Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman 2:silent assasin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tobias_Rieper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tobias_Rieper

New Member
Onko kellään tietoa koska hitman 2:nen tulee ps2:lle? Koska ykkös osa oli aivan omaa luokkaa niin toivottavasti myös kakkos-osa on vähintään yhtä hyvä.:)

Kyllä se joissain määrin esim. graafisesti peliä hiotaan ja myös pelillisesti. Pelissä ei tekijöiden mukaan ole juuri lainkaan ramboilua (esim. Traditions of Trade-mesta ykkösessä) vaan pikemminkin peliin on panostettu hiiviskely puolella. Ja taas kerran kentän kuin kentän voi läpäistä monella eri tavalla. Peliä on lupailtu maalis-huhtikuussa, joten emmehän me tässä kauheasti joudu odottelemaan :).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Randall
Alkaa vissiin ton julkaisu lähenemään. Sormet syyhyää jo...

Ei nyt ihan viellä , syksy on uusi julkaisu ajan kohta ainakin Eidos/ IO interactive on näin lehdistö lausunnossa sanonut...

Hmm... ei oikeen tiedä mitä tässä jatkossa ostais kun on niin paljon hyviä pelejä tulossa. Nytkin ois lähes 20 kunnon peliä tiedossa. :( Mutta Hitman 2 on selvästikkin yks niistä kahestakymmenestä. :p

Ykkönen kaatu ainakin mun osalta älyttömään vaikeusasteeseen.... pelasin kakkosen demoa ja siinä oli sama ongelma.. päädyin sitte easy-tasoon ja räiskin radan läpi jolloin pelistä hävisi hohto! boksin takakanteen pitäis pistää varoitus: EI TYHMILLE!:(

Hitman 2 goes gold : Eidos announces that the sequel to Hitman is complete for all platforms--PC, Xbox, and PS2.

Tosiaan saa nähdä pitääkö annetut ajat julkaisusta paikkaansa euroopan kohdalla, mutta kuitenkin tämän viikon aikana pitäisi peliä sitten näkyä jenkeissä ja euroopassa jos ajat pitävät.

Itse olen odottanut peliä jonkin aikaa ja julkaisu on jo kohta käsillämme. Paras pitää kuitenkin silmät auki julkaisu ajan suhteen.

IGN:kin antaa kohtuulliset pisteet:
http://ps2.ign.com/articles/372/372904p1.html

Presentation
With artistic flourishes, excellent still shots, and great pre-mission presentation, Hitman delivers. 9.0

Graphics
High resolution textures, great architectural and good characters design, and solid sound effects. 8.5

Sound
Top quality sound effects and original music from the The Budapest Symphony Orchestra and Choir. 9.0

Gameplay
Control issues might bug some, but tthe flurry of pure stealth and sniping missions is addictive and engagaing. 8.5

Lasting Appeal
Given the open design, this game begs to be replayed several times. 8.0

OVERALL SCORE (not an average) 8.4

<edit>
Ja fi.playstation.comin mukaan pelin pitäisi olla jo kaupoissa (julkaisupäivä 2.10.).
</edit>

Dammit..
Kumpihan olisi pitkäikäisempi? Hinttimies2 vai conflicti?
Jompikumpi täytyy ostaa ts2:sta odotellessa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jujze
Kumpihan olisi pitkäikäisempi? Hinttimies2 vai conflicti?
Itse kallistuisin tämän Hitmanin kannalle. Sotimaanhan pääsee kunnolla sitten SOCOM:US Navy Sealsin kanssa...

Ylös Bottom