Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JtaN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JtaN

New Member
Terve vaan kaikille lukijoille.

Halusin vaan kysyä, et mitäs mieltä ootte HITMAN 2:sta.

Itselläni ei ole vielä kyseiestä peliä, niinpä kaipaisin hieman tietoja

siitä.
 
Kun oli kehuttu niin otin sen vaihdossa. Eka missioni on tosi hyvä, mutta heti toisessa piti lukea walkthroughia. Oon erittäin perseestä vähänkään taktisissa peleissä. MoH: Frontline on paaljon parempi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Kun oli kehuttu niin otin sen vaihdossa. Eka missioni on tosi hyvä, mutta heti toisessa piti lukea walkthroughia. Oon erittäin perseestä vähänkään taktisissa peleissä. MoH: Frontline on paaljon parempi.
Frontline se vasta perseestä onkin. Tunnelissa juoksemista ja vähän räiskintää. Eihän se tee Hitmanista huonoa peliä, jos sinä olet huono siinä?:D
 
Voin ainakin itse suositella peliä. Peli on monipuolinen ja tehtävät voi tehdä monella tapaa oikein. Mielestäni yksi boxin hiteistä. Tehtävät on myös tarpeeksi vaihtelevia ja grafiikka hyvää. Ei pahemmin kyllä mullekaan toi MOH pudonnut, mielummin pelaan GR.
 
Hitman 2 on aivan loistava peli...tehtävät voi läpäistä niin monella eri tapaa että niitä kaikkia lienee mahdotonta keksiä...?
Voi juosta aseet laulaen sisään pääovista tahi hiipiä takaikkunasta, katkaista sähköt ja pimeän turvin hoidella kohteensa hiljaisesti puukolla. Tai miksei Golf-mailallakin :D
Tuo valintojen paljous siinä varmaan viehättää...
 
Vastaanpa minäkin, eli on kyllä hieno peli joka sopi ainakin minulle kuin nyrkki silmään: juuri sopiva yhdistelmä kämppäystä/hiiviskelyä ja väkivaltaa. :D Grafiikka niinikään todella hyvää, tän huomaa jo ekassa kentässä. Kiikarikiväärillä tähtäily äärimmäisen hauskaa muutamassa tehtävässä. Onneksi löytyy myös tehtäviä joissa voi pistää ns. haisemaan Pulp Fiction -tyyppisesti.
 
En sano että olisin ite aivan perseestä siinä mutta en ole mikään hyvä noissa hiippailuissa. Pelistä puuttuu yksinkertaisuus ja tunnelma. Pelissä oli mukavaa matrix-tyylinen ukkojen taaksepäin lentely.

GR on boxin parhaimpia pelejä ja ERITTÄIN pitkäikäinen. Saatais vielä se lisäri Island Thunder niin olis taas uutta pelattavaa ja uusia live-karttoja ym.

MoH oli positiivinen yllätys. Lopun kentät oli vähän tylsiä käytävissä juoksentelua, mutta muut kentät oli mahtavia ja tunnelma parasta mitä peleissä on ollu. WWII roks
 
Ylös Bottom