Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman 2 rulaa

  • Viestiketjun aloittaja raiden_3
  • Aloituspäivämäärä
Jokaises pelis o bugei, jossain vähän pieniä tai paljon isoja jne.
Mikään ei ole täydellinen(paitsi mä:D).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Toivottavasti olet tajunnut ottaa vähintäänkin sen kesitason ja olla spoilaamatta hyvää peliä juoksemalla läpi "invaliidimoodilla" ?

Joo, aluksi otin normal vaikeustason, mutta parin tehtävän jälkeen oli pakko vaihtaa experttiin. Yhtään tehtävää en ole ramboillut läpi, vaan tavoite on professional-luokitus... Mutta kyllä se läpijuokseminen expertilläkin helposti onnistuisi, jos vain haluaisi. :D
 
Nyt kyllä vähän rupesi nyppimään tämä Hitman kakkosen temppuilu! Olen parhaillaan sellaisessa tehtävässä kun at the gates ja peli on jo liian monta kertaa kaatunut, kun olen yrittänyt ladata edellisen saven... En kyllä vie peliä vaihtoon (nyt kun se on imenyt minut niin pahasti sisäänsä :D ). Tässä pelissä kyllä joutuu savettamaan & lataamaan aika useasti :)
 
Sama ongelma minullakin siinä tehtävässä, mutta sen jälkeen ei ole kaatunut enää kertaakaan... Olen jotakuinkin 6 tehtävää tuon jälkeen pelannut. Toivottavasti toimivuus paranee sinullakin. Aivan loistava peli! :D
 
Mulla tämä hitman 2 jumittaa kun se alkaa lataamaan seuraavaa missonia "at the gates":ista eli "shogun showdown" ja en siis pysty nyt sitten pelaamaan peliä enään ollenkaan. Ajattelin viedä sen vaihtoon, mutta todella ärsyttävää kun ne on julkaissut tuon pelin selkeästi testaamatta kunnolla toimivuutta...
 
Kun tästä pelistä olen sivusilmällä jo hieman juttuja tiiraillut ja PC-demoakin hädin tuskin viitsin kokeilla,niin OHO! Tämä peli vaikuittaisikin pirun lupaavalta,siis todella(positiivinen yllätys)! Eikä ole juuri missään pahaa sanaa tästä ilmoille vielä heitetty! Hahmojen ja esineiden reaaliaikainen dynamiikka uskottavan näköisine liikkeineen,teki kyllä muhun heti vaikutuksen ja vihujen AI,kun oikein bodykaarditkin ruumiintarkastuksessa havaitsee että onko aseita vällyn alla...ei auta kuin heittää ase-arsenaali pusikkoon sen jälkeen kun kukkalähetiltä on pienonkielellä puristettu paskat pihalle ja vaihdettu nurkan takana ulkoasua,heh heh!

Sitten vielä että pelityyli on suht.vapaamuotoista ja että kuvakulmankin voi valita ensimmäisen ja kolmannen persoonan välillä,mitä taas ei muistaakseni ykkösosassa voinut tehdä,eikä visuaalisuuskaan mitään ihan surkeutta ole,vaikka ei mitään huippuakaan,mutta uskottavan oloinen animointi ja sulavuus sekä suht.uskottava tunnelma hillityllä pelityylillä paikkaa tota puolta jo paljon,nyt sitä mietitäänkin,että olisko PC- vai sittenkin XB-version paikka? Nimittäin tuo kuitenkin kuulostaa omituisen ikävältä,että XB-versiota vaivaisi ajoittain kaatuilut,mikä taas on yleensä pc-pelien lastentauteja,ei niinkään konsolien,jos todella nuin on niin se on sitten PC-version paikka,vai olisko sitten vain niin,että XB:n pelimarkkinoille on päässyt osittain pikku viallinen satsi Hittiä??? Mulla on kyllä niin huono tuuri,että varmana tarttuis käteen vialinen kappale XB-versiosta! ;)

Käsittääkseni nämä PC-ja XB-versiot ovat aika samanlaisia myös visuaalisesti,pientä hallittua bumppia ja valaistus/varjo/sää- efektiä siellä täällä,eikä juuri muita jippoja,textuurit on silti hillityn onnistuineita,ainakin minusta...PC-demosta ihan kaikkia näitä efektejä ei vielä nää...mutta tuskin paikoin sentään pixel-ja vertex shader-efektien puolelle mennään XB-versiossakaan?

Onko muuten tossa XB-versiossa myös laajakuvaTV:n tuki mukana?

:rolleyes:
 
Laajakuvatuki pitäisi löytyä, ainakin minulla tv (36 -tuumainen Philips) laittoi laajakuvan automaattisesti päälle... On muuten todella nätin näköinen peli :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Laajakuvatuki pitäisi löytyä, ainakin minulla tv (36 -tuumainen Philips) laittoi laajakuvan automaattisesti päälle... On muuten todella nätin näköinen peli :)

No tuo nyt ei kerro vielä sitä,että Hitman2:ssa todella olisi laajis-tuki mukana,Halo-pelikään ei käsittämättömästi sitä sisällä vaikka koko ruutu tuleekin käyttöön. Kuvanlaatukin on aina hitusen parempaa laajakuvaTV:ssä jos toi tuki XB-pelistä löytyy ja kuva nimenomaan anamorfinen.

:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
No tuo nyt ei kerro vielä sitä,että Hitman2:ssa todella olisi laajis-tuki mukana,Halo-pelikään ei käsittämättömästi sitä sisällä vaikka koko ruutu tuleekin käyttöön. Kuvanlaatukin on aina hitusen parempaa laajakuvaTV:ssä jos toi tuki XB-pelistä löytyy ja kuva nimenomaan anamorfinen.

:rolleyes:

Kyllä siinä nyt se laajakuvatuki nyt vaan on. Ja jos sinun tv zoomaa/vaihtaa 16:9-moodiin Halossa niin telkkarissa vika.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan horna
Kyllä siinä nyt se laajakuvatuki nyt vaan on. Ja jos sinun tv zoomaa/vaihtaa 16:9-moodiin Halossa niin telkkarissa vika.

No ei se nyt telkun vika täysin aina ole,jotkut laajikset ei kuitenkaan välttämättä aina tunnista kaikissa tapauksissa kuvasuhde-moodeja ja jotkut XB-pelit ei välttämättä edes lähetä kunnolla scartilla ws-bittejä ja riippuu sittäkin,että millaset systeemi-asetukset Xboxiin on valittu,ei se ainakaan mua häiritse että Panasonikkini vaihtaa automaattisesti XB:n saralla 16:9-moodiin ja TV:n kuvasuhdetta nyt voi aina vaihtaa lennossa jos on tarvetta.

Ja hyvä juttu jos Hitman 2:sta todella widescreen tuki löytyy!
 
Mitä taas noihin satunnaisiin kaatuiluihin ja oikkuiluihin tulee,niin kuulema pc-version suhteen on ilmennyt myös samoja ongelmia,kyllä melkein pc-versio hankitaan tämän jutun takia,nimittäin milläs korjataan tollanen bugi XB-versiosta,kun ei vielä XB Live systeemikään pelitä? Eikä hittiin sellaista tukea edes ole,eli se siitä...PC-versiosta sentään tämä mahdollinen bugi varmasti vielä korjataan. Se mitä nämä XB-pelit vielä maksaa,niin pitäis perkele olla jo vimpan pääle optimoitu,että ei ainakaan tän sortin bugeja ilmenisi! :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Mitä taas noihin satunnaisiin kaatuiluihin ja oikkuiluihin tulee,niin kuulema pc-version suhteen on ilmennyt myös samoja ongelmia,kyllä melkein pc-versio hankitaan tämän jutun takia,nimittäin milläs korjataan tollanen bugi XB-versiosta,kun ei vielä XB Live systeemikään pelitä? Eikä hittiin sellaista tukea edes ole,eli se siitä...PC-versiosta sentään tämä mahdollinen bugi varmasti vielä korjataan. Se mitä nämä XB-pelit vielä maksaa,niin pitäis perkele olla jo vimpan pääle optimoitu,että ei ainakaan tän sortin bugeja ilmenisi! :mad:
Kyseessä on levyn lukemis ongelmat ja ilmeisesti niitä ilmenee vain ossassa bokseista. Boksilla saattaa olla ongelmia juuri jonkun tietyn levynkohdan lukemisen kanssa? Ko. ongelmat ilmenee nimittäin vain yhden tai kahden tehtävän aikana, jos silloinkaan? Ei kannata passata tätä huippupeliä kaatumispelkojen takia. Jos sulla on DD 5.1 äänet käytössä niin ainakin siinä tapauksessa suosittelen xbox versiota. Ja on se mutenkin mukavampi pelata isolta ruudulta sohvalla köllien, kun kyyhöttää koneen ääressä ja pelailla postimerkin kokoselta ruudulta. "siellä olemisen tunne" on heikompi pc:llä pelatessa ja juuri se on tässä pelissä se hieno juttu!

Itselläni ei ole kaatunut kertaakaan ja takana kymmeniä pelitunteja. Ei ole kaatunut koskaan mikään muukaan xbox peli ja ostin boksin 14.3.
 
Minä olen pelannut hitman 2 kerran läpi, eikä minulla ilmennyt missään vaiheessa tuollaisia ongelmia. Peli on todella hyvä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Kyseessä on levyn lukemis ongelmat ja ilmeisesti niitä ilmenee vain ossassa bokseista. Boksilla saattaa olla ongelmia juuri jonkun tietyn levynkohdan lukemisen kanssa? Ko. ongelmat ilmenee nimittäin vain yhden tai kahden tehtävän aikana, jos silloinkaan? Ei kannata passata tätä huippupeliä kaatumispelkojen takia. Jos sulla on DD 5.1 äänet käytössä niin ainakin siinä tapauksessa suosittelen xbox versiota. Ja on se mutenkin mukavampi pelata isolta ruudulta sohvalla köllien, kun kyyhöttää koneen ääressä ja pelailla postimerkin kokoselta ruudulta. "siellä olemisen tunne" on heikompi pc:llä pelatessa ja juuri se on tässä pelissä se hieno juttu!

Itselläni ei ole kaatunut kertaakaan ja takana kymmeniä pelitunteja. Ei ole kaatunut koskaan mikään muukaan xbox peli ja ostin boksin 14.3.

Nimenomaan! Itse noitakin positiivisia seikkoja tuli vielä pohdittua kertaalleen läpi ja sama juttu minulla ollut,että ei kyllä yxikään pelaamani peli Xbox julkaisun jälkeen ole vielä tiltannut(Halo,PGR,RSC,Wreckless ja Deadly Skies) ja kyllä konsolipelien ominaisuudet tottakai enemmän kiehtoo kuin PC:llä pelaten,myös se rentopeli-asento,heh heh! Mutta on se niinkin minusta,että fps-peleissä hiiri on kuitenkin ehdoton,mutta XB:n yxinpeleissä se nyt ei ole kuitenkaan välttämättömyys. Tarkoitan tällä sitä,että Halootakn kun tuli jokunen kerta verkossakin aikoinaan tahkottua mm. sinunkin kanssa,niin jotenkin sitä hiirtä näissä verkkopeleissä jäin kuitenkin kaipaamaan,tuleva Claw-systeemi saattaa korjata tulevaisuudessa tämänkin asian? Hitti nyt kuitenkin on puhtaasti yxinpeli,eli se hiirestä...

XB on ollut nyt jo jonkun aikaa mulla paketissa,kun ei ole mulle mieluisaa peliä juuri enää pukannut ja kun pari totaali pettymystäkin on joukkoon mahtunut...toi Wreckless oli vihonviimeinen ostos ja sen jälkeen olen näitä uusia XB-pelejä ruvennut kyttäämään vähän helvetin kriittisesti,ennen kuin raaskin jonkun kalliin XB-pelin ostaa,tota Wrecklessiäkin aikoinaan hypetettiin maasta taivaaseen ja laajakuvaTV:ssä toi näytti myös ihan skeidalta suruviivoineen,eli tätä peliä ei saanut venytettyä edes 16:9:lle ja itse pelinäkin toi oli mulle kaameeta arcade-sontaa jota en jaksanut pelata kuin muutaman hassun tuokion suu mutrulla.

Mutta Hitman 2 vois olla tosiaankin jo XB-versiona oston paikka ja huomenna ilmestyvä Colin McRae Rally 3.0,tuskin tulee näiden suhteen pettymyksiä. Tossa Hitissä on minusta "paikoin" vähän samaa tunnelmaa kuin Mafia:ssa,tosin XB-versiona toikin olis taatusti tunnelmallisempi(julkaistaan vasta maaliskuussa 2003).

:rolleyes:
 
*Off-Topic*

Minusta konsoleissa on juuri se ihana puoli, että "Pappa Betalar"-hemmot eivät tule selittämään, kun on uusimmassa hittipelissä paremmat graffat PC-llä. Konsoleilla kun on kaikilla sama lähtöpiste, ja se näyttää kaikilla samalta (telkkareiden erot poislukien). Toinen hyvä puoli on siinä, että konsolit ovat vakaampia, ja kolmas on, ettei tarvitse huolehtia onko peli varmasti yhteensopiva, vai tulisiko jollakin toisella näytönohjaimella parempaa jälkeä. Kiitos ajastanne.

*/Off-Topic*
 
Näinhän se vähän on,itsekkin tuli tuo XB myös siinä toivossa ostettua,että ei tarvisi aina sen pc:n hardwaren kanssa tuskailla ja kyttäillä frameja,että toimiiko uusimmat pc-pelit vielä omalla masiinalla sujuvasti vai ei ja voiko detailit lyödä vielä pohjaan jne...se ralli kun tulee myös aika kalliiksi pidemmän päälle,toinen seikka(ehkä tärkein mulle) on tuo,että XB:llä voi vielä vääntää näitä tulevia XB:n online-pelejä verkossa! Näillä näkymin PC on ymmärretysti kuitenkin "vielä" ylivoimasesti siinä asiassa paras alusta ja sen saralla myös pelitarjonta.Tosta XB Live:sta on kuitenkin kantautunut jo aika lupaavia huhuja,siis niiltä ketkä ovat tota päässeet jo testaamaan! :) Voipi olla että tulevaisuudessa ei pahemmin tarvi enää pc-peleihin kajota,sitä ainakin toivoisin! XB:n rauta on kuitenkin sitä luokkaa,että sille kyllä saadaan väsättyä/käännettyä-pelejä joita voi häpeilemättä verrata myös tuleviin pc-peleihin/versioihin,ihan hetkessä ei pc-pelit visuaalisuuden puitteissa ohi pölläytä,tietyistä syistä joista nyt en jaksa ruveta täällä sen enempää enää tarinoimaan. PS2:lla on kuitenkin tullut jo rajat vastaan,kuten tuli aikoinaan aika nopeesti PS ykköselläkin. Tota kuitenkin odotan,että pikku hiljaa rupee jo XB:llekkin tulemaan sen veroisia pelejä enemmän,tämä loppu vuosi vaikuttaisi jo hieman valoisemmalta!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
PS2:lla on kuitenkin tullut jo rajat vastaan,kuten tuli aikoinaan aika nopeesti PS ykköselläkin.
Aika nopeesti? Suurin piirtein neljä vuotta kesti ennenkuin PS1:n pelien graafinen taso ei enää (huomattavasti) parantunut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Aika nopeesti? Suurin piirtein neljä vuotta kesti ennenkuin PS1:n pelien graafinen taso ei enää (huomattavasti) parantunut.

Niin...tarkoitin että jos pc-pelien visuaalisuuteen tätä seikkaa vertasi ja paraneehan niiden muidenkin alustojen pelien taso jatkuvasti. on kuitenkin totta että PS One pelien laatu parani ajan mittaan aika paljonkin,siis yleisesti ottaen.Mutta ei se silti sitä tarkoittanut että sen pelit olisivat muutaman vuoden jälkeen olleet edelleen graffojen suhteen kovinkaan vertailu kelposia jos joitakin samoja pelejä pälyili pc-puolella.pc-pelit ovat aina olleet sellaisia että ne ovat olleet visuaalisuuden suhteen edellä konsolipelejä,mutta nyt tuntuisi siltä,että XB saattaa olla tämän suhteen pidempään voimissaan kuin muut tämän astiset konsolit,nimittäin vasta ensi vuonna alkaa tulla ensimmäisiä pc-pelejä jotka tukevat kunnolla esim. GF3/GF4 ti korttien ominaisuuksia,XB:n saralla sellainen oli jo Halo ja pc-puolella pelillisesti surkee Aquanox,meneekin sitten ehkä taas muutama vuosi ennen kuin seuraavan sukupolven käänteen tekeviä 3D-korttien ominaisuuksia aletaan hyödyntämään pc-peleissä laajemmin.GF/GF2-tasoisilla korteilla kun porskutellaan vieläkin pc-pelien visuaalisuuden suhteen ja siitä on sentään jo aikaa kun ensimmäiset GF:t ilmesty ja niidenkin pääasiallinen kehitys oli vain nopeus edeltäjinsä verraten(TNT/TNT2) ja toinenhan juttu on tuo DirectX-rajapinta mitä XBoxikin tukee jne...
 
Hitman ongelmia

Originaali viesti:SamTheMan
Jäsen

Tuota... Pitäisiköhän minun viedä pelilevy vaihtoon, kun tuo musiikki pätkii ainakin ensimmäisen tehtävän aikana todella pahasti (taisipa kerran loppua kokonaan)? Peli jopa tilttasi kerran sen ensimmäisen puolituntisen aikana, kun sitä testasin...


Mulla on täsmälleen samoja ongelmia. Peli tiltannut jo paristi latausten aikana, ja musiikit piti ottaa päältä pois. Harmi sillä juuri musiikki puoli on Hitmanissä hoidettu todella hyvin.
:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
...Tarkoitan tällä sitä,että Halootakn kun tuli jokunen kerta verkossakin aikoinaan tahkottua mm. sinunkin kanssa,niin jotenkin sitä hiirtä näissä verkkopeleissä jäin kuitenkin kaipaamaan,tuleva Claw-systeemi saattaa korjata tulevaisuudessa tämänkin asian? Hitti nyt kuitenkin on puhtaasti yxinpeli,eli se hiirestä...
Nojoo...itseasiassa Halon kontrolli on aivan kurko ja erottelee jyvät akanoista paremmin kuin puuceella hiiri+näppis. Tarkotan siis, että hiirinäppiksellä tasoerot ei tule niin hyvin näkyviin kuin Halossa pädillä. En nyt osaa paremmin perustella, mutta niin se vaan on...ja mun mielestä se on hyvä niin. Toivottavasti käsität pointin. Itse en ole hiiri näppistä kaivannut, vaikka olenkin vanha PC-FPS peluri.

Voin muuten kertoo, että sillä aikaa kun sun boksi on ollut laatikossa niin me ollaan vaan treenattu ja kehitytty. :D Nyt on Zediccus ja muut joskus aiemmin täysin mahdottomilta tapettavilta tuntuneet hurrit vastaantulijoita...ja jumalauta, mutta professionaali-hurrien piiskaaminen on sitten siistiä!

Halon multiplayeriin ei nähtävästi kyllästy koskaan? Tai ainakaan me ei olla kyllästytty! :)

Olisi muuten kiva taas pitkästä aikaa törmätä suhunkin linjoilla...ja sananmukasesti, eli warthogilla tietenkin. :D

Topiciin palatakseni voisin todeta, että toivottavasti olet jo tajunnut hankkia Hitmanin, se on sen arvonen jos vaan taktinen hiippailu-räiskintä vähänkin kiinnostaa.
 
Ylös Bottom