Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman 2 rulaa

  • Viestiketjun aloittaja raiden_3
  • Aloituspäivämäärä
Ainakin pitäisi tulla 4.10

Peli itsessään tuskin pettää, jos vain ykkösen tunnelma on säilytetty.
 
Oletkos ihan varma tuosta? Aika monella sivulla on myös merkattu 4.10... Mm. Play.com ilmoittaa sen ensi viikolla saapuvaksi ja on siellä päivälaskuripeliksikin se laitettu(Boxilla). Oli ykkösosa vikoineenkin sen verran loistava, että on kyllä odotukset aika pilvissä tuon osilta...
 
Se tulee 4.10. pelikauppiaan mukaan sitä on jo tilattu ja se tulee perjantaina.
 
yes

hyvällä säkällä saan sen jo tänään...:D
 
Re: yes

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Darkangel
hyvällä säkällä saan sen jo tänään...:D [/QUOTE´

No helvetii!!! Sitten välittömästi kommenttia kun pääset jyvälle pelistä. Jos peli on parempi kuin edeltäjänsä (joka sekin oli ihan OK), niin voi lompakko taas keventyä.
 
Näyttäisi ilmestyneen tänään. Kuten moni muukin peli. Pitänee kotimatkalla tarkistaa pelikauppojen hyllyjen tilanne.
 
Löytyykö tätä herkkua jo jostain? Meidän pelikaupasta ei valitettavasti löytynyt:( . Pettymys oli karvas kun eivät edes tienneet koska saavat.
 
No nettikaupoista ainakin VPD ja Konsolinet. Sekä mahdollisesti Player One, niistä kun ei ota selvää että onko se jo varastossa vai ei.
 
Jes nyt näyttää hyvältä boksin pelitarjonta.

-Hitman2
-Nfl 2003
-The thing

yms. mitä tänään on tullut

Lompakko kevenee kivasti''




NO KOMMENTTEJA PELISTÄ!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joutu sitten kanssa tämän ostamaan. Tuli ainakin mulle vähän niinkuin puun takaa koko peli, kun sitä ei kovin paljoa ollut hehkutettu. Todella positiivinen yllätys oli, todella pelattava kokonaisuus. Kontrolli ja kameraa toimii, grafikka on nättiä ja peli pyörii jouhevasti. Tunnelma on kohdallaan ja storykin on ihan jees.

Äkkiseltään tekoälykin näyttää olevan suurinpiirtein kunnossa ja kavereilla tuntuu olevan ainkakin 1000 kertaa herkemmät aistit, kun esim. POWin vartijoilla, jotka oli kyllä todella surullisia.

Jos hiiviskelyn ja räiskinnän yhdistelmä kiinnostaa, niin lämpimästi suosittelen hitman kakkosta!
 
Tuota... Pitäisiköhän minun viedä pelilevy vaihtoon, kun tuo musiikki pätkii ainakin ensimmäisen tehtävän aikana todella pahasti (taisipa kerran loppua kokonaan)? Peli jopa tilttasi kerran sen ensimmäisen puolituntisen aikana, kun sitä testasin...
 
Sama juttu mullakin... Veikkaisin, että tilttailut johtuvat juuri tuosta musiikin sekoilusta. Kun otin musiikit pois, loppui kaatuilut. No, eipä ne musiikit kovin kummosia olleetkaan. Jotakuinkin vitos tehtävän kohdilla oli myös kovasti ongelmia savejen lataamisen kanssa =( Sen jälkeen tosin toiminut ihan mukavasti. Ikävää tuollainen viimeistelyn puute. Loistava peli muuten (ehkä hiukan liian helppo tosin). Onko PS2 versiossa samanlaisia ongelmia?
 
Nyt pelasin uudemman kerran sen ensimmäisen tehtävän läpi, eikä musiikki temppuillut yhtään... Todella outoa, joku hetkellinen bugi se näköjään onneksi oli. Täytyy tästedes laittaa musiikit pois päältä heti, kun alkaa pätkimään. Ei oikein noin pienen "vian" vuoksi viitsisi lähteä vaihtamaan pelilevyä (varsinkin, jos muilla on samoja ongelmia). Täytyy myöntää, että pelissä on kyllä toistaiseksi parhaat Dolby Digital -äänet, mitä olen Xboksilla kuullut!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puhveli
(ehkä hiukan liian helppo tosin). Onko PS2 versiossa samanlaisia ongelmia?
Toivottavasti olet tajunnut ottaa vähintäänkin sen kesitason ja olla spoilaamatta hyvää peliä juoksemalla läpi "invaliidimoodilla" ?

Itse ainakin noteerasin helpoimman tason ylihelppouden välittömästi ja alotin uuden pelin sillä keskitasolla. Nyt ei todellakaan pärjää enää millään Rambo tekniikalla. Ja jos keskitasokin tuntuu helpolta, niin se vaikein ei varmaan tunnu! Sitä varten noissa peleissä on vaikeustaso valittavissa, että niitä käytetään ja niitä kannattaa tosiaan käyttää jos tuntuu liian helpolta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Tuota... Pitäisiköhän minun viedä pelilevy vaihtoon, kun tuo musiikki pätkii ainakin ensimmäisen tehtävän aikana todella pahasti (taisipa kerran loppua kokonaan)? Peli jopa tilttasi kerran sen ensimmäisen puolituntisen aikana, kun sitä testasin...

Morjens

Tarkistappa onko levyssä sormenjälkiä,on nimittäin aika tarkka tuo Xbox noitten sormenjälkien kanssa.Mulla Ampedissa loppu musiikit kokonaan kun oli sormenjälkiä,pyyhkäsin pois ja toimi moitteetomasti.
 
Onko nuo ongelmat miten yleisiä? Pitäis valita Hitman 2 ja Madden NFL 2003 väliltä, mutta en mä Hitmania osta jos se on buginen. Vai eikö niistä bugeista ole suurta haittaa?
 
Ylös Bottom