Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman 2:silent assasin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tobias_Rieper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On kyllä loisto-peli! Ei tarvitse hävetä graffoissakaan PC-versiolle. Eka tehtävä oli kyllä huono mun mielestä. Yritin moneen kertaan saada suoritettua tehtävän niin että tappaisin mahdollisimman vähän porukkaa. Noh, hermot kyrvähti ja vedin sen läpi tappaen kaikki siivoojia myöten :D

Tää pitäis varmaan mennä peliapu-puolelle mutta kysyn silti:
Eli siinä tehtävässä missä pitää vapauttaa se vanki sieltä kuulusteluhuoneesta. Sain kaikkea ylimääräista krääsää: puhelinta ja jotain muuta. En kuitenkaan löytänyt mestaa missä niitä voi käyttää(siellä oli joku serveri-huone mutta en saanut käytettyä mitään noista roinista siellä). Olen kyllä vetänyt läpi kentän mutta jäi häiritsemään...

Hemmetti kun alkoi kiinnostamaan noitten arvostelujen myötä...:D
Eli nyt pari kysymystä: PC:llä Hitman Codename 47 olisi ollut varmasti klassikko jos olisi voinut tallentaa kesken tehtävän eli onkos tässä pelissä mahdollisuus siihen? Ja sitten vielä tuossa ignin arvostelussa moitittiin 3rd person kameraa häiritsevän jäykän oloiseksi, onko se sitä?
Ja onko muuten k-18 peli?

Joo kyllä pystyy tallentamaan kesken tehtävien, vaikeusasteen mukaan. Kamera ja ohjaus toimivat ainakin omasta mielestä ihan hyvin fps ja 3rd personissa. Ei ole k-18,vaan s-15.

Tää pitäis varmaan mennä peliapu-puolelle mutta kysyn silti:
Eli siinä tehtävässä missä pitää vapauttaa se vanki sieltä kuulusteluhuoneesta. Sain kaikkea ylimääräista krääsää: puhelinta ja jotain muuta. En kuitenkaan löytänyt mestaa missä niitä voi käyttää(siellä oli joku serveri-huone mutta en saanut käytettyä mitään noista roinista siellä). Olen kyllä vetänyt läpi kentän mutta jäi häiritsemään... [/B][/QUOTE]

Oletan että yrität saada sen vangin vapautettua? Eli ammut sen kuulusteluhuoneen ikkunan ja sen jälkeen kenraalin pitäis juosta sielt huoneesta ampumaan sua. Se tekee joskus niin mutta joskus taas ei, mutta kun se lähtee sielt huoneesta ja tulee sun luo ni ei muuta ku odotat siinä ovella ja nappi ottaan.

Tänään tuli pelattua läpi ja kaiken kaikkiaan oli ihan hyvä peli, enkä ala nyt spoilaamaan mitään, mutta mun mielestä siel oli muutama tehtävä mitkä olis voinu jättää pois, mutta toi on tietysti vaan mun mielipide. Nyt vaan kaikki tehtävät SA-arvosanalla läpi:D

:D Tänään ostin ja erittäin hyvältä vaikuttaa. 2 tehtävää pelattu ja kohta pitää taas jatkaa:D

käykö muuten PS2:sen ohjain tuohon millään lailla kokeilin kerran PC versiota ja siinäkin tulee tiukka paikka kun jää kiinni eli onko tatilla miten hyvä tähdätä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha14
käykö muuten PS2:sen ohjain tuohon millään lailla kokeilin kerran PC versiota ja siinäkin tulee tiukka paikka kun jää kiinni eli onko tatilla miten hyvä tähdätä?

Kyllä niillä toimeen tulee.
Automaattitähtäys jelppaa melkoisesti, mutta kyllä hiirellä on hauskempi tiputella äijät headshoteilla.

Ylös Bottom