valaistusefekti sillä taskulampulla oli hyvin tehty. Mutta nämähän on tietysti makuasioita. :)
On se SH2 varmaan "häiriintynein" peli tällä hetkellä mitä mä tiedän.
 
Hyvä peli!

Jeps, kyllä SH2:nen on hyvä peli!!
Tuli tuota naulailtua viikonloppuyöt ns. kuset housussa, heh!
Tunnelma on kohdallaan paremmin kuin missään muussa pelissä.
 
Mitä noihin pelien video/audio-visuaaliseen antiin tulee,niin kyllä ainakin minä noita kyttään erittäin tarkkaan ihan samalla tavalla kuin muitakin ominaisuuksia itseään kiinnostavasta pelistä,tärkeintä on minusta että peli on kokonaisuutena toteutettu hyvin,jos esim. pelissä on pelattavuus ja idea kohdallaan mutta grafiikat keskinkertaista tai kolikkopelimäistä arcade sontaa,niin ostamatta jää! Pieniä epäkohtia voi visuaalisuuden nimissä antaa tietysti anteeksi jos peli on muutoin erittäin laadukas ja innovaatiomaista kamaa,muussa tapauksessa ostamiset jää siihen...

Pelin tunnelman kannalta laadukas visuaalinen puoli on lähinnä tärkeä seikka,mutta on se vastaavasti niinkin että jos peli koreilee pelkästään graffoilla ja muu osuus pelistä on tyypillistä keskinkertaisuutta laihan tyypillisellä juonella höystettynä,niin sama juttu että rahat pysyy lompakossa!

:rolleyes:
 
Molemmat pelit tuli minullakin ostettua, eikä valittamisen aihetta ole ollut... Tosin vähän vaikealta tuntuu pitää näppejä erossa tuosta SH2:sesta nyt kun yrittää keskittyä pelkästään Hitman kakkosen pelaamiseen :D
 
Ylös Bottom